Pov Louise
Daar staan we dan, in het thuisland van simona en nienke. 'Nederland is toch 1 van de kleinste landen?'zegt hailey en kijkt bedenkelijk. 'Nou nee.'grinnikt nienke. 'Ja en nu? Heel leuk dat ze vliegtickets enzo geven en tickets voor het concert maar verder moeten we het uitzoeken.'lacht floor. 'Laten we in iedergeval maar eerst beginnen met starbucks halen.'zegt simona. 'Het beste idee die ik ooit heb gehoort van jou.'grinnikt hailey. Ik grinnik en loop daarna achter de meiden aan.itzzzthalouise: We ended up at starbucks🤪
📸: floorvandam
📍schiphol, AmsterdamLiked by username and 5201 others
Comments are disabled
Iedereen heeft starbucks en door simona en nienke zijn we er achter gekomen hoe we bij de concerthal van tilburg kunnen komen. 'Het schild dat tilburg niet heel ver weg zit.'grinnikt simona.
Eindelijk zijn we daar aangekomen en we zien een lange rij van limelighters. 'Aansluiten dan maar denk ik?'vraagt hailey. We knikken en gaan er bij staan. 'Ik zal corbyn anders wel een appje sturen.'zeg ik en pak mijn telefoon.
[Imessage]
Corbyn
LouiseMe: hey corbs we staan buiten de venue❤x
Cornbean♡: aahhh eindelijk! 1 van de security komt jullie halen x
Me: toppie :)x
Cornbean♡: ilysm❤
Me: ilysm too corbyn❤
Ik hou zoveel van deze jongen! Zeker na die dag op het vliegveld. 'Hey lou! Joehoe je staat weer eens te dromen!'roept iemand. Ik kijk op en zie hailey voor mij op en neem springen. Bij de meiden staat een brede man. 'We gaan naar binnen en deze man loots ons naar binnen.'zegt nienke. 'Uh oh okay hi.'zeg ik ongemakkelijk. De man lacht en zegt hallo terug. We lopen achter hem naar binnen. Een paar limelights beginnen ineens keihard te gillen. 'AAAA DAT ZIJN DE VRIENDINNEN VAN DE JONGENS!'roepen ze. Onze namen worden keihard gegilt, maar het verstomd gelijk wanneer de deur dicht valt. We lopen door heel wat gangetjes en komen uit bij een deur waarop 'Why Don't We' staat. 'Hier is het dames.'zegt de man en dan laat hij ons alleen. Floor duwt de deur open en steekt haar hoofd er tussen. 'FLOOR!'horen we zach keihard gillen. De deur gaat verder open, we zien nog net floor die in de armen word genomen van zach. Iedereen rent naar hun vriendjes. 'Hey sweetie.'fluisterd corbyn in mijn oor. Zijn armen glijden om mijn middel en zijn kin legt hij op mijn schouder. Een giegel verlaat mijn mond en ik bloos ontzettend. 'Hey cutie.'zeg ik met een big smile. Ik draai me om en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Corbyn pakt mijn kin vast en plaatst een zacht gepasioneerde kus op mijn lippen. De hele dierentuin is weer los gebarsten. We laten elkaar los en met een grote glimlach kijk ik hem aan. 'Ik heb je gemist.'zucht corbyn en hij trekt me weer tegen zich aan. 'I love you.'fluisterd hij. De glimlach op mijn gezicht word alleen maar groter als dat kan. 'I love you.'fluister ik terug. De glimlach die hij krijgt op zijn gezicht is gewoon echt heel erg schattig! Zijn hoofd rust boven op die van mij, die rust op zijn borstkas. 'Wat heb ik allemaal gemist de afgelopen dagen?'vraagt corbyn me. 'Niet veel, het is saai zonder jullie.'zucht ik. 'Kan ik me indenken.'grinnikt corbyn. Ik rol met mijn ogen maar grinnik wel. 'Ik ga derest ook even gedag zeggen, oke?'zeg ik tegen corbyn. Hij knikt en drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik draai me om en loop naar daniel. 'Danieeeeeeee.'roep ik vrolijk. 'Bestieeeeeeee!'roept daniel op dezelfde manier waardoor we beide keihard in de lach schieten. Daniel trekt me in een goeie knuffel. 'Jeetje we moeten echt snel iemand gaan pranken samen want dat alleen doen is echt mega saai!'zucht daniel. Ik lach en knik. 'Doen we.' Daarna loop ik naar jonah. 'HOI HOENAH!'roep ik lachend. 'HOI KLEINTJE!'roept jonah terug. 'Corbyn gaf je een zoen he?'grijnst jonah. 'Shut up.'giegel ik en bloos ontzettend hard. Ik ga iedereen langs en uiteindelijk ploffen we allemaal op de bank. 'We hebben nog een verassing voor jullie.'grinnikt jonah. Vragend kijken we hem aan.
Nog een verassing!?
'Jullie mogen mee derest van de tour!'grijnst jack. 'NO WAY!'roept nienke. 'AAH WAT GEWELDIG!'roept hailey. Gelijk ga ik naar corbyn en vlieg om zijn hals. 'Dan hoeven we elkaar niet te missen!'zeg ik blij tegen corbyn. 'We kregen het vanmorgen te horen! Taylor werd helemaal gek van vooral mij omdat ik zeurde dat ik je heel erg mis.'glimlacht corbyn. 'Awwwiehhh.'giegel ik en druk dan mijn lippen kort op die van hem. Daarna laat ik mijn hoofd op corbyn zijn borstkas rusten. 'Jongens jullie hebben nu soundcheck!'zegt iemand. 'Oh we moeten gaan, zie je straks weer.'zegt corbyn en drukt een snelle kus op mijn lippen. 'En toen waren we nog maar met z'n 5e.'grinnikt floor...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Weeeeeer een nieuw hoofdstuk! Okay mensen ik wil echt huilen! Een week geleden was dit boek bijna op de 8K en nu zitten we op de 9K lezers!!!😱😳 IN 1 WEEK TIJD! het is pas de eerste dag van maand 8 dat ik dit boek ben begonnen met schrijven!!! Ik hou zoveel van jullie❤
JE LEEST
𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)
FanfictionDeel 1: Internet vrienden zijn de beste vrienden die je kunt hebben. Ze snappen je in alles en delen ook vaak de zelfde liefde voor dezelfde dingen! Hetzelfde geld voor louise die terecht komt in een groepsapp met 5 jongens! (Bezig met herschrijven...