[Herschreven 30 januari 2020]
Pov louise
Berichtje, berichtje, berichtjeeee.
Je zal je vast afvragen wat ik allemaal aan het doen ben. Maar ik zal me eerst maar eens voorstellen! Mijn naam is louise en ik ben 19. Ontzettend gek op muziek en in mijn 1 na laatste jaar van school. En ik hou ontzettend veel van vrienden maken over de hele wereld!
Maar dat zie je wel als je verder leest.
Nee ik ben echt niet aan het grijnzen als je dat dacht.
...
Oke, misschien wel.
internet vrienden zijn de beste vrienden die je kunt hebben. het maakt niet uit waar ze vandaan komen. ze begrijpen je door en door, omdat je dezelfde interesse met ze deelt. daarom wil ik een bericht sturen naar een internetfinders account.
Ibffinderx: dm louisemorin for a long lasting friendship
Liked by imzachherron and 372 others
Louisemorin: dankjewel♥️
[Dm instagram]
Imzachherron
Louisemorinimzachherron: heyyy ik ben zach! Zou ik je mogen toevoegen aan een whatsapp gc die ik samen heb met 4 van mijn vrienden?!
Louisemorin: uhmm sure als je hun namen verteld :)
Louisemorin: dit is btw me nummer *nummer van louise*
En het is weer eens tijd voor school. De plek waar je je heel erg verveelt in de lessen. De plaats waar je groepjes hebt van populaire mensen, geeks, gewone mensen, zoals ik, en alle andere groepjes die hier gevormd zijn.
"Hey mam."zeg ik.
Tijd voor een heerlijk ontbijtje.
"Lekker geslapen?"hoor ik. "Wel oke."
Ik ga haar dus echt niet vertellen want ik vannacht allemaal heb uitgespookt en alles.
Getoeter komt van buiten. En daar hebben we hailey. Die toeter herken ik van gewoon mijlen ver!
"Tot vanmiddag ofzo!"groet ik mijn moeder.
Schoenen aan en hopsakee. Wel veters strikken anders gaan we weer onderuit zoals de vorige keer.
...
Long story short. Ik had me veters niet goed gestrikt en viel van de trap op school. Moest naar zusterspost toe en kwam de volgende dag met pols in gips naar school toe.
Nou naar de auto toe, want hailey kan ongeduldig zijn. "Hey hoi."hoor ik vrolijk wanneer ik de auto in stap. "Heb je eindelijk een vriendje ofzo?"lach ik. Ze is echt niet normaal vrolijk en normaal is zij meestal degene die gewoon echt een heel erg ochtendhumeur heeft.
De grijns van hailey wordt nu echt heel erg eng groot.
"Vertel gewoon."zeur ik. Lijkt net of ik het zeuren van me broertje overneem.
"Ik vertel het straks op school!"ze blijft er gewoon eng bij grijnzen. Met een zucht kijk ik voor me uit.
"Heb jij eigenlijk wel geslapen?"hoor ik naast me.
Wat heb ik gedaan vannacht? Friends gekeken, gefantaseerd over van alles en nog wat. The lion king gekeken. Daar kun je nooit mee fout gaan. Het is me favorite film oke.
"Ik heb niet veel gedaan vannacht."
Lies
"Totaal geen friends gekeken enzo."
Nou word het te sarcastisch.
"Geloof je het zelf?"
En ze lacht me weer uit zoals altijd. Ik kan nooit eens serieus overkomen.
Misschien moet ik daar eens een cursus voor nemen.
...
Ja dat gaan we doen.
-----------------
Nou we zijn eindelijk op school hoor.
"Tot later!"roept hailey.
Ik hoor je al denken, ik weet het. Hailey en ik zitten niet bij elkaar in de klas de eerste paar uren tot aan de pauze.
Maar wacht! Ze zou me op school vertellen wat er was! En ze is er gewoon vandoor gegaan!
Chicken Nugget.
----------------
Me telefoon trilt.
De les gaat ook nooit eens stil en rustig voorbij zonder dat er iemand appt. Jemig, ze gaan ook wel tekeer met spammen, zeg he. Ik heb dan wel vrienden.
...
Nou eigenlijk helemaal niet. Maar laten we het daar maar niet over hebben.
[Imessage]
Jonah
Corbyn
Daniel
Zach
Jack
LouiseZach: hey louise!
Jonah: is dat haar??
Zach: ja jonah dat is haar! :)
Corbyn: cool hi louise! Ik ben corbyn!🙃
Louise: ow hey guys!
Louise: duusss je hebt me toegevoegt haha
Zach: jaaaa idd
Me: cool, hi ik ben louise maar jullie mogen me lou noemen :)
En dat is waar alles begon...
********************************
Dat was dus het eerste hoofdstukFeedback over het schrijven is altijd welkom
Dankje voor het lezen :)♥️
JE LEEST
𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)
FanfictionDeel 1: Internet vrienden zijn de beste vrienden die je kunt hebben. Ze snappen je in alles en delen ook vaak de zelfde liefde voor dezelfde dingen! Hetzelfde geld voor louise die terecht komt in een groepsapp met 5 jongens! (Bezig met herschrijven...