Pov Louise
We zijn bij het huis van de jongens aangekomen. Wat er met corbyn aan de hand is weet ik niet, maar hij negeert me al de hele tijd. 'Hey lou heb je ook je camera meegenomen?'vraagt jack met een big smile. 'Ja natuurlijk heb ik die meegenomen!'zeg ik lachend. Ik loop naar me tassen en pak me rugtas met me camera en lenzen erbij. 'Oehh nu kunnen we gewoon een fotoshoot gaan houden!'roept zach enthousiast. Ik knik lachend. 'Zullen we naar het strand?'stelt daniel voor. Iedereen knikt. Hailey kijkt mij aan en ik weet gelijk wat ze bedoelt. We pakken allebei onze koffers en rennen naar boven toe. 'Welke kamer zouden wij mogen omkleden?'vraagt hailey. 'No clue.'antwoord ik haar. 'Laten we daniels kamer zoeken!'stelt ze voor. 'Doen we!'zeg ik. We openen de eerste de beste kamer die we tegen komen en zien allemaal skateboards staan. 'Jacks kamer!'zeg ik bewonderent. 'Volgende kamer!'grijns ik. We openen em en zien allemaal harry potter. 'Jo zijn kamer.'zegt hailey. We openen de volgende kamer en zien allemaal soorten instrumenten. Sommige weet ik de naam niet eens van. 'Sowieso deze is van Daniel.'lacht hailey. 'Nou nog een badkamer, stel je voor dat hij ineens binnen komt terwijl we aan het omkleden zijn. Vind jij niet erg maar ik wel.'zeg ik. Hailey lacht en knikt. 'Waarschijnlijk is het die deur!'zegt hailey. We openen de deur en inderdaad daar is de badkamer.'En jack is weer de laatste.'grinnikt simona. 'Z'n krullen he!'lacht nienke. 'Word nog wat met jullie twee. Valt me mee dat je nu al beneden bent.'grinnik ik. 'Valt me mee dat je nu al beneden bent.'mokt nienke me. Femke schiet out of nowhere ineens in de lach. En aangezien haar lach aanstekelijk is schiet ik ook keihard in de lach. Het duurt niet lang of iedereen ligt in een deuk. Sommige letterlijk op de grond. 'Waar lachen jullie nou weer om?'hoor ik jack vragen. 'Ik heb werkelijk geen idee.'gilt zach tussen het lachen door. Jack schud zijn hoofd en ik hoor hem ons sukkels noemen. Als we allemaal uitgelachen zijn valt 1 ding me op. Corbyn heeft helemaal niet meegelachen.
Ik heb werkelijk geen idee wat er met hem aan de hand is.
Oh hey jij bent er ook weer.
Yupps!
Gezellig oof. Maar inderdaad ik heb ook geen idee.
Misschien moet je het hem vragen.
Maar hij negeert me!
Vraag het dan aan 1 van de andere jongens. Misschien weten hun het.
Kan het altijd vragen. 'Hey lou waar ben je met je gedachten?'hoor ik iemand vragen. Ik kijk op en zie simona voor me staan. 'Oh gewoon ver weg enzo.'zeg ik en haal me schouders op. 'Zal eens niet zo zijn!'lacht ze. 'Maar we gaan!'gaat ze verder. We gaan met z'n alle in een busje en jonah die rijd ons. 'Is het wel veilig als jonah rijd?'hoor ik hailey achter me vragen. 'Denk het.'hoor daniel haar grinnikent antwoorden.
Eindelijk zijn we op het strand. 'Ben benieuwt of jullie worden gespot.'zeg ik met een grinnik tegen zach. 'By the way, weet jij wat er met corbyn is?'vraag ik hem verder. Zach kijkt me even met een rare blik in zijn ogen aan. Het was maar 1 seconden maar toch wel te zien. 'Geen idee, hij is al sinds eergisteren zo.'zegt hij en haalt zijn schouders op. Ergens geloof ik er helemaal niks van omdat ik die rare blik in zijn ogen zag. 'WATEEEEEEEEEEER!'Gilt hailey hyper. Ze gooit al haar kleren uit en rent richting de zee. 'HEY KIND WACHT OP MIJ.'lach ik. Snel doe ik mijn kleding uit en ren als een bezetene achter haar aan. Halverwege staat hailey op me te wachten. Ze is gewoon helemaal uitgeput. 'Sukkel.'grinnik ik. Verontwaardigt kijkt ze me aan. 'WIE HET LAATST IN HET WATER IS IS EEN ZEE KOE!'gilt jack die langs ons komt rennen. Mijn ogen vergroten. 'DAT GAAT NIET GEBEUREN!'gil ik. Weer begin ik als een bezetene te rennen. Ik ren een stukje het water in en daarna duik ik het laatste stukje er mooi in. Als ik boven kom zie ik hailey het water in komen shokken. Derest is al lang het water in. Behalve, alweer, corbyn.
Later komt corbyn toch het water in. Hij heeft een bal mee dus we lopen wat te kloten met die bal in het water. 'OMG KWAL!'gilt femke ineens keihard. Ze rent snel het water uit. Mijn ogen vergroten en ik ren histerisch het water uit. 'Zullen we een ijsje halen?'vraagt femke als ik bij de spullen ben aangekomen. 'Hmm dat is een heel goed idee!'zeg ik met een big smile. 'Ik ga mee!'zegt zach vrolijk. 'Ik weet toch wel wat de jongens willen.'femke en ik knikken en met z'n 3e gaan we onze weg om ijsjes te halen.
'Ohh lekker ijs!'zegt jonah vrolijk wanneer we terug zijn. Ik plof naast corbyn neer en geef hem zijn ijsje. 'Thanks.'mompelt hij. Pfoeh, corbyn kijkt me niet eens aan. Jonah was zo zeker dat hij me leuk vind. Nou, hij heeft totaal geen gelijk. Hij negeert me al sinds we hier zijn. Met derest van de meiden praat hij heel vrolijk enzo, behalve met mij. 'Corbyn, kunnen we praten?'vraag ik. Corbyn kijkt me even kort aan haalt dan zijn schouders op en staat op....
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Een lekker lang hoofdstuk van bijna 1000 woorden :) een goedmakertje van het vorige hoofdstuk. Tis ook best chill want ik zit in de bus maar utrecht met school. Werkelijk gewoon geen zin in. Eerst een wandeling met een (ex)drugsverslaafde door utrecht en daarna naar de rechtbank 2 uur lang naar rechtzaken luisteren. Wie heeft daar nou zin in?😂 ik niet in ieder geval! Maar het is wel een gelukje voor jullie want dan heb ik voor jullie weer een nieuw hoofdstuk :) tegen de tijd dat jullie dit lezen ben ik natuurlijk al lang weer thuis😂 maarja, i hope y'all enjoyed it!
JE LEEST
𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)
FanfictionDeel 1: Internet vrienden zijn de beste vrienden die je kunt hebben. Ze snappen je in alles en delen ook vaak de zelfde liefde voor dezelfde dingen! Hetzelfde geld voor louise die terecht komt in een groepsapp met 5 jongens! (Bezig met herschrijven...