Vošli sme do triedy presne vtedy keď začalo zvoniť. Neprešlo ani päť minút a vošla do triedy učiteľka.
,,Dobrý deň žiaci,"povedala a my sme ju odzdravili.
,,Ako ste už iste počuli, nabudúci utorok, presne 1.3. sa odchádza do zahraničia na tri mesiace. Kto by mal záujem nech zdvihne ruku,"skoro všetci sa prihlásili a učiteľka nám rozdala brožúrky.
,,Na týchto letáčikoch sú štáty kde môžete ísť. Máte samozrejme na výber aj mesto a školu,"povedala a ja som sa zahľadela na stranu číslo dva. Bola to Amerika, čo ma tak očarila. Konkrétne New York.
,,Bislenová,"povedala učiteľka meno mojej kamarátky Katie.
,,Ja by som chcela ísť do Španielska."
,,Aké mesto?"
,,Barcelona"
,,Dobre... Darejnar"
,,Paríž"
,,Fager"
,,Ja to ešte nemám premyslené, pani učiteľka."
,,Dobre, ale do konca vyučovania mi to, prosím ťa, povedz."
,,Jasné"
,,Kucherová, zase Londýn?"
,,Tentokrát New York,"povedala som s úsmevom.
,,Dobre, Marcingech"
,,Fínsko,"povedal Dávid a ďalej som už nepočúvala. Len som zase snívala. No tentokrát o New Yorku. O veciach čo môžem zažiť. Potom sa ešte niekoľkých opýtala kam pôjdu a zazvonilo. Zobrala som si biológiu a išla som do učebne. Vôbec sa mi tam nechcelo. Ale to sa mi predsa nechce nikdy.
Ospravedlňujem sa za krátke kapitoly ale neskoršie by už mali byť dlhšie. Dúfam že sa vám časť páčila.
YOU ARE READING
school love
Teen Fiction∼to myslíš vážne? ≁prepáč zlato, hádam si si nemyslela že to vydrží navždy Začiatok: 14.12.2018 Koniec: ~~~