Zes • is dat niet die poederdoos van onze school?

614 23 3
                                    

Herschreven op 1 mei 2020

Is dat niet die poederdoos van onze school?

The day they meet
De bel gaat. 'LIEVERD, HAILEY IS ER!'roept mijn moeder van beneden. Gelukkig maar dat ik al bijna klaar ben!

'STUUR HAAR NAAR BOVEN DIE SUKKEL WEET TOCH WEL DE WEG!'roep ik naar beneden. We lopen bij elkaar de deur plat dus mijn kamer vind ze met gemak. Ik en hailey kennen elkaar al sinds de eerste klas van de middelbare school. Ze was er voor mij toen ik keihard werd gepest.

Niet lang daarna komt hailey mijn kamer binnen. 'HAILEEEYYY!'roep ik en attack haar in een knuffel. 'Woah dayum rustig panda.'lacht hailey. We schieten allebei in de lach. 'We gaan ze eindelijk meeten.'zeg ik hyper. Zo lang hebben we er op moeten wachten en vandaag is het eindelijk zo ver!

'I know right!'zegt hailey ook hyper. 'Eindelijk na 4 maanden kan ik ze eindelijk knuffelen en corbyn zoenen enzo en like EEK ben zo hyper.'lach ik. We rennen naar beneden. 'Ik breng jullie.'me ma kan soms een schat zijn. soms hoor, lang niet altijd! Ze kan me zo erg op de zenuwen helpen. Zo blij als ik het huis uit ga en op mezelf ga wonen.

Onderweg zingen we keihard mee met de why dont we muziek. Dit is waar ik van hou. In de auto met me beste vriendin onderweg naar een concert jamming op de muziek van naar wiens concert we gaan!

Eindelijk zijn we er en staan we in de VIP rij te wachten.

Wacht even is dat wie ik denk dat het is!? Sinds wanneer is zij een fan van Why Dont We!? 'hey hail! Is dat niet die poederdoos van onze school?' 'wie?'hailey kijkt me niet begrijpent aan. 'dat meisje in dat korte rode rokje voor ons!' ik zie hailey zoeken en haar ogen vergroten. 'woah je hebt gelijk! Sinds wanneer is zij een fan dan!?' 'ik dacht precies hetzelfde! 'what the f-'

We moeten nog lang wachten dus besluit ik maar te kijken of de boys kunnen appen en niet te druk zijn.

[Imessage]
Louise
Daniel
Corbyn
Jonah
Zach
Jack

Me: hey bitches! Ik en hail zijn aangekomen🤪

Watermelon🍉: HELL YEAHHH

Cornbean♡: my babyyyy is eeeeeeer

Jojo👑: ik wou dat we naar buiten konden gaan😥

Me: ik zie jullie met de M&G en wanneer jullie de soundcheck hebben:)

Cornbean♡: hehe vip😌

Zachypoo💩: maar dan mogen we niet knuffelen

Me: we knuffelen met de M&G zachypooooo💙

Zach is echt een schat. Af en toe echt een grote baby maarja hij is niet voor niks de baby van de band.

We kunnen naar binnen voor de soundcheck. Samen met ons gaan nog 9 anderen met ons,waaronder de poederdoos.

'hey wat toevallig!'hoor ik een akelige stem zeggen. 'shit.'mompel ik.

Hailey rolt met haar ogen naar mij en draait haar dan verveelt om naar kasey.

'hoi kasey, ik wist niet dat je ook fan bent van Why Dont We.'zegt hailey.

Ik hoor de bitchy ondertoon in haar stem waardoor ik even moet grinniken.

'ben ik ook niet.'

ugh die grijns!

'ze zijn knap en aangezien papa toch veel geld heeft maakt het toch niet uit dat ik VIP koop.'

𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu