Pov Louise
*piep piep piep piep*
Langzaam open ik mijn ogen. Ik kijk om mij heen en zie dat ik in mijn kamer ben. Net was ik nog in een neergestort vliegtuig!? Mijn telefoon ligt op het nachtkastje dus die grijp ik snel. Heel veel appjes van hailey.[Imessage]
Hailey
LouiseHailey🦄: kwart voor 8 bij de kluis toch??
Hailey🦄: lou??
Hailey🦄: vertel me please niet dat je nog slaapt
Hailey🦄: LOUISE!?
Hailey🦄: ik ga alvast naar de klas!
Hailey🦄: waar blijf je!?
Hailey🦄: wow je bent nooit zo laat
Hailey🦄: je hebt nog 5 minuten hurry!!
Hailey🦄: shit ik moet gaan de les begint!!!
Ik kijk op de klok en zie dat het al half 9 is. Dan bedenk ik me iets. Hoe kan ik nou in bed zijn terwijl ik net in een neergestorte vliegtuig was? Was het een droom? Snel ga ik naar mijn instagram en zie dat er maar 3 foto's op staan. Niks van corbyn of jonah, zach, daniel en jack. Wat raar, ik had toch heel veel foto's met hun op insta?? Ik ga naar hun accounts maar zie nergens een account van Why Don't We. Dit word alleen nog maar meer raar bij de seconden. Dan komt mijn moeder binnen. 'Louise moet je niet opschieten!? Je bent al te laat voor je eerste uur!'zegt ze boos. Mijn ogen vergroten en snel gooi ik mijn telefoon aan de kant.
Op school aangekomen ga ik snel mijn les is. Wonderbaarlijk ben ik in deze les zelfs nog eerder dan hailey aanwezig. Wanneer ze mij ziet schud ze lachend haar hoofd. 'Daar hebben we onze schone slaapster ook hoor!'lacht ze. 'Hailey ik heb een vraag.' 'Stel het?' 'Zijn wij bevriend met Why Don't We?'vraag ik haar. Ze kijkt me aan alsof ze het raarste heeft gezien wat er bestaat. 'Wie is Why Don't We?'vraagt ze me zelfs. 'De bekenste band van de wereld?'beantwoord ik haar. 'Why Don't We zei je toch?' 'Ja, Why Don't We' Hailey tikt van alles, maar schud haar hoofd. Ik weet niet hoe je aan deze band komt, maar ze bestaan niet eens.'grinnikt ze. 'Probeer jackaverymusic?' 'Ook niet?'mompelt ze. 'Alleen jack avery?'vraag ik. 'Die wel!'glimlacht hailey. We zoeken alle boys op. Uiteindelijk komen we tot de conclusie dat mijn belevenis gewoon echt een droom was......
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Iedereen heeft nu sowieso een hekel aan mij😂 maar mensen dit was het einde van dit boek🤧 misschien ga ik een 2e deel maken van het boek!? Laat me weten in de comments of ik dat moet doen :) xx
JE LEEST
𝙊𝙣𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙬𝙖𝙮, Why Dont We (Herschrijven)
FanfictionDeel 1: Internet vrienden zijn de beste vrienden die je kunt hebben. Ze snappen je in alles en delen ook vaak de zelfde liefde voor dezelfde dingen! Hetzelfde geld voor louise die terecht komt in een groepsapp met 5 jongens! (Bezig met herschrijven...