Pov Louise
'HEY HEY LISTEN TO YOUR HEART NOW!'gil ik door het hele huis. Dat moment dat je zo hyper bent en het dus gewoon uit schreeuwt door het hele huis. 'LOUISE NIET GILLEN!'roept jonah. 'JA PAPA!'roep ik terug en gniffel even. De jongens zijn zich aan het klaar maken om op pad te gaan met mij en simona. We dachten eerst aan een video van 'a day in our life' maar dat was niet handig aangezien de andere meiden al die plastic popcorn dingen door het hele huis gaan gooien. Dus nu gaan we shoppen met de jongens en gaan we daar een video maken. De smoes is dat ik en simona onze kamer opnieuw willen inrichten enzo en daar hebben we een lijst van spullen voor nodig. Opzich is et wel handig dat we dat gaan doen want dan hebben we gelijk een video voor de week er op.Iedereen is eindelijk beneden.
Waar is jack?
Huh wat? Wait ja, waar is jack. 'JACK SCHIET EENS OP!'roept simona al voor mij. 'JA MAAR DIE KRUL!'gilt jack gefrustreerd terug. 'Altijd weer die ene krul.'zegt corbyn en schud zijn hoofd.
[Imessage]
Louise
Hailey
Nienke
Floor
SimonaMe: we zijn onderweg!
Hailey🦄: top!
Nienke💎: de jongens die ik heb gegereld zijn er! We gaan aan de slag!
Floor🌸: hailey en ik zijn onderweg om de plastic popcorn op te halen!
Me: toppie!
Dit gaat zo erg leuk worden! Helaas moeten we daarna opruimen, maarja het is het waarschijnlijk wel waard. 'Wat hebben jullie eigenlijk allemaal nodig voor jullie grote plannen?'vraagt zach. 'Fairy lights, doorzichtige glazen potten, zwarte en witte verf, foto rek, pennenbakje, spuitverf, nieuwe cd houder, dubbelzijdig tape, leuke decoratie voor het bureau en voor de make-up tafel.'somt simona op. 'Ow jeetje dat is veel.'mompelt daniel. 'Ja zeker en we gaan veel filmen.'zeg ik met een big smile.
Pov Floor
Ik en hailey zijn onderweg voor de zogenaamde popcorn. 'Aahh ik heb zoveel zin om hun reacties te zien wanneer ze zien dat het hele huis vol zit met die popcorn dingen.'grijnst hailey. 'jaaaa ik ook, wejow!' Hailey pakt de camera en zet die op het dashboard en samen gaan we voor de camera mee zingen tot we bij het afhaal punt zijn. 'Gaat het allemaal passen?'vraagt de jongen die het afrekent. 'Ja hoor, we hebben ruimte zat!'lach ik. We lopen naar onze pickup truck en laden alles in achterin. Gooien er touwen overheen en maken die vast zodat de zakken er niet uit gaan vliegen tijdens het rijden.'WE ZIJN ER!'roept hailey door het huis. Wanneer we binnen lopen staat alles al leeg en zien we nienke met 3 andere jongens praten en met bier in hun hand. 'We zijn er!'zeg ik vrolijk. 'Niks verloren?'lacht nienke. Hailey schud hevig haar hoofd. 'Lets do this!'zegt 1 van de jongens.
We zijn er achter gekomen dat de blondste jongen tristan heet, die 1e jongen met donker blond haar heet mike, die 2e donker blonde jongen die iets kleiner is dan mike heet nathan en die bruinharige jongen heet rich. Ze zijn dus blijkbaar in amerika en zijn goeie internet vrienden van nienke. Ze zaten samen in een band maar zijn wegens omstandigheden uit elkaar gegaan als band (A/N RIP The Shades😪)
Na een lange tijd van alles slepen en leeg gooien zijn we eindelijk klaar en is de gehele woonkamer vol met die popcorn dingen. Hailey staat op de keuken tafel die vast staat aan de muur, dus die kon niet weg, en springt er in. 'JAAAA BOMMETJE!'roept nienke. Ook zij gaat er op staan en springt er in. 'Stelletje gekken'lach ik. 'ALTIJD!'roept hailey onder ergens vandaan.
[Imessage]
Louise
Simona
Hailey
Floor
NienkeLou🍕: we zijn onderweg terug naar huis!
Me: okii
Me: alles is klaar!
Lou🍕: top!
Pov Louise
'Vandaag was echt heel gezellig!'zegt corbyn vrolijk. 'Ja dat was het zeker.'lacht simona. 'Hoe zit het eigenlijk met de relaties jongens?'vraag ik met een grijns. Stuk voor stuk kijk ik ze allemaal aan. Simona en jonah hun ogen vergrote en worden helemaal rood en kijken weg. 'WACHT, JONAH EN SIMONA WAT MOETEN JULLIE ONS VERTELLEN!?'gil ik door de hele auto. 'We zijn uh heel uh misschien samen?'stotterd simona. 'O MY UNICORNS! DAT IS ZO SCHATTIG!'gil ik alweer door de auto. Iedereen bedekt hun oren omdat ik door de hele auto ben aan het gillen. 'Hoelang al!?'vraag ik ze als ik ben gekalmeerd. 'Uhm nu 2 dagen.'glimlacht jonah en drukt een kus op het voorhoofd van simona. 'Gewoon te schattig!'zeg ik blij. 'En derest?'vraag ik hoopvol. Niemand antwoord mij. 'Niet dus.'grinnikt daniel. 'En jij dan?'vraagt hij verder. Ik schoot keihard in de lach. 'Wat een grap, waarom zou uberhaupt iemand mij leuk vinden.'lach ik. De jongens kijken me bedenkelijk aan. 'Ik kan wel iemand verzinnen hoor die jou leuk vindt.'grinnikt jack. 'Wie dan?'vraag ik nieuwschierig. 'Ja dat ga ik dus niet aan jou neus hangen dat mag je lekker zelf uit gaan zoeken.'grijnst hij. 'Wat zijn we toch weer aardig.'mompel ik. 'Nawww is het kleine meisje nu verdrietig.'plaagt corbyn me. 'Mond dicht corbone.'zeg ik en grijns half wanneer ik corbone zeg. Een gaap komt uit mijn mond dus kijk ik vragend corbyn aan. 'Ja mag.'zegt hij met een glimlach. 'Al mocht het niet, deed ik het nog steeds.'mompel ik zacht en leg mijn hoofd op zijn schouder.'WE ZIJN ER!'gilt zach door de hele auto. Gelijk schrik ik op. 'Huh watte?'hoor ik simona vragen. Ze ligt slaperig op de schouder van jonah
Oohhh, hoe schattig!
Echt mega schattig!
Zeker!
we lopen naar de deur en aan de deur hangt een papiertje met 'doe voorzichtig de deur open'. 'waarom hangt daar nou zo'n papiertje?'vraagt daniel en kijkt met een raar gezicht er naar. iedereen, inclusief ik en simona halen onze schouders op alsof we het niet weten. 'nouja laten we dat dan maar doen he.'zegt jonah en duwt voorzichtig de deur open. in de gang ligt gelukkig nog helemaal niks. 'dat was heel raar.'zegt jack. heel voorzichtig pak ik de vlog camera erbij en begin de jongens te filmen terwijl ze naar de woonkamer deur lopen. de deur word geopend door zach. wanneer de deur open gaat vallen al die plastice popcorn dingetjes door de geopende door heen. 'AAAAAHHHH.'gillen de jongens. 'PLASTIC POPCORN!'gilt zach. hij duwt iedereen aan de kant om een goeie aanloop te nemen en springt er volledig in. 'AAAAAAAHHH'gilt femke lachend. binnen een mum van tijd begint iedereen te springen door de plastic popcorn.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
heeeeyy mensen! een lang hoofdstuk :) sorry dat het elke keer zo lang duurt maar op dit moment zit ik in mijn laatste school week waardoor ik het echt extra druk heb. ik moet dingen voor mijn stage maken voor mijn afscheid voor daar en ik heb ook autorijlessen. ik probeer wel zoveel mogelijk mijn verhaal uit te kunnen typen maar heb helaas veel tijdgebrek. ik hoop dat jullie dat begrijpen. volgende week begint mijn vakantie en dan heb ik veel meer tijd en zal er dus ook meer worden getypt en dus ook sneller hoofdstukken. ik ga dan proberen om iets per dag te uploaden en anders 1x in de 2 dagen :) x
JE LEEST
𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)
FanfictionDeel 1: Internet vrienden zijn de beste vrienden die je kunt hebben. Ze snappen je in alles en delen ook vaak de zelfde liefde voor dezelfde dingen! Hetzelfde geld voor louise die terecht komt in een groepsapp met 5 jongens! (Bezig met herschrijven...