[Imessage]
Floor
Louise
Nienke
Hailey
SimonaFloor🌸: ugh we moeten merelyn er echt uit werken! Ik irriteer me mateloos aan haar en dan zijn we nog niet eens in disneyland!
Lou🍕: kan er echt niet meer tegen idd
Nienke💎: ik vraag me echt af of corbyn je niet gewoon jarloers aan het maken is met haar
corbynbesson: we're going on a trip...
Tagged: jonahmaraisLiked by itsyagurlmerelyn and 2,480 others
iamhailey: IN OUR FAVORITE ROCKETSHIP
Username: beautiful😂
jonahmarais: we're stunning🤤
Username: this made my day🤤
jackaverymusic: two beans in one pic😌
Username: are those the shades i gave with the last m&g??😂
corbynbesson: stop exposing us😂 username
itsyagurlmerelyn: my boy!
Username: please get her away...
pov louise
'LOUISE!'hoor ik iemand gillen. langzaam doe ik mijn ogen open en zie hailey hyper voor het bed staan. 'wat?'mompel ik. 'OPSTAAN LUIE EZEL, WE GAAN ONTBIJTEN EN DAARNA NAAR DISNEYLAND!'gilt ze en dan rent ze weg. lachend schud ik mijn hoofd en stap dan mijn bed.ugh, we hebben een zombie hoofd.
ja vertel mij wat!
we moeten wel opschieten!
met of zonder make up?
met duhh, we gaan waarschijnlijk daarna gelijk naar disneyland!
snel pak ik wat spullen en douche in een rap tempo.
'hey kijk eens aan, jack is een keer niet de laatste.'lacht daniël. ik rol met mijn ogen en geef hem een speelse duw. 'gaan dan maar?'zegt corbyn ongeduldig.
we zijn door de security heen en alles. simona huppelt samen met mij naar big thunder mountain. 'IK GA MET NIENKE!'roept jack. 'mensen het gaat toch niet zo worden dat alleen over blijf he?'lach ik. 'ik ga daar niet corbyn!'hoor ik een hoge stem roepen. automatisch rol ik met mijn ogen en hailey geeft zogenaamd over. 'ik ga wel met jou, lou!'zegt floor vrolijk. 'en ik dan?'vraagt zach zielig. uiteindelijk na een lang discussie gaat daniel alleen. en nou hoor ik je al denken, corbyn is er toch ook? ja, maar die ass blijft bij zijn vriendinnetje merelyn. hoor je me al overgeven? we staan in de rij en het is echt nog heel rustig. 'ik meen het, wie gaat mee helpen om merelyn weg te krijgen? we zijn amper binnen en ik word nu al helemaal gek door haar!'zucht nienke. iedereen stemt in en terwijl we wachten maken we een plan om haar weg te krijgen.
'eigenlijk kunnen we nu vandaag beter frontierland en discoveryland doen en dan morgen weer een andere.'stelt jonah voor. 'meen je dat jonah?! ugh! nu kan ik bijna nergens in dan.'zegt merelyn gefrustreerd. 'ik moet ook nog foto's voor me instagram hebben!'gaat ze verder. 'we komen als we naar discoveryland gaan toch langs het kasteel.'zegt corbyn gerustellend. merelyn mompelt nog wat maar houd verder haarzelf stil. ineens groeit mijn grijns. 'hail, kom eens?'grijns ik. 'oh oh, je grijnst eng.'grinnikt ze. 'hey mensen! beter gaan we even ontspannen in de river rogue kneelboats!'stelt hailey voor. iedereen stemt in, zelfs merelyn.
'wij gaan even naar de wc! zegt hailey wanneer we op de boot zijn. niemand heeft door dat er eigenlijk geen eens een wc is, maarja. 'oke vertel je plan!'grijnst hailey als we aan de andere kant van de boot zijn. ik graag in mijn tas en haal een potje hete kruiden eruit. gelijk schiet hailey helemaal in de lach. 'wat zijn jullie aan he- ook wacht het is zeker over de prank voor merelyn.'grijnst jonah. 'jij snapt em!'lach ik. 'laten we terug gaan voordat derest door heeft dat er geen eens een toilet is op deze boot.'grinnikt hailey. we lopen helemaal terug en gaan bij de rest staan.
we lopen naar de mainstreet gewoon omdat iedereen echt honger heeft van alle attracties die we al hebben gehad. ik pak mijn camera en vlog wat. 'we lopen in de mainstreet en iedereen heeft echt gewoon honger! dus nu gaan we ergens eten, waarschijnlijk bij caseys corner.'en dan zet ik de camera weer uit. Eerst maken we allemaal foto's bij het kasteel en rond de mainstreet en dan gaan we eten halen.
itzzthalouise: my parents laughed when i said i'm going to disney someday, look mom and dad, look where i am right now😏
📸: jonahmaraisLiked by username and 940 others
Comments are disabled
we staan allemaal iets te bestellen. op de 1 of andere manier heb ik gewoon zin in iets warms dus bestel ik een donut en warme chocolade melk. en 1 keer raden wie er een salade besteld. hailey kijkt al geniepig naar mij. 'wij nemen wel de bestellingen mee, dan kunnen jullie al vast een plekje zoeken!'zegt hailey en wisselt blikken met mij en jonah. 'is goed!'zeggen ik en jonah tegelijk. derest loopt weg, opzoek naar een plekje.
eindelijk hebben we de bestellingen. ik pak de hete kruiden uit me tas en strooi er wat over heen. 'ze gaat ons zo erg haten.'grinnikt jonah. 'kan ze ons nog erger haten dan ze al doet?'vraag ik grinnikend.
iedereen is aan het eten. jonah, ik en hailey kijken de hele tijd naar merelyn om te zien of ze het door heeft. ze drinkt opvallend veel water trouwens. ineens worden haar ogen heel groot en staat ze vlug op. de tranen staan in haar ogen en ze wordt helemaal rood. 'i i ik m moet n naar de wc.'stottert ze. corbyn kijkt merelyn raar aan. 'ga dan achter je vriendin aan!'zegt zach. corbyn mompelt nog wat maar staat wel op om merelyn achter aan te rennen. 'wat hebben jullie gedaan dan?'lacht floor ineens. 'niet veel bijzonders, alleen een beetje hete spaanse kruidens in de salade gegooid.'grijns ik. 'ow jeetje.'grinnikt simona. jack,zach en daniel kijken naar me met grote ogen. 'don't fuck with this girl and her friends and you get this.'ga ik verder en haal mijn schouders op. 'wow lou.'lacht jack ineens. binnen een paar seconden ligt iedereen in een deuk. 'wij gaan terug naar het hotel!'zegt corbyn. merelyn heeft een zonnebril op. 'en dan ga ik naar huis!'horen we merelyn mompelen. in mijn hoofd ben ik gewoon al aan het dansen enzo. dit gaat de beste week ever worden!
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
en weer een hoofdstukje voor jullie :) x
JE LEEST
𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)
FanfictionDeel 1: Internet vrienden zijn de beste vrienden die je kunt hebben. Ze snappen je in alles en delen ook vaak de zelfde liefde voor dezelfde dingen! Hetzelfde geld voor louise die terecht komt in een groepsapp met 5 jongens! (Bezig met herschrijven...