H/28

36.9K 2.2K 406
                                    

Yebeye hege beybiler

Hepinizin merakını giderecek olan bölüm geldii

Acaba Kuzey ne yaptı?

Okuyalım görelim efenim

Unutmadan medyadaki şarkıyı benim dediğim yerde açın.
...

Uzandığım yatağımda Sürtük'ün miyavlamasıyla bakışlarımı telefondan çekip ona baktım. O adının hikayesini taşıyan hareketini yapıp ayaklarıma sürtünürken asıl amacının ilgi çekmek olduğunu biliyordum. Ve ben telefona dalıp onu görmediğim için bacağıma sürütünmeye başladığını da. Sanki hissetmediğimi anlayıp miyavladığını da.

Gülerek telefonu yatağa bırakıp ona uzandım. Karnından yakalayıp kucağıma doğru yatırdım. Sanırım uykusu gelmişti.

"Kimmiş benim kızım" derken boynunu parmaklarımla okşamaya başladım. Bu onun kafasını karnıma yaslayıp uyuyacağını belirten mırıltılar çıkarmasına neden oldu. "Benim kızım kimmiş" diyip sevecen bir sesle onu okşama devam ederken patisini yüzüme koymuştu.

"Sende babanı mı okşamak istiyorsun kızım hm?" Dedim ve az önce oynadığım boynuna bir öpücük kondurdum. Gerçekten tüyleri nasıl bu kadar güzel kokabilirdi aklım almıyordu. Dudaklarımı boynuna bastırdığımda resmen çenem içeri göçüyordu. Tüyleri yumuşaktı, yani sanırım. Onu seven herkesin kullandığı bir cümleydi bu. 'Ay ne kadar yumuş yumuş bir kedi' derlerdi. Mırıltılar çıkarmaya devam ederken diğer elimle yatağımdaki telefonu alıp kamerayı açtım. Fotoğraf çekilmeyi sadece onunlayken seviyordum.

Çektiğim fotoğrafın güzel olduğuna bile karar vermeden instagrama girdim. Onun tatlı çıkmış olması yeterdi. Fotoğrafı yükledikten sonra anasayfaya girdim. En başa çıkan resimle parmağım hareket etmeyi bırakmış elim ise telefonu daha çok yüzüme yaklaştırmıştı.

                         112 beğeni 16 yorumDerinAlkn: 🤖           @ecetrn: Heyt yavrum be 🤩        ↪️ @DerinAlkn: Akdkkcks💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

112 beğeni 16 yorum
DerinAlkn: 🤖

@ecetrn: Heyt yavrum be 🤩
↪️ @DerinAlkn: Akdkkcks💞

@kimbugamze: Artık başka bir efekt kullan aq

@pentagirl: Eski saçlarına neden kıydın ki?

@emirefe: Açıklamada robot varsa ben robotum diyor. Böyle bir güzelliğin gerçek olamayacığını tahmin etmeliydim

Okuduğum yorumla kaşlarım çatılırken yorumu beğenenelere tıkladım. Üç kişinin yanında Derin'in de beğendiğini görünce istemsizce gözlerimi devirdim. Tekrar fotoğrafa dönerken artık parmağımı hareket ettirip ekrana çift tıklayınca bana da bir bildirim gelmişti. Yanlış görmüş olduğumu umarak bildirim kısmına girdim. Diğer gelen bildirimlerin üstünde gördüğüm isim ile sebepsizce güldüm.

Hissiz || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin