hoofdstuk 2.6//♡👑💩💥🍉

317 12 0
                                    

Pov Louise
Huilend opgekrult zit ik op het bed van mijn logeerbed. Wat heb ik verkeerd gedaan dat hij zo is!? 'Lou?'hoor ik hailey vragen. 'Ga weg!'roep ik. 'Nee lou! Je bent me beste vriendin en ik wil weten wat er is. Nadat je met corbyn weg ging kwam je alleen terug en wou je gelijk weg!'roept hailey. 'Asjeblieft lou maak open!'hoor ik nu ook daniel zeggen. 'Nee nee nee!'roep ik en krul mezelf nog meer op dan ik al was. Ik hoor niks meer. Ze zijn weg.

'CORBYN MATTHEW BESSON!'hoor ik iemand roepen. Snelle voeten komen voorbij. 'WAT IS ER GEBEURT WE WILLEN HET WETEN! ZE IS EEN MESS!'jonah. Ik zucht en pak mijn headphone en zet mijn muziek keihard aan. 'I know you feel sometimes like you're not good enough. You're not the only one'hoor ik door me oren heen. Zo'n geweldige song is dit.

'BOOM'alle meiden staan in het deur gat. 'En nu ga je ons vertellen wat er die dag is gebeurt!'zegt femke. Ik zucht zacht en knik dan.

*flashback*
Corbyn en ik lopen awkward naast elkaar. 'Waarom negeer je me corbyn?'begin ik dan ineens. Het enige wat corbyn doet is zijn schouders ophalen. 'Ik meen het corbyn, ik word echt gek!'zeg ik. Ineens barst corbyn uit. 'JIJ bent het probleem! Je maakt me gek! Alles wat je doet! En je lijkt op haar!'roept corbyn uit. Mijn ogen vergroten zich en ik doe een paar stappen naar achteren. 'Ik... het spijt me ik wist dit niet..'zeg ik zacht. 'Ugh niks spijt jou.'zegt corbyn en rolt met zijn ogen. Mijn ogen vergroten nog meer, als dat uberhaupt wel kan. 'Weetje.'sis ik. 'Je bent een arogante klootzak die mijn tijd niet waard is!'roep ik en sla met mijn vlakke hand keihard op zijn wang. Daarna draai ik me om en loop terug naar de groep.
*end flashback*

De meiden kijken me met open mond aan. 'Dat is zo raar!'roept simona uit. Ik knik en zucht. Ik dacht dat hij me leuk vond. 'Wij ook.'zucht nienke. 'Groepsknuffel!'roepen hailey en femke tegelijk. Lachend vallen we met z'n alle in een knuffel.

'MENSEN WIE WIL ER MEE NAAR STARBUCKS!?'gilt hailey door het huis heen. 'DUHH ME!'horen we jonah roepen. We lachen allemaal. Corbyn kijkt me snel aan. 1 of andere glans is voor een paar seconden in zijn ogen.

We zijn met z'n alle bij de starbucks. Achter de kassa staat een super knap blonde jongen. 'En wat mag het zijn voor deze knappe jongedame?'glimlacht hij en knipoogt. Ik kijk snel naar zijn naam plaatje en zie dat hij jason heet. 'Nou jason, ik wil graag een frappé caramel, het zou lief van je zijn als je er extra slagroom op doet.'zeg ik op een flirtende toon. Met een schuin oog kijk ik naar corbyn die donker voor zich uit staart. 'Komt voor mekaar.'zegt jason met een grijns. Ik betaal en wacht dan voor mijn koffie. 'Zo zo lou, aardig fix hiero.'grijnst hailey. 'Altijd, zie je die kaaklijn dan, en die spieren die onder zijn witte tshirt vandaan komen! Hij is echt hot!'zeg ik met een glimlach. 'Zeker wel!'zegt femke. 'Maar hailey wij mogen alleen kijken, en besides, het is louise haar fix!'vervolgt ze met een lachje.

'Louise?'word er gevraagd. Ik loop naar de balie en pak mijn starbucks aan. 'Ik spreek je nog wel een keer.'zegt jason en knipoogt nog een keer naar mij. 'Zeker.'zeg ik met een glimlach, daarna draai ik me om naar mijn vrienden.

Pov simona
'Ik spreek je nog wel een keer.'hoor ik corbyn die jongen mokken. Ik kijk naar wat er tussen louise en corbyn afspeelt. Corbyn is een mysterie! Vorige week appte hij me nog hoe blij hij was dat we kwamen en dat hij louise dan eindelijk kon vragen als zijn vriendin. Hij vond het over de app raar om dat te doen. Het is echt een rare jongen. 'Laten we naar de mac gaan! Ik heb gewoon echt honger!'verzucht daniel. 'In appelsap zeker!'lacht nienke. 'Moeten alleen wel uit kijken dat jonah geen tafels breekt!'lacht louise. 'Ja heel grappig lou, je bent zeker de leukste thuis.'zegt jonah en rolt met zijn ogen. Maar hij moet wel lachen.

Bij de mac aangekomen is corbyn helemaal aan het flirten met het meisje achter de bali. 'Ik snap het niet helemaal.'verzucht jonah. Ik haal mijn hoofd van zijn schouder en kijk jonah vragend aan. 'Vorige week vond hij louise nog helemaal leuk en nu keert hij zijn rug toe naar louise en staat hij vol te flirten met dan meisje achter de bali.'gaat jonah verder. 'Ik weet het ook niet.'zucht ik. 'Ik praat wel een keer met hem.'zegt jonah. Ik knik en druk mijn lopen op die van hem.

Pov Louise
Wauw, hij staat gewoon te flirten met dat meisje achter de bali.

Ik zie het.

Moet je daar niet iets aan doen?

Waarom zou ik? Ik en corbyn zijn niet eens samen. En besides, hij vind me niet eens leuk!

Ja okey, daar heb je gelijk in.

Ik heb altijd gelijk. 'Hey lou! Het eten is gearriveerd!'haalt jack me uit mijn gedachten. 'Ow jummie!'zeg ik met blije glimlach. 'DIE HAPPY MEAL IS VAN MIJ!'gil ik als zach met zijn hand in mijn happy meal zie graaien. Heel ontschuldig haalt hij het speeltje eruit en schuift het weg waar ik "het niet kan zien" 'ja zach, dat zag ik dus! Speeltje inleveren. Het is een eenhoorn en je weet hoeveel ik daarvan hou!'lach ik. 'Hey maarre lou, ga je dat nummer appen die die jongen van de starbucks opschreef?'vraagt daniel nieuwschierig. 'Owja! Thanks!'zeg ik met grote ogen. 'Je kunt het!'lacht hailey.

[Imessage]
Jason
Louise

Me: hey jason! Louise hier, dat meisje van de starbucks!

Ik leg mijn telefoon weg en ga beginnen met eten...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
EN WEER EEN NIEUW HOOFDSTUK😂 ik heb best veel inspiratie en even wat meer tijd dan normaal so yeah :) x

𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu