Haş 40!!
Ne ara 40. bölüme geldik yav
Zaman çok hızlı geçiyor hee
Neyse neyse. Zaten bölüm gecikti birde burada tutmayayım sizi..
İyi okumalar!
...
"Dıt"
"Dıt"
Telefonumun peş peşe çıkardığı titreşimle masanın üzerine doğru uzanıp gelen bildirimle aydınlanan ekrana baktım. Ekrandaki "En Derin" yazısını görünce sıkıntılı bir şekilde gülümseyip telefonu elime aldım.
Sabırsız.
En Derin: Eee ne olduu?
En Derin: Konuştunuz muu
Daha mesajlara cevap vermeye fırsat bulamadan bir mesaj daha geldi.
En Derin: Ne dediiii
Kahkaha atmamak için kendimi zor tutarken tekrar mesaj attı.
En Derin: KUZEY KONUŞSANAA
Kuzey: Hayatım eve daha şimdi geldik?
Gülerek mesajına cevap verdiğimde çıkarmış olduğum okulda giydiğim siyah pantolonumu gelişi güzel katlayıp dolabıma attım ve bir eşofman çıkardım.
Gerçekten yeni gelmiştik.
Telefon tekrar titreyince yatağıma uzanmış Kamil "doyamadınız mı birbirinizden aq donunu giy önce" dedi. Aq kısaltmasını yazıldığı gibi söylediğinden yüzümü buruşturarak ona baktım. Ve kusacakmış gibi ağzımı açıp dilimi dışarı attım. Ardından telefonuma döndüm.
En Derin: Konuştuğunuz gibi yaz bana
Kuzey: Yazacağım zaten Derin
En Derin: iyi hadi başlayın
Kuzey: Gülüm durup dururken eceden mi hoşlanıyorsun diye soramam her halde bi dur yav
En Derin: İyi be tamam
Kuzey: Yav ayatım
(Görüldü)Kuzey: Haksız mıyım?
(Görüldü)Kuzey: Ne?
(Görüldü)Kuzey: Yakıştı mı sana bu şimdi?
(Görüldü)Kuzey: Ah derin ah
Gider ayak görüldü de yemiştim. Oh mis.
Sıkıntıyla telefonu bırakıp eşofmanımı giydim ve doğruca masanın üzerine bıraktığım sigara paketiyle çakmağı alıp balkona yöneldim.
"Çok sıkıcısın ya kıyabilsem gidip sürtüğü uyandırıcam yemin ederim."
Kamil'in sitem dolu sesine aldırış etmeden "boş yapmada kalk" dedim. Ve balkona geçtim. Oda yattığı yataktan kalkıp peşimden gelince her zamanki gibi ikimizde yere oturup ayaklarımızı uzattık. Cam kenarına koyduğum küllüğü uzanıp alırken diğer elimlede paketten iki sigara alıp birini Kamil'e attım. Ardından diğerini dudaklarıma yerleştirdim.
Küllüğü alıp ortamıza koyduktan sonra çakmağı ateşleyerek sigaramı yaktım. Ve çakmağıda Kamil'e attım. İlk dumanı içime çektikten sonra "aç mısın?" diye bir soru sorma gereği duydum. Daha doğrusu muhabbete başlamak için böyle saçma bir yolu seçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hissiz || Texting
Novela Juvenil-Tamamlandı- Bilinmeyen Numara: Buna inanmıyorum Bilinmeyen Numara: Aşkı hissedemeyen biri nefretide hissedemez Bilinmeyen Numara: Sen, etrafını nefretle izleyen sen. Bilinmeyen Numara: Nefretten haberdar olup diğer tüm güzel duygulardan nasıl biha...