'LOU PAK DEZE NURF!'gilt hailey. Snel pak ik de nurf uit haar handen en ren mijn eigen weg. 'IK BEN SNELLER LOU!'gilt jonah met achteraan. Pijltjes vliegen rond mij. 'IN YOUR DREAMS JONAH!'gil ik terug. Snel ren ik een kamertje in en verstop me in een klein kastje en vouw mezelf helemaal op. 'Ik weet dat je hier bent lou.'hoor ik jonah zeggen. Hij doet de grote kast open die hier staat. 'BOE!'roept hij. Heel zachtjes gniffel ik. 'Dan is ze zeker de hoek om gegaan.'hoor ik jonah zuchten. Ik hoor de deur open gaan en voetstappen weg lopen. Na er 10 minuten te hebben gezeten vouw ik mezelf weer uit de kast. Heel zachtjes doe ik de deur open en kijk tussen het speeltje om te zien of er iemand is. 'Kust is veilig.'mompel ik. Als een soort van ninja loop ik door de gangen. Als ik om een hoekje kijk zie ik corbyn staan om de hoek kijken. Een grijns komt op me gezicht. Heel zachtjes loop ik naar corbyn toe. 'HEY CORBYN.'roep ik en spring op corbyns rug. Corbyn schrikt en kan zijn evenwicht nog net bewaren. 'Jemig lou je liet me schrikken.'lacht hij. Ik glij van zijn rug af en leg me armen om zijn nek. Corbyn drukt zijn lippen op mijn voorhoofd. 'Mijn mooie meisje.'glimlacht hij. Ik bloos hevig wanneer hij dat zegt. Corbyn tilt me op en zoent me.
[Instagram]
Imzachherronimzachherron: theyre so extremely cute!
Tagget: corbynbesson, itzzthalouiseLiked by jonahmarais and 56.927 others
Username: omg i love them together theyre the cutest!
Username: omg stop stealing my man he is mine!
Username: i got a video of you when you guys first met!!!💙
Username: come back to the uk!
jonahmarais: they're just goals
Username: its cute how the boys support corbyn and louise so hard!
itzzthalouise: omg i didn't even know you took this picture!🤩💙
Username: she's just a golddigger🎶
Ik zit op de bank en lees de reacties. Een paar tranen komen uit mijn ogen wanneer ik de haat zie. Wat boeit hun het nou? 'Hey wat is er babygirl?'vraagt corbyn. Hij trekt mij tegen zich aan. 'Haat!'snik ik. 'Luister niet naar ze okay? Ze zijn gewoon jarloers op je.'zegt corbyn en drukt een kus op me voorhoofd.
[Twitter]
Corbynbessoncorbynbesson: stop hating on my girl please, she is really lovely and she really makes me happy it hurts to see all these hate towards her...
JE LEEST
𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)
FanfictionDeel 1: Internet vrienden zijn de beste vrienden die je kunt hebben. Ze snappen je in alles en delen ook vaak de zelfde liefde voor dezelfde dingen! Hetzelfde geld voor louise die terecht komt in een groepsapp met 5 jongens! (Bezig met herschrijven...