chapter 1.11//♡👑💩💥🍉

504 21 0
                                    

Pov Louise
Met tranen in mijn ogen ren ik naar beneden. 'wat is er wie is er nog meer boven!?'vraagt zach. 'E er lli ligt een na naakte vrouw na naast cor corbyn.'huil ik. Ik hoor rennende voeten gaan naar boven. 'WHAT THE HELL CORBYN! WAAROM LIG JE MET EEN NAAKTE VROUW IN JE BED TERWIJL WIJ WEG ZIJN! WEETJE NIET HOEVEEL LOU VAN JE HOUD!'hoor ik jonah boven tieren. Jonah is niet snel boos te krijgen. Maar als hij boos is dan kun je je beter bergen. 'Ik ga eerder weg.'mompel ik. 'Nooo lou.'zegt jack met grote ogen. 'Het is beter zo noodles, echt. Corbyn is niet voor niks vreemd gegaan!'zeg ik. Ik ren naar waar ik slaap en pak al mijn spullen in. Corbyn komt mijn kamer binnen. 'Ga weg corbyn.'snik ik. 'Lou luister please naar me! Het is niet wat het leek!'zegt hij. 'Het was exactly wat het lijkt!'val ik uit naar corbyn. 'HET IS KLAAR TUSSEN ONS!'roep ik. Snel loop ik naar beneden en het meisje die naakt in zijn bed lag zit grijnzent op de bank. Ik loop naar haar toe en geef haar een harde bons in haar gezicht waardoor ze begint te krijsen. 'Verdiende loon bitch!'zeg ik en draai me op mijn hakken om en loop naar buiten.

'We gaan je missen lou.'zucht daniel. Ik kijk droevig naar dani. 'Same to you dani, maar het is beter als corbyn en ik uit elkaar zijn.'zucht ik. De jongens knuffelen me allemaal en dan ga ik het vliegtuig in samen met hailey.

itzzthalouise: its better like this📸: iamhailey

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

itzzthalouise: its better like this
📸: iamhailey

Liked by seaveydaniel and 932 others

corbynbesson: pls listen to me...

iamhailey: corbynbesson she is clear she is done with you i would do the same!

Username: I LOVE DRAMAAAA

Username: what happened!?

Username: mom😍

jonahmarais: we are here for you okay💕

itzzthalouise: jonahmarais ty jonah🖤

Username: urgg you are so ugly. Corbyn is right that he cheated on you!

Username: omg did corbyn cheat on you!?

itzzthalouise: username yeah he did...

Username: i dont get why you all fall for this i mean she is just seeking attention!

corbynbesson: just let me explain!
zachherron: corbynbesson bro just leave it!

[Imessage]
Louise
Hailey
Jonah
Daniel
Corbyn
Zach
Jack

Me: guys im leaving sorry its better without me..

Me: i love you all

Me: except for corbyn -_-

You left the chat

Ik kijk naar me telefoon. 'Tis beter zo.'zegt hailey naast mij. Ik knik en zucht even. Hailey geeft me een knuffel.

𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu