Pov Louise
We zijn weer terug in het huis en ik verveel me gewoon echt te pletter. Floor schud haar hoofd wanneer ze mij op de kop op de bank ziet liggen. 'Je bent een rare meid wanneer je je verveelt!'grinnikt ze. 'Is ze dat niet altijd?'hoor ik zach lachen. 'DANKJE ZACH!'roep ik lachend. 'Waarom ga je dan niet wat doen?'floor ploft naast me neer. Ik kijk met een schuin oog naar haar. 'Ik weet niet wat ik moet doen.'en ik haal me schouders. 'Waarom gaan we volgende week niet naar Disneyland?'vraagt simona die net beneden komt. Gelijk spring ik op. 'DAT IS HET BESTE IDEE EVER!'gil ik. 'WANNEER GAAN WE!?'ik ren naar boven om me laptop te pakken. 'Waaaat doeeeee jeeeeeeee!?'jack komt binnen en ploft naast me neer. 'Nou kijk, we gaan naar Disneyland! Eeeen ik moet Disney dingen hebben! Zoals een bijpassend tshirt enzo.'grijns ik. 'Owww, dan laat ik je lekker zoeken en ga ik zelf mijn laptop halen om naar disney te gaan.'grijnst jack en daarna staat hij op.Ik zucht even diep. Ik heb zoveel leuke disney tshirts enzo gevonden. Ik bestel er een paar.
Nou maar hopen dat ze er snel zijn.
Die zijn er morgen wel! Vandaag besteld morgen in huis.
Maar het is morgen zaterdag.
Dus? Dan komen ze toch niet binnen?
Zeker wel!
Beteeeer!
Gesprekken met mijn gedachtes be like. Soms ben ik echt te lonely gewoon.
(De tshirts die ze heeft besteld😊)
*Next Day*
'LOU, ER IS EEN PAKKETJE VOOR JE BINNEN GEKOMEN!'gilt hailey. Hyper ren ik naar de deur. 'ZIJN ZE BINNEN!?'gilt jack. 'JA!'gil ik terug. 'STOP MET GILLEN!'roept corbyn. 'WAT DOE JIJ DAN!?'gil ik terug. Stilte... ineens schiet er een flashback door me hoofd heen.*Flashback*
IK GA KOFFIE HALEN WIE GAAT ER MEE!?'gil ik door het hele huis. 'NIET GILLEN LOU!'gilt corbyn terug. 'WAT DOE JIJ DAN!'Roep ik terug. En dan is het stil.
*End flasback*Het is niet echt een flashback van real life. Maar meer een flashback uit mijn droom.
Pov Corbyn
Ik loop naar boven, mijn kamer in en zucht. Toeval bestaat toch niet? Nog steeds zit ik met die vraag. Elke keer als er wat gebeurt zijn het ook dingen die in de droom zijn gebeurt.Je moet je er over heen zetten! Het is niet zoals in de droom dat ze je leuk vind ofzo!
Hoe weet jij dat nou?
Oh kom op, ze heeft het zo vaak zo gezellig met jack!
Maar die heeft nienke?
Dat dacht jij! We hebben afleiding nodig!
Ik zucht en druk mijn gedachtes weg.
[Imessage]
Merelyn
CorbynMe: hey mer!
Merelyn❤💋: hi corbyn! Wat is er??
Me: heb je zin??
Merelyn❤💋: met jou altijd!!
Me: top! Kom je eerst hier film kijken dan??
Merelyn❤💋: is goed! Tot zo handsome :)x
Mooizo! Nu kunnen we eens zien hoe jarloers louise wordt en ik moet gewoon even mijn behoeftes kwijt!
Pov Louise
alweer gaat de bel. Nieuwschierig loop ik naar beneden. Slechtste idee ooit om dat te doen! Merelyn staat in de deur opening!
*flashback*
'Louise!'hoor ik corbyn blij zeggen. Hij komt naar me toe lopen, maar ik loop hem straal voorbij en geef jonah een knuffel. 'Eigen schuld corbyn.'hoor ik hailey zeggen. Ik hoor hakken de woonkamer binnen lopen. 'Zijn die twee weer terug.'hoor ik haar zeggen met een vieze toon. 'Ja die twee zijn terug.'zeg zach en geeft mij ook een knuffel. 'Kom schat we gaan naar boven.'zegt corbyn.
*end flashback*
Waarom gebeurt dit? Zal ze net zo'n golddigger zijn als in mijn droom? 'Hallo?!'hoor ik een hoge geirriteerde stem. 'Uh ja sorry wat is er?'vraag ik. 'Waar is corbyn loser?'zegt ze en merelyn draait met haar ogen.Yup ze is hetzelfde als in je droom.
Helaas heb je dit keer gelijk! 'Uhm ja ik zal hem even roepen.'antwoord ik haar. 'CORBYN ER IS IEMAND AAN DE DEUR VOOR JOU!'roep ik door het huis. Ik heb gewoon werkelijk geen idee waar corbyn is! 'STUUR MAAR NAAR BOVEN ZE WEET DE WEG!'roept corbyn blij terug. 'Je hoort het, je mag doorlopen.'mompel ik. 'Pff hehe dankjewel zeg, je zult ook vast niet veel betaalt krijgen om hier schoon te maken!'zegt ze! Ze loopt heupwiegent weg de trap op. Mijn ogen vergroten zich! Jeetje, ze is een nog ergere bitch dan dat ze in mijn droom was!
@Itzzthalouise: i had a weird dream a few weeks ago and right now its kinda coming out! Horrible...
Liked by jonahmarais and 382 others
Comments are disabled
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Heeey hooooiiii meeeeensen! Iiiik ben er weer! Bijna 800 woorden getypt! Ik heb weer inspiratie! En alsooooo! Ik doe mee aan de #wattys2019! Dit jaar omg! Het is voor mij de 1e keer in like 5 jaar dat ik op wattpad excist dat ik hier aan mee doe enzo! A dream coming true! Eeeeen ik ben over de 6K lezers! ECHT TE GEK GEWOON! like, het is alsof er iedere maand 1K lezers bij komen! Ik schrijf pas 6 en een halve maand dit boek en heb al 6,53K lezers! Echt crazy!!!!Im suuuubmitted! Ik heb om heel eerlijk te zijn geen idee hoe het werkt enzo😂🤦🏼♀️ ook niet wat er gaat gebeuren enzo maar het komt vast wel goed enzo IEH
JE LEEST
𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)
FanfictionDeel 1: Internet vrienden zijn de beste vrienden die je kunt hebben. Ze snappen je in alles en delen ook vaak de zelfde liefde voor dezelfde dingen! Hetzelfde geld voor louise die terecht komt in een groepsapp met 5 jongens! (Bezig met herschrijven...