chapter 1.14//♡👑💩💥🍉

505 22 8
                                    

ALLEREERST WIL IK DIT ZEGGEN! dankje voor de 200 reads :') ineens in 2 dagen alweer 200 read das geweldig :') en we gaan op #19 in daniel seavey. Ik ben super blij dat jullie mijn idiote boek lezen😂 enjoy the next and first chapter of the year xx
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
'De emmer zit vol hail.'mompel ik naar hailey. Ze knikt en begint te grijnzen. 'Mijn emmer ook.'zegt ze. 'Jij jonah, ik corbyn en die bitch. ZACH SCHIET OP MET JE EMMER!'roep ik. 'Ja jaaaaa.'zucht hij en komt met 2 emmers binnen. 'Jij doet daniel en jack!'zegt hailey. 'Waarom ik 2!?'vraagt hij. 'Daarom.'grinnik ik. 'Lets go.'fluisterd hailey. 'Nou maar hopen dat niemand wakker is door je gegil lou.'grinnikt zach. Ik rol mijn ogen maar lach ook weer. 'Ze gaan me echt vermoorden.'lach ik. Zachtjes lopen we de trap op en gaan alle 3 naar een kamer. Ik trippel de kamer van corbyn en merelyn. 'WAKE UP BITCHES ITS 7AM!'gil ik en gooi het water over hun heen. Ik draai me gelijk om en ren de kamer uit. Ik hoor merelyn gelijk keihard krijsen. 'Denk dat we moeten verstoppen.'lacht hailey die uit jonah zijn kamer komt. 'JIJ BITCH WAAR BEN JE IK ZAL JE KRIJGEN!'gilt ze. Ik en hailey schieten keihard in de lach. 'BOOMHUT NU!'gilt zach die daniels kamer uit komt rennen. we rennen alle 3 lachend naar buiten.

we zitten allemaal aan tafel. alleen corbyn en merelyn zijn er niet. waar ik ontzettend blij mee ben trouwens want merelyn is echt vre se lijk. 'hoelang zal het gaan duren tot corbyn door heeft dat ze een golddigger is'vraagt hailey in het algemeen. 'ik denk nog heel lang.'zegt daniel. ik knik, like dat ik denk dat het ook nog lang gaat duren. 'ik mag haar echt niet, ze loopt alleen maar aan om aandacht te vragen en alles.'zeg ik. 'weetje, corbyn heeft trust fund baby geschreven (idk if thats true maar hier wel :)) dus ik snap eigenlijk niet wat hij met haar doet.'zegt jonah. 'serieus, wauw okey haha what the heck.'zeg ik. 'ik mis lorbyn.'zucht jack. 'ik ook jack ik ook.'mompel ik.

corbyn komt het huis binnengestormd, zonder merelyn. 'hey bro waar is merelyn?'vraagt jonah. 'nooit meer hier.'spuugt hij er uit. gelijk sta ik op en loop naar hem toe om een knuffel te geven. hij geeft toe en slaat zijn armen ook om hem heen. 'wat heeft ze gedaan?'vraag ik hem zacht. 'kun kunnen we naar boven?'snikt hij zacht. 'ja natuurlijk mompel ik. 'ik en corbyn gaan even naar boven toe.'zeg ik. de rest knikt.

we ploffen op het bed neer. 'dus wat is er gebeurt toen jij en merelyn gingen ontbijten?'vraag ik hem. 'spreek alsjeblieft niet meer uit, ze was echt een mistake.'zucht hij zacht. vol medelijden kijk ik naar hem. 'het spijt me zo erg.'zegt hij dan. 'die eerste dag toen jullie terug kwamen was niet vrijwillig. ik was wel echt ziek en wist niet dat ze kwam. toen kende hier haar niet eens. ze belde aan en ik dacht dat jullie gewoon de sleutel waren vergeten ofzo dus ik deed de deur open en daar stond merelyn. ze eiste dat ik weer in met ging liggen en dat zij naakt mij ging liggen zodat het leek alsof ik vreemd was gegaan. ze dreigde om jou pijn te gaan doen. en ik hou nog steeds veel van je echt mega veel. dus ik deed het. en toen kwam jij mijn kamer binnen. een paar dagen later kreeg ik een appje van merelyn. ik moest haar vriend worden anders zou ze jou pijn doen. dus dat deed ik ook. toch ben ik somehow haar leuk gaan vinden en zij zei dat ze ook gevoelens voor me had gekregen erdoor. but guess what, that was all a lie. vanmorgen ging ze even naar de wc. het duurde super lang dus ik ging kijken waar ze bleef. toen ik naar de wc's liep stond ze te zoenen met een gozer. toen zag ze mij en vertelde me dat ze het voor de fame en voor het geld deed en dat ze me eigenlijk vreselijk vind en hoe dom en naïef ik ben.'verteld corbyn zijn verhaal. tranen staan in mijn ogen, hij wou me gewoon beschermen. ik trek hem in een knuffel. 'corbs o em gee i love you so so much.'huil ik. ook corbyn begint zacht te huilen. deze jongen is echt de beste guy ever. 'zouden wij weer terug naar lorbyn kunnen gaan en gewoon alles vergeten enzo?'vraagt corbyn zacht en kijkt mij afwachtend aan....

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

wat ben ik toch weer een bitch XD hope you all enjoyed the first chapter of the year:)

𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu