Pov Louise
Jack is eindelijk verder gegaan met zijn leven. Wij allemaal trouwens. De hele tour was echt geweldig trouwens! Met de meiden hebben we ook een fanbase gebouwd via onze youtube video's[Imessage]
Simona
LouiseSimona💫: lou??
Me: hiii jaaa??
Simona💫: kun je naar mijn kamer komen???
Me: ja tuurlijk! Ik kom er aan
Wat zou er aan de hand zijn?
Geen idee? Komen we snel genoeg achter!
Met snel een vaartje ga ik naar boven naar simona haar kamer. Een klein stukje doe ik de deur open en zie simona op de grond zitten voor haar bed. Tranen biggelen over haar wangen en je hoort heel zacht gesnik. 'Hey simoon wat is er?'vraag ik en duw de deur helemaal open. 'Doe alsjeblieft de deur dicht.'fluisterd ze zacht tussen haar snikken door. Zachtjes doe ik de deur dicht en plof naast haar neer. 'Wat is er?'vraag ik haar nog eens. Haar hand graait achter haar rug en ze geeft me een zwangerschapstest.
Wacht! Een zwangerschapstest!
Ik kijk er naar en zie dat het positief is. 'Is het van jonah?'vraag ik haar. 'Ja natuurlijk, wie anders.'mompelt simona. 'Wat nou als jonah boos wordt? Of het wil laten weg halen omdat hij ons te jong vind?'gaat simona paniekerig verder. 'Simoon! Rustig aan! Jonah gaat sowieso heel blij zijn! Ik ken hem al langer dan vandaag. Het komt echt goed! Ga naar jonah toe en vertel het hem. Hou het niet geheim oke?'zeg ik. 'dankje lou!'zegt simona en geeft me een knuffel. ik knuffel haar terug en ga dan de slaapkamer uit.
het is best laat en ik ben helemaal klaar ermee om mijn serie te kijken. ik pak mijn telefoon om te kijken of corbyn heeft geappt maar ik zie niks. de jongens zijn trouwens bezig in de studio. meestal merk ik dat corbyn weer terug is wanneer ik naar de wc moet of als ik smorgens wakker word. ik loop naar onze kast en pak er een tshirt van corbyn eruit. slapen in zijn tshirt doe ik altijd trouwens! vooral wanneer corbyn er niet is want zijn geur laat mij tot rust komen en dan slaap ik gewoon wat sneller.
we moeten naar de wc lou...
shit, waarom nu?
ja, sorry we moeten gewoon heel nodig!
een kleine frustratie kreun verlaat mijn mond. nu moet ik uit corbyn zijn armen zien te komen zonder hem wakker te maken. heel voorzichtig pak ik zijn pols en leg zijn arm van mij af. Corbyn draait zich om, maar slaapt gelukkig wel door.
'GOEDEMORGEN!'gilt iemand heel hyper. Heel langzaam open ik me ogen en zie simona met jonah op en neer springen voor ons bed. Corbyn kreunt naast mij uit frustratie. 'IN 5 MINUTEN BENEDEN ZIJN. IK EN JONAH HEBBEN WAT TE VERTELLEN!'roept simona hyper. 'Oke, maar ga nu weg alsjeblieft.'zucht corbyn vermoeid. Ze gaan weg en ik glimlach. Ik weet waar het over gaat en zo te zien is jonah er heel blij. 'Kom corbs, ik weet al wat het is en het is super leuk nieuws.'zeg ik. Corbyn kijkt me heel nieuwsgierig aan maar stelt geen vragen.
Iedereen zit beneden. 'Wat is er nou?'vraagt floor nieuwsgierig. 'Ik ben zwanger.'zegt simona en probeert heel serieus te kijken. 'NO WAY!'roept hailey. Ze springt op en geeft simona en jonah een knuffel. Ook ik sta op en loop als eerste naar simona. 'Ik zei het toch.'fluister ik. 'Dankje lou.'zegt simona terug. Daarna geef ik jonah een knuffel. 'Je word vader.'zeg ik met een grijns. 'Ja! En ik ben er trots op.'zegt jonah vrolijk. We gaan beide uit de knuffel en ik kijk bezorgt. 'Maar hoe gaan jullie dat doen met de fans?'vraag ik. 'We willen proberen om het zo lang mogelijk geheim te houden.'zegt simona. Ik knik en glimlach naar haar.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
I- I KNOW IM SORRY klein hoofdstuk maar ik wou gwn echt wat posten!
JE LEEST
𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)
FanfictionDeel 1: Internet vrienden zijn de beste vrienden die je kunt hebben. Ze snappen je in alles en delen ook vaak de zelfde liefde voor dezelfde dingen! Hetzelfde geld voor louise die terecht komt in een groepsapp met 5 jongens! (Bezig met herschrijven...