Sedela som na gauči a čítala si knihu. Courtney pred hodinou odišla, plány sa jej asi zmenili. Nezabudla mi dať ešte povolenie tu zostať. Ako by som ho potrebovala, hah. Zrazu sa v zámke šuchol kľúč. Spomeň čerta...
Vošli a tá vychrtlina na mňa začala žiarlivo civieť. Nemáš prečo žiarliť, pomyslela som si. Ty s ňou spíš, nie ja. Courtney k nej zo zadu prišla a ruky jej obtočila okolo pásu. ,,Kto je to?"šeptom sa spýtala. ,,Nikto, len spolubývajúca." Au. Po tom všetkom čím sme si prešli ma nazvala len spolubývajúcou. Čo viac si priať.
Zavrela som knihu a postavila sa. ,,Ja radšej pôjdem. Nechcem vás tu rušiť,"zamumlala som. Položila som knihu na stôl a z vešiaku si zobrala bundu. Keď som opúšťala byt, ešte som počula ako sa smejú. Síce to dievča nevyzeralo moc sympaticky, ale asi je s ňou Courtney šťastná. A ja jej v šťastí brániť nechcem. Takže im nebudem robiť žiadne problémy. Aspoň sa pokúsim.
Vyšla som z budovy a odbočila do prava. Niekde tu by mal byť nočný klub, kde nekontrolujú občiansky. Chcem sa ísť trochu odreagovať.
O pár budov neskôr som to našla. Vošla som dnu a rovno si šla sadnúť ku baru. ,,Ahoj, kráska. Môžem ťa na niečo pozvať?"prisadol si ku mne nejaký chalan. ,,Ani sa o to nepokúšaj. Obaja sme na baby. Aj keď mňa žiadna nechce,"rukou som si podoprela hlavu a len tam zdeprimovane sedela. ,,Oh, toto vyzerá na zlomené srdce."
,,Niečo také,"prikývla som. ,,No, hovor. Možno ti viem poradiť,"povzbudivo sa na mňa usmial. Povzdychla som si a spustila. ,,Na začiatku môjho pobytu v New Yorku som začala chodiť s mojou spolubývajúcou. Bolo to všetko úžasné, ale ona chcela niečo viac. A keď som sa s ňou odmietla vyspať, našla si inú. Ale ja na Courtney proste neviem zabudnúť," ,,Courtney? To je mi nejaké povedomé. Nechodíme náhodou na rovnakú strednú?"spýtal sa. ,,Je to dosť možné. Je to najprestížnejšia a najväčšia škola v New Yorku. Chodí tam veľa deciek z okolia."
,,Počkaj, nechodila si náhodou s Courtney Elipsonnovou, však?"zvraštil obočie. ,,Áno, chodila. Ty ju poznáš?"so záujmom som sa naňho otočila. ,,Jasné, ju pozná celá škola. Len nie v tom najlepšom svetle,"zasmial sa. ,,Dievča, ty si teda naivná. Jasné že sa s tebou rozišla. Veď jediné o čo jej vždy ide je iba sex. Spala so skoro každým zo školy. Dokonca aj s niektorými učiteľmi." Postavil sa zo stoličky a potlapkal ma po rameni. ,,Tak veľa šťastia, s Courtney ho budeš potrebovať."
No, mohlo mi to dôjsť. Ale predsa len sa hovorí, že je láska slepá. Aspoň sa mi to osvedčilo na vlastnej koži.
YOU ARE READING
school love
Teen Fiction∼to myslíš vážne? ≁prepáč zlato, hádam si si nemyslela že to vydrží navždy Začiatok: 14.12.2018 Koniec: ~~~