Pov Louise
we zijn in het vliegtuig en ik verveel me gewoon heel erg. de meiden slapen allemaal. ga dan wat doen ofzo. ja, wat dan? gewoon, ga naar de wc. kijk dat gebeurt er dus wanneer ik me verveel ik begin tegen mezelf te praten. erg gevaarlijk is dat. met een zucht sta ik op en ga naar de wc. daar aangekomen staan er al een aantal mensen te wachten voor de wc.
nah ah, wij gaan niet wachten voor deze wc.
we moeten wel!
beter gaan we een andere wc zoeken!
prima joh. ik had gesprekken met mezelf. maar ja het vormt naar wie ik ben he?
eindelijk gaan we landen. hailey is super hyper. ik maak een snapchat. "oh hey we are in America!" zet ik erbij als een caption. nienke en femke praten over weet ik veel wat en simona kijkt om haar heen en komt gewoon ogen te kort. en ik? tja ik ben gewoon mijn koffer aan het zoeken. 'meiden let eens op! jullie koffer komt nog eens langs en dan ben je em kwijt.'zucht ik. 'ja ja sorryyyyy.'grinnikt hailey. maar daarna gaat ze gewoon weer door zoals altijd. ik heb er wel veel zin in. ben alleen wel benieuwt naar corbyn, hij deed de laatste dagen best wel raar.
We lopen de aankomst hal in en ik zie de jongens al staan. Hailey rent als een gek naar daniel. Simona loopt naar jonah, nienke naar jack en femke naar zach. Ik loop naar corbyn en wil hem een knuffel geven maar hij negeert me. 'Hey corbs!'zeg ik dan. Ik krijg een kleine hoi terug en verder niets. Een paar armen glijden om mijn middel in eens knuffel. 'Heeeyyy bestieeee!' 'Hey daniiiii.'zeg ik op de zelfde manier terug. Ik draai me om en geef hem een goeie knuffel terug. 'Eindelijk zijn jullie er!'zegt jonah blij. We lachen allemaal. In me ooghoeken zie ik corbyn alleen stug knikken.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Uhm ja dit was een kort hoofdstuk. Sorry mensen! Ik wou gewoon weer eens wat posten en aangezien ik druk ben met school enzo. MAAR HEY WE HEBBEN DE 5K GEHAALT! dank jullie wel😭😍
JE LEEST
𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)
FanfictionDeel 1: Internet vrienden zijn de beste vrienden die je kunt hebben. Ze snappen je in alles en delen ook vaak de zelfde liefde voor dezelfde dingen! Hetzelfde geld voor louise die terecht komt in een groepsapp met 5 jongens! (Bezig met herschrijven...