Pov Louise
we kwamen terug in ons hotel en we zagen merelyn nergens. 'hey corbyn waar is merelyn?'vraagt zach. 'naar huis!'zegt corbyn en kijkt naar mij met beschuldigende ogen. ik kijk terug met een blik van waarom kijk je naar mij, waardoor corbyn alleen maar bozer naar mij kijkt. 'kunnen ik en louise even alleen praten?'vraagt corbyn dan aan iedereen. iedereen mompelt een sure en hailey kijkt me aan met een blik of het goed is. ik geef haar een knikje en dan loopt zij ook weg. 'ik weet niet wat jij in haar eten hebt gedaan enzo maar ik vind het gewoon niet kunnen.'gaat corbyn verder als iedereen weg is. gelijk rol ik met mijn ogen. 'iedereen is in ieder geval blij dat ze weg is.'sneer ik naar hem . 'wat zeg jij nou? iedereen vond het prima dat ze mee ging!'corbyn wordt met de seconde bozer. 'je hebt mij niks gevraagd?!'ook ik word steeds bozer. 'weetje waarom? jij zegt toch nee! al sinds merelyn binnen stapte doe je als een bitch naar haar! weetje hoe graag zij vrienden met je wilt worden!'roept corbyn. 'excuse me!? als sinds dag 1 behandelt ze me als 1 of andere house maid!'roep ik kwaad naar corbyn. 'ze stapte binnen en zei gelijk dat ik zeker niet veel betaald werd bij jullie. ze gooit dodelijke blikken naar me! ze weet niet eens hoe ik heet! ze zegt geen woord tegen me! en als ze dat wel doet is het een belediging.'ik word echt steeds kwader. 'DAN VERTREK JIJ TOCH LEKKER TOCH NAAR JE KIKKERLANDJE ALS JE HAAR NIET MAG!'roept corbyn. *PATS* ik gaf corbyn keihard een klap met mijn vlakke hand. dit was al de 2e keer deze week. 'ik weet niet wat er met jou is, maar al sinds ik je zie op het vliegveld leerde kennen deed je al zo klote naar mij toe en negeer je me! je bent geen haar beter dan merelyn! het is net die droom alleen heb jij mij nooit leu-'gelijk stop ik met praten. verbaast en verward kijkt corbyn me aan. 'welke droom?'fluistert hij. 'niks, vergeet wat ik zei!'ik draai me om en loop de deur uit. noujaaaa, ik probeerde de deur uit te komen maar en staat een hele groep luistervinken die naar binnen vallen wanneer ik de deur open trek. ik zucht en rol mijn ogen waarna ik mijn weg vervolg naar mijn en haileys kamer. aangekomen in de hotelkamer pak ik mijn koptelefoon en wat geld mee en ga naar beneden toe.
een wandeling dan maar?
ja, even alles uit me hoofd zetten.
alles van de afgelopen weken dat we bij de jongens thuis zijn zet ik op een rijtje. vanaf de dag op het vliegveld tot aan nu.
*flasback 1*
We lopen de aankomst hal in en ik zie de jongens al staan. Hailey rent als een gek naar daniel. Simona loopt naar jonah, nienke naar jack en floor naar zach. Ik loop naar corbyn en wil hem een knuffel geven maar hij negeert me. 'Hey corbs!'zeg ik dan. Ik krijg een kleine hoi terug en verder niets.
*end flashback**flashback 2*
'lou, we hebben nog een deken nodig! ik haal de popcorn!'zegt nienke. ik knik en glimlach. we hebben een heel fort gebouwd met dekens, kussens, planten en lampjes. daar in gaan we lekker een film marathon houden met de jongens. wanneer ik naar beneden loop struikel ik over mijn voeten. ik knijp mijn ogen dicht en wacht op het moment dat ik op de grond val. het rare is, het lijkt net of ik zweef! ik open mijn ogen en zie dat ik in corbyns armen lig. 'misschien beter uit kijken kleintje.'zegt hij en geeft me een knipoog. wat gewoon totaal niet helpt is dat corbyn shirtless is! mijn wangen worden rood en snel sta ik op uit zijn armen en ren zowat naar de keuken. eigenlijk wil ik gelijk weer om draaien want jack kijkt me aan met een enge grijns. 'wat gebeurde daar dan?'zijn grijns wil ik nou echt weg plakken gewoon. 'ik viel.'mompel ik. jack zijn lach vult de keuken. 'ik help wel even met de popcorn enzo, anders ligt straks alles over de trap treden.'ik geef jack een speelse stomp tegen zijn arm waardoor hij alleen maar harder moet lachen.
*end flashback*dit was een leuke flashback. maar er zijn ook mindere flashbacks waar ik gewoon echt dikke ruzie had met corbyn.
ik zie een starbucks! mijn glimlach groeit meer en meer. van koffie hou ik niet, maar starbucks is gewoon heerlijk! maar goed dat ik ook nog mijn portemonnee heb mee genomen!
'waar kan ik u mee helpen?'vraagt de medewerkster. 'ik wil graag een melted hot chocolate.'zeg ik met een glimlach. 'en welke naam mag er op?' 'louise.'antwoord ik haar. ik wacht op mijn koffie en wanneer ik die heb loop ik weer terug. eigenlijk was ik van plan om terug te lopen maar ik zie een mooie vijver. ik plof daar neer en geniet gewoon even van de rust. geen jongens die om me heen lopen te gillen en te doen, heerlijk. een schaduw valt over mij en daarna ploft er iemand naast mij. 'hey lou.'hoor ik de stem van iemand die ik nooit had verwacht dat die naast me ging zitten...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
HAHA ik kan zo gemeen zijn! ach, waarschijnlijk weten sommige het al. but still XD
JE LEEST
𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)
FanficDeel 1: Internet vrienden zijn de beste vrienden die je kunt hebben. Ze snappen je in alles en delen ook vaak de zelfde liefde voor dezelfde dingen! Hetzelfde geld voor louise die terecht komt in een groepsapp met 5 jongens! (Bezig met herschrijven...