Pov Louise
'HET IS KLAAR JACK! IK SNAP JOU ECHT NIET!'hoor ik iemand gillen. langzaam doe ik mijn ogen open en duw het gordijntje aan de kant. Mijn hoofd steek ik een stukje uit de bunk van mij en corbyn. Een stukje verderop in de bus staan nienke en jack. Nienke is tegen jack aan het schreeuwen!Wejow, wat is er aan de hand?!
Dat vraag ik me ook af.
Waar is corbyn eigenlijk?
Ik draai me om en zie dat het plekje naast me leeg is. Met een zucht gooi ik mijn benen over de rand van de bunk. 'luister toch gewoon even naar me!'zucht jack gefrusteerd op een normale toon. 'IK LUISTER NIET NAAR LEUGENAARS OKE!'roept nienke.
Jeetje, waar is iedereen op jack en nienke na?
Weet ik veel.
'Yo mensen, wat is er aan de hand in de vroege ochtend en waar is iedereen?'vraag ik met een zucht. '1. Iedereen is naar de supermarkt toe 2. IK KOM ER NET DUS ACHTER DAT JACK VREEMD IS GEGAAN EEN PAAR WEKEN GELEDEN!'roept nienke. Mijn ogen vergroten en ik kijk geschrokken naar jack. 'Wat!? Hoe dan!?'ik begin boos te worden op hem. 'Het is niet eens waar! Ik zoende die meid niet eens terug! Ik ken die hele meid niet eens!'zegt jack gefrustreerd. 'Jack, ik weet niet of ik ja kan geloven. Ik ga morgen naar huis toe! En dan bedoel ik huis huis oftewel in nederland. Ik moet nadenken.'zucht nienke. 'Ik ga naar buiten. Als iemand me nodig hebt roep je maar.'mompel ik. Snel loop ik naar buiten. Waar is me telefoon?
Die ligt nog binnen
Zuuuuucht
Ik ga naar binnen en loop snel naar de bunk. Nienke is bezig met het inpakken van haar spullen. Weet je het zeker nienke?'vraag ik haar. 'Ja 100%, ik moet gewoon alles op een rijtje zetten.'mompelt ze. 'Ga je weg zonder van iedereen afscheid te nemen?' 'Ja, anders is het te lastig om te gaan.'mompelt ze. 'Okay.'een zucht verlaat mijn mond. 'Geef mij dan op z'n minst een knuffel voordat je gaat!'nienke laat haar spullen vallen en geeft me een stevige knuffel. 'Pas goed op jezelf okay.'zucht ik. 'En als ik iemand nodig heb zal ik 1 van jullie bellen.'glimlacht nienke. 'We gaan je missen.'glimlach ik klein. Nienke gaat weer verder maar koffer en ik draai me om en loop naar buiten toe.
Misschien moet je 1 van de meiden bellen of appen?
[Imessage]
Floor
Louise
Me: hey floor!
Me: nienke en jack hebben dikke ruzie en nienke gaat nu naar terug naar nederland om na te denken!
Floor🌸: wacht wat!?
Floor🌸: zonder afscheid te nemen!?
Me: ja, dan zal het minder moeilijk voor haar wezen om echt naar huis te gaan zeg maar
Floor🌸: asjeblieft vertel haar van ons dat we haar mega erg gaan missen en we er altijd voor haar zullen zijn no matter what!
Me: doe ik!
Floor🌸: okey top! Want we zullen nooit op tijd bij de bus zijn dat er nog is.
Me: i know zucht
Floor🌸: het komt vast wel goed tussen die twee
Floor🌸: het is niet hun eerste ruzie
Me: ja maar nu gaat het wel zo ver dat ze naar nederland gaat
Floor🌸: heeft ze verteld wat er is gebeurd??
Me: ja, jack is vreemd gegaan!
Floor🌸: WAIT WHAT
Floor🌸: je maakt een grapje!
Me: helaas niet!
Me: ik heb net social media gecheckt en het filmpje staat overal waar jack een meisje aan het zoenen is!
Floor🌸: holishit!
Floor🌸: dat had ik nooit van hem gedacht!
Me: ik ook niet!
Floor🌸: yo, ik vertel het derest en dan komen we naar huis toe.
nienke is weg en iedereen is terug. sindsdien zit jack ook alleen maar in zijn bunk. de fans zijn allemaal aan het haten op jack en nienke heeft een foto geplaatst op haar story dat ze onderweg is, terug naar nederland. ookal hebben nienke of jack het niet verteld aan de fans iedereen weet wat er gaande is en heeft allemaal hun eigen mening erover. 'ik haat het zo erg dat wij er niks over mogen zeggen op social media!'zucht hailey gefrustreerd. 'i feel ya.'mompel ik. 'we kunnen toch wel in een sort of way wat zeggen over de situatie?'vraagt simona. 'we weten zelf de kant van jack niet eens, hoe kunnen we het dan aan de fans vertellen.'grinnik ik sarcastisch. 'dat is waar.'mompelt simona.
we zijn al een paar dagen verder en jack eet bijna niks. van nienke horen we helemaal niets van hoe het met haar is. alsof ze van de aardbodem is verdwenen. we hebben haar geprobeerd te bellen en te appen maar de appjes komen niet aan en toen we belde werd er verteld dat het nummer niet meer in gebruik is. haar social media is ook helemaal nergens te vinden en dat is de fans ook opgevallen.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
HEY MENSEN! dus uhm 10K lezers😭 we hebben gwn de 10K gehaalt in 8 maanden tijd!!!😭 ik ben echt aan het huilen! Toen ik aan dit boek begon had ik serieus echt nooit gedacht dat ik in 8 maanden 10K lezers zou hebben! Voor mijzelf vind ik het namelijk best wel slecht enzo😂 en de meeste dingen die ik hier in beschrijf komen ook veel uit mijn eigen leven! Ik hou zoveel van jullie!! Dank jullie wel💜
JE LEEST
𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)
FanficDeel 1: Internet vrienden zijn de beste vrienden die je kunt hebben. Ze snappen je in alles en delen ook vaak de zelfde liefde voor dezelfde dingen! Hetzelfde geld voor louise die terecht komt in een groepsapp met 5 jongens! (Bezig met herschrijven...