Prebudím sa s bolesťami hlavy. Ležím na zemi vedľa gauča. Pomaly sa posadím a porozhliadnem.
Čo sme tu, preboha, včera robili?
Je tu dosť veľký neporiadok.
Odomknem môj mobil a pozriem
koľko je hodín.Päť hodín ráno?! To ako som mohla tak skoro vstať? A ešte k tomu
v takomto stave!Postavím sa, keď v tom zistím, že som len v spodnom prádle.
Dobre, toto je vážne čudné.
Kde je vlastne Courtney?
Rozhodnem sa ísť do jej izby, keď zrazu zakopnem o fľašu s nejakým alkoholom.
,,Do pi- aaach!"snažím sa držať nervy na uzde.
Otvorím dvere od jej izby a nakuknem dnu. Nikto nikde.
Idem do mojej izby a doslova vtrhnem dnu. Uvidím Courtney rozvalenú na mojej posteli. Polonahú. Super. Toto je vážne perfektné ráno.
Kráčam ku nej s úmyslom prikryť ju. Čo som však v úmysle nemala, bolo potknutie sa a následné padnutie
na ňu. Horšie to už snáď nemôže byť.,,Čo sa deje?"spýta sa rozospato.
,,Nič, len som padla"poviem nervózne.
,,Na mňa?"nadvihne obočie.
,,Áno, Courtney. Niekedy sa ľuďom stáva že padnú na iných ľudí."odvetím keď sa zdvihnem z postele. Podám jej pomocnú ruku a ona ju príjme. Oblečie sa a ja zatiaľ idem na chodbu.
,,Čo sa tu kurva stalo?"spýta sa v šoku keď vojdeme do obývačky.
,,Dúfala som, že to budeš vedieť ty."
,,Nie, to teda neviem."
*****
,,Čo povieš?"vráti sa do obývačky
s dvomi fľašami alkoholu.,,Veď už teraz som dosť opitá." zasmejem sa.
,,Tak budeš ešte viac."žmurkla na mňa a usmiala sa.
*****,,Ale určite sme pili."dodala
,,To mi došlo."pozriem sa na prázdne fľašky na zemi.
,,Ale to stále nevysvetľuje to, prečo sme sa zobudili skoro nahé."povie.
Naprázdno preglgnem. Dúfam že sme nespravili nejakú blbosť.
*****
,,Poď! Ešte jedna!"povzbudzuje ma Courtney a pritom mi do úst leje nejaký alkohol pre mňa neznámeho názvu. Popritom robím mostík.,,Huuuh! Si dobrá!"povie keď sa ako-tak postavím.
,,Ja viem."žmurknem na ňu.
*****,,Nie, to teda nevysvetľuje."poviem.
Mám hnusnú chuť v ústach a pocit
na zvracanie. Vôbec sa mi dnes nechce do školy.,,Nespomínaš si na niečo?"spýta sa ma.
*****
,,Nezapneme hudbu?"spýtam sa dosť pripitým hlasom.,,Môžme."povie a zapne tam nejaký rock.
Prisadne si ku mne a ja si sadnem na ňu. Chytí ma za boky a začneme sa bozkávať. Ja jej rukami zájdem
do vlasov a začnem jej sať dolnú peru.
*****,,Ehm, nie. Na nič si nespomínam."
poviem. V ten moment mi prišlo rozumnejšie jej zaklamať, ako povedať spomienku, ktorá mi práve preletela hlavou.
,,A ty?"dodala som.,,Ani ja."pokrútila hlavou.
*****
Zdvihla ma na ruky a mierila do mojej izby. Položila ma na posteľ a začala mi krk obsypávať bozkami. Vyzliekla mi tričko a ja jej tiež. Bozkami prešla na brucho. Na chvíľu sa opäť venovala mojím perám, no potom zašla k lemu mojich nohavíc.
*****Keby sa mi aspoň nevybavovali tie spomienky...
YOU ARE READING
school love
Teen Fiction∼to myslíš vážne? ≁prepáč zlato, hádam si si nemyslela že to vydrží navždy Začiatok: 14.12.2018 Koniec: ~~~