Bilinmeyen Numara: Kuzey (07:18)
Bilinmeyen Numara: Uyandın mı? (07:18)
Bilinmeyen Numara: Nasılsın (07:18)
Bilinmeyen Numara: Dün (07:19)
Bilinmeyen Numara: Biraz şeydin (07:19)
Bilinmeyen Numara: Sarhoş (07:19)
Bilinmeyen Numara: Kuzey? (07:34)
Bilinmeyen Numara: Uyanmış olman lazım şimdiye kadar? (07:49)
Bilinmeyen Numara: Okula gelmeyecek misin? (07:50)
Bilinmeyen Numara: Hala yazmadın (08:12)
Bilinmeyen Numara: Uyanmadın mı hala sen (08:12)
Bilinmeyen Numara: Cevap ver artık! (08:15)
Hala bir cevap yoktu sinirle telefonumu kapattım ve sırama yaslandım. Ön sıramda oturan Kamil, evet Kuzey'in arkadaşı Kamil, bana dönüp "az sakin reis" dedi gülerek. Söylediklerine güldüm ve elimle onu onayladım. Önüne döndüğü sıra gelen titreşim sesini fark edip sıranın üzerinde ki telefonunu eline aldı. Gözüm ister istemez telefonunun ekranına kayınca büyük harflerle "NESRİN TEYZECİM" yazısını gördüm.
Arkama yaslanmaktan vazgeçip sıranın üzerine doğru yayıldım ve başımı kollarımın üzerine yerleştirdim. "Alo, efendim Nesrin teyzecim" diyen Kamil'le istemsizce konuşmasına şahit oldum. Telefondan az da olsa kulağıma kadar gelen telaşlı bir kadın sesi duydum. İstemsizce daha dikkat kesilerek dinlerim bu kez.
"Kamil, oğlum. Kuzey'den haberin var mı? Dün akşam çıkmış gitmiş. Sabah kalktım, baktım yok. Okulda mı şu an? Dün akşam nerede olduğundan haberin var mı?"
Telaşlı ses aynı zamanda nefes nefeseydi. Kamil hafif dikleşerek "Nesrin teyze önce sakin ol lütfen, ben hemen bakayım gelmiş mi diye. Dün de nerede olduğunu gerçekten bilmiyorum. Sen sakin ol ama"
Endişeli kadın sesi yeniden kulaklarıma doldu. "Bak ben şimdi okula geliyorum. Müdür bey dün mesaj atmıştı. Uğramamı istemişti. Ne oldu kavga mı etti bu çocuk? Ne oluyor benim oğluma Kamil, böyle yapmazdı Kuzey?" Kamil sesli bir nefes verirken "ya dün şey olmuştu Nesrin teyze, birkaç kız Kuzey hakkında konuşurken duymuş, nerden bilmiyorum ama kızlar bir şekilde Güney abinin olayını öğrenmiş, onu konuşuyorlarmış. Kuzey de bunu duymuş. Öyle ufak bir olay oldu sadece" söyledikleri ile gözlerim kocaman açılırken kafamdaki düşüncelerim yapboz gibi birleşmişti.Dün Kuzey bu yüzden okuldan çıkıp gitmişti. Bu yüzden öylesine kötü görünüyordu. Aptal bir kız yüzünden. Bu yüzden içmişti. Bu yüzden bana katil değilim değil mi diye sorup durmuştu. Çok sarhoş olduğu için olduğu yerde sızıp kalmıştı. Ve bu biz telefonu kapamadan olmuştu. Ama neredeydi? Aptal kafam nerede olduğunu neden sormadım ki!
Ben bunları düşünürken Kamil'in sıradan kalkıp kapıya doğru yürüdüğünü fark ettim. Ne yaptığımı bilmiyordum. Sadece Kuzey'in iyi olduğunu bilmek istiyordum. Neden bilmek istediğimi de bilmiyordum ya. Kamil'in peşine takılırken beni fark etmemesi için biraz gerisinden yürüyordum. Bizim sınıftan Kuzey'in sınıfına kadar bu şekilde yürüdük. Kamil, Kuzey'in sınıfının önünde durunca ona yaklaştım. Sınıfın kapısını açıp içeri girmek yerine kapıda durduğunda neredeyse tam yanındaydım.
"Nesrin teyze, Kuzey buradaymış, sınıfta, uyuyor şu an" dedi. Nesrin teyzenin ne dediğini artık duymuyordum tabi. Ama Kamil'in söylediklerini dinlemeye devam ettikçe telefonu kapatacaklarını anlamıştım. "Tamam Nesrin teyzecim, kendine iyi bak sakın üzülme şimdi gelmene gerek yok. Öğle arasında gelirsin... tamam haydi görüşürüz" ve telefonu kapatıp cebine koydu.
O sınıfa girince ne yapsam diye düşündüm. Ve o sıra Kuzey'in sınıfında ki bir arkadaşımın benden matematik defterimi istediğini hatırlayıp içeri daldım. Gözlerim Kamil'i ve uyuyan Kuzey'i bulunca adımlarımı yavaşlattım. Kuzey'i sağsalim görmek derince bir nefes almama neden olmuştu. Fazla dikkat çekmemek adına arkadaşım Filiz'in yanına doğru adımladım.
"Naber Filiz" dedim öylesine. Aslında nasıl olduğunu merak dahi etmiyordum. Gözüm hala Kuzey ve Kamil'deydi. Kamil, Kuzey'in yanına gidip onu dürtü. Bunlar yaşanırken yine dikkat çekmemek adına az önce ki sorumu yanıtlayan Filiz'e dönüp "matematik defterimi getirdin değil mi" diye sordum birden. O susup kafasını sallarken çantasından defterimi çıkarıp bana verdi. Ben o sırada tabi ki de onları izliyordum.
Kamil "Kuzey! Kalk artık hadi" diye bağırınca tüm sınıf onlara döndü. Ve ben de sonunda dikkat çekmeden onları izleyebilecektim. Kamil'in bağırmasıyla Kuzey aniden doğrulup aynı şekilde gür sesiyle bağırdı. "Ne var lan ne var!" O sıra Kamil onu kolundan tutup "dışarda konuşacağız yürü" dedi. Kamil'de sinirlenmişti anlaşılan. Kuzey sinirle sıradan kalktı ve Kamil'i beklemeden sınıfın kapısına doğru adımlamaya başladı. Önümden geçip giderken burnuma dolan kokusuyla gözlerimi kapadım. Ben ondan nefret etmiyordum, gerçekten. Onunla konuşana kadar hep bunu söyler dururdum.
Filiz'le vedalaşıp defterimle birlikte sınıftan çıktım. En yakın arkadaşım olan Ece hep Kuzey'i sevdiğimi söyleyip dururdu. Ama ben hiç kabullenemedim. Çünkü Kuzey'in hal ve hareketleri bana sarmıyordu. Bazı tavırlarından dolayı sinir hastası olduğumu diyebilirdim hatta. Bu onu sevmek olmuyordu ki. Değil mi? Ama bugün ona bir şey oldu korkusuyla ne yapacağımı bile şaşırmıştım. Peki bu neydi şimdi?
Dalgın bir şekilde koridorda yürürken bir anda sert bir darbe aldım. Darbenin etkisiyle bir iki adım gerilerken "düşün lan artık yakamdan, kimseyi istemiyorum lan yanımda! Senide, annemide!"
İşittiğim bu gür sesin sahibine, bana çarpan Kuzey'e baktım. Öyle nefretle bakıyordu ki etrafına ve öyle bir hüzünle, anlatamazdım. Bakışları bana döndü. Çattığı kaşlarıyla bana bakarken ben elimi çarpmanın etkisiyle ağrıyan karın boşluğuma koymuştum."Sende önüne bak" diye bağırdı bana. Bağırışıyla irkilerek birkaç adım daha geriledim. Ve yanımdan öylece geçip gidişini izledim. Kaşlarım istemsizce çatılmıştı. Yanıma gelen Kamil "Derin? İyi misin kanka? Sen onun kusuruna bakma, çok sinirliydi" diye hızla sıraladı cümlelerini. Güldüm ve hüzünlü bir simayla konuştum.
"Ben iyiyim de, Kuzey hiç iyi değil Kamil, hiç iyi değil"
....
Finito.
Kuzey neden bu kadar sinirlisin yavrum? Az relax ol yav
Geçen bölüm çok değişik ruh halim vardı. Sondada biraz duygu kasmışım dkkfkdm
Bu bölümün sonunda güzel vadalaşalım madem
Kendinize çook cici bakın djdjnd
Oy yorum falan yapın ya. Sarpişkom ne güzel uça uça ilerliyor. Hissiz yavrum niye kaldı 100 lerde?
Önerin arkadaşlarınıza gari. İlerleyelim biraz 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hissiz || Texting
Teen Fiction-Tamamlandı- Bilinmeyen Numara: Buna inanmıyorum Bilinmeyen Numara: Aşkı hissedemeyen biri nefretide hissedemez Bilinmeyen Numara: Sen, etrafını nefretle izleyen sen. Bilinmeyen Numara: Nefretten haberdar olup diğer tüm güzel duygulardan nasıl biha...