,,Čo chceš dneska robiť?"spýta sa ma keď v objatí ležíme na posteli.
,,Neviem. Mohli by sme ísť na piknik."
,,Hmm, to je dobrý nápad."
,,Tak ideme?"nakloním sa tak, aby som jej videla do očí.
,,Teraz?"
,,A prečo nie?"zasmejem sa a vstanem z postele.
,,Počkaaj"zakričí na mňa keď som zmizla z izby.
,,Nepočkám. Musíš si pohnúť." usmejem sa sama pre seba.
Vošla som do kuchyne a otvorila chladničku. Začala som z nej vyťahovať všetko jedlé.
,,Nemáš piknikový kôš?"zakričím
na Courtney.,,Mám, je na skrini v obývačke."odkričí mi späť.
Idem teda do obývačky a pozriem
na skriňu. Je dosť vysoká. Neviem, či tam dočiahnem.Ale veď ja už si nejak poradím.Zobrala som si stoličku, postavila sa na ňu a vystrela ruky hore v snahe chytiť košík.
,,Mmm, tak na toto by sa dalo pozerať večne."zasmeje sa Courtney. Zľakla som sa a skoro spadla zo stoličky. Nevedela som, že je tu.
A taktiež som si neuvedomila, že mám na sebe len nohavičky a tričko, ktoré sa dosť zdvihlo keď som sa načiahla po košík.
,,Nečum a pomôž mi."odfrknem.
,,Však dobre, neurážaj sa."dala ruky do obranného gesta. Na to som len pretočila očami.
,,Ukáž."rukou ma posunie nabok a postaví sa na stoličku. Je o dosť vyššia než ja, čiže na to hneď dočiahla.
,,A môžme ísť baliť."usmiala sa a utiekla do kuchyne.
*****
,,Čo tak tam? To je pekné miesto."
ukážem na priestor za jednou
z lavičiek.,,Nie, je tu moc veľa ľudí."pokýve hlavou na nesúhlas a ruka v ruke ideme ďalej.
,,A tu?"kývnem hlavou na slnkom osvietené miesto ďaleko od stromov.
,,Chcem ísť niekam do chládku. Napríklad... tu."usmeje sa a rozloží deku pod jedným zo stromov.
Sadnem si na ňu a z košíka vyberiem bábovku.
,,Dáš si?"usmejem sa na ňu.
Len prikývne a kúsok si zoberie.
Chceli by ste radšej dlhšie, alebo kratšie kapitoly??
LadyNoTearss 😘
YOU ARE READING
school love
Teen Fiction∼to myslíš vážne? ≁prepáč zlato, hádam si si nemyslela že to vydrží navždy Začiatok: 14.12.2018 Koniec: ~~~