hoofdstuk 2.8//♡👑💩💥🍉

268 12 6
                                    

Pov Louise
'WE GAAN NAAR DISNEYLAND WE GAAN NAAR DISNEYLAND!'gil ik door het hele huis. 'LO-' 'DONT EVEN START BESSON!'gil ik. Jonah, die naast me staat schiet in de lach. Helaas hoop ik heel erg dat merelyn niet te veel last gaat veroorzaken. Ja, merelyn gaat dus mee naar Disneyland! Anders ging Corbyn dus niet mee! En ja ik heb echt diep gezucht toen ik dat hoorde. Wat ziet corbyn toch in haar!? Sinds dat ze hier is krijgen ik en de meiden alleen maar hatelijke blikken van haar toegeworpen. 'Louuuuu heb je de camera?'vraagt simona mij. 'Ja natuurlijk!'lach ik.

Eindelijk zijn we op het vliegveld aangekomen. De 2e keer dat we gewoon gaan met het vliegtuig! 'Zal ik wat foto's van jullie maken?'vraagt jonah vrolijk. 'Is goeeeeed!'roept nienke hyper. We zetten alles goed neer en gaan zelf goed zitten. We zijn toch al ingecheckt en we hoeven alleen maar te wachten tot het vliegtuig er is en dat duurt nog 2 en een half uur. 'Lou, vloggen?'vraagt floor. Ik knik hevig en pak mijn camera uit de tas. 'We zijn op het vliegveld aangekomen! Jonah is foto's aan het maken van ons met de fotocamera die ik heb meegenomen! Iedereen heeft de stemming er goed in zitten trouwens! Zoals je ziet heb ik nog geen disney outfit aan maar dat komt omdat we niet gelijk de eerste dag disney in gaan! als we aankomen blijven we derest van de dag binnen en rond ons hotel! Uiteraard gaan we daar ook filmen en misschien zelfs nog wat aparte video's openemen! Toch floor?'zeg ik. 'Jazekeeeer! Ik heb echt super veel zin in Disneyland! Iedereen eigenlijk wel! En ik ben nog nooit in frankrijk geweest trouwens. Ben wel al een keer naar 1 van de disney parken geweest maar dat was disneyworld! Maar dat was ook super gaaf dus ik ben benieuwt hoe disneyland in frankrijk is!'zegt floor vrolijk. Ik doe de camera shot uit en maak een paar shots van onze mini photoshoot.

In het vliegtuig maakte ik een paar shots van onderweg en in het vliegtuig. Ik spot zach die mee danst op zijn muziek en dat begin ik ook te filmen. Zach ziet mij en stopt gelijk waardoor ik en simona helemaal in een deuk liggen. Daniel piept zijn heeft over ons heen. 'Whatsuuuupp!'zegt hij vrolijk. 'Nouuu, zachy ging mee dansen op zijn muziek en laat ik dat nou net hebben opgenomen!'zeg ik tussen het lachen door. Daniel schiet ook hard in de lach. Mensen om ons heen geven ons wat geirriteerde blikken, inclusief, ofcourse, onze "beste vriendin" merelyn.

'WE ZIJN ER!'gilt floor. Ze rent als een mogool naar de deur van het hotel. Zach rent natuurlijk achter aan. 'Kleuters.' 'Hou je commentaar eens voor je!'sneer ik naar merelyn. 'Doe eens normaal tegen merelyn!'zegt corbyn ineens tegen mij. 'Hou jij vriendin maar in toom!'sneer ik nu naar corbyn. Hij rolt zijn ogen en negeert mij verder. Snel pak ik mijn camera en begin weer met de ingang te filmen en binnen.

Het lijkt net als of we profs zijn in vloggen enzo.

Oh hey je bent er ook weer!

Ja, ik dacht ik ga je vervelen.

Altijd leuk.

Weet ik, ik ben leuk.

Lekker arrogant!

En ik druk mijn gedachte weer weg. 'Louuuuuuu!'roept een hyperactieve hailey. 'jaaaaaaaaa?'vraag ik hyperactief terug. 'Weeeee delen samen een kameeeeeeer!'en weg is hailey. Snel ga ik haar achteraan en stap snel de lift in. 'Moeten we niet op derest wachten?'en ik kijk hailey aan. 'Naahh, die komen vanzelf wel.'grinnikt ze. 'Das waar!'antwoord ik haar lachend. Wanneer we boven zijn staan floor en simona al bij de deur naast onze kamer. 'Wij waren er aaaaal!'zegt floor en steekt haar tong uit naar ons. Merelyn loopt langs ons en rolt met haar ogen. 'Bitch!'zeg ik onder mijn ademhaling door. Ze lijkt het niet te horen maar corbyn hoort het wel. 'Hoe noemde je haar!?'vraagt corbyn boos. 'Ik noem haar een bitch! Sinds dat ze een stap binnen heeft gedaan vanaf dag 1 dat wij meiden er zijn doet alleen maar bot naar ons en doet alsof wij lager staan dan haar!'val ik boos uit naar corbyn. Mijn hand raakt zijn wang, ik draai me om en doe soepeltjes de deur open waarna ik bitchy naar binnen loop. In de gang hoor ik jack en zach keihard lachen. Die hebben sowieso het hele tavereel gezien! Dat word nog wat deze week.

'3...2...1... HAPPY BIRTHDAY JONAH!'roepen we allemaal. Het is precies 12 uur en jonah is gewoon 21 jaar geworden! 'Hey hey jonah, die tafels hier zijn niet meer veilig!'lach ik. 'Lou shut up.'lacht jonah. 'Maarre wel gefeliciteerd zeg ik met een big smile en knuffel jonah. 'Dankjewel lou. Iedereen feliciteert jonah met zijn 21e verjaardag. De tijd gaat zo snel gewoon! Ik weet gewoon niet meer hoeveel jaar het geleden is wanneer jonah in de groep kwam.

Lang! Ja, dat sowieso!

We vieren zijn verjaardag gewoon in disneyland! Dit gaat een geweldige week worden...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Laaaadies en gents! Omdat jonah vandaag 21 is geworden, heb ik een extra hoofdstuk :)) en ja omg jonah is nu legal om tafels te breken😂 ik had op insta al gezet dat hij beter niet mijn tafel breekt wanneer ze in utrecht zijn in oktober😂😭😂 sowieso van dat tafel breken gaat nog lang duren voordat dat over is gewaait😂 poor jonah😂 MAARRE GEFELICITEERD JONAH, WEER EEN JAARTJE OUDER! I LOVE YOU X niet dat je het leest maar toch :)) x

𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu