Prišla som domov a hodila tašku do kúta. Utekala som rýchlo do izby aby som sa pobalila. Už sa strašne teším do Ameriky! Zobrala som zo skrine kufor a začala doňho hádzať veci. Zrazu zazvonil zvonček a ja som išla otvoriť.
,,Ahoj!"objala som kamarátku Katie. Hneď som ju ťahala do izby.
,,To nemyslíš vážne,"povedala keď si všimla porozhadzované oblečenie a otvorený kufor v mojej izbe.
,,Ja viem, je ešte len piatok a ja už sa balím. Keď ja sa tam tak teším!"
,,Aj ja sa teším do Španielska!"povedala a sadla si na posteľ, jedno z mála miest na ktorých nebolo rozhádzané oblečenie.
,,A vieš že tam môžeš stretnúť nejakého pekného chalana,"mrkla na mňa a ja som na ňu hodila vražedný pohľad.
,,Už som ti predsa vravela že som na baby."
,,Áno, áno ja viem. Len si na to neviem zvyknúť."
,,Ja viem že to je teraz čudné ale časom si zvykneš."
,,Okey, tak to trochu pozmením. Vieš o tom že tam môžeš stretnúť nejakú peknú babu?"povedala a začali sme sa strašne smiať.
,,Pomôžeš mi s balením?"
,,Jasné,"súhlasila a začala sa mi hrabať vo skrini.
,,Pozri, toto vyzerá celkom sexi,"vytiahla zo skrine čiernu mini sukňu.
,,Neviem či to vieš, ale ideme sa tam učiť, nie na trojmesačnú žúrku,"povedala som sarkasticky ale nevydržala som a začala sa smiať.
,,Ja viem ale môžeš byť predsa aj trochu sexi, nie?"
,,Veď jasné! Hoď to tam."
,,Aaaaw! Tieto kokteilky si musíš zobrať!"
,,Katie! Nejdem tam na žúrku."
,,Ty si ale suchárka."
,,Heej!"hodila som po nej zimnú bundu.
,,Čoo? Ja len hovorím čo si myslím."
,,Hej a preto ešte nemáš chalana,"vyplazila som na ňu jazyk.
,,Vieš čo? Čo keby som dnes u teba prespala?"
,,Môžeš ale najprv zavolám mamine,"začala som do mobilu ťukať mamine číslo.
,,Ahoj mami! Mohla by u nás Katie prespať? - Jéj, super! - Nie, tento rok som si vybrala New York. - Áno ja viem že je to ďaleko. - Mami, nemusíš sa báť. - Nie, štát sa už nedá zmeniť. - Okey, tak ahoj!"položila som a prekrútila očami.
,,Môžeš u nás prespať."
,,Jeej, to je super. A dovolila ti Ameriku?"
,,Síce tým nie je nadšená ale áno, dovolila."
,,Požičiaš mi prosím nejaké veci na prezlečenie?"
,,Jasné, vyber si dačo zo skrine."
,,Alebo skôr zo zemi,"povedala a začali sme sa smiať.
,,Pustíme si nejaký film?"
,,Jasné, môžme."začala som hľadať medzi cédečkami.
,,Čo povieš na nejaký horror?"spýtala sa Katie.
,,Jasné. Aký?"
,,Hmm, The Rings! Ten som vždy chcela vidieť. Len aby neprišla tvoja mamina a nevyplašila nás ako minule,"zasmiala sa.
,,Nie, teraz je na nočnej. Príde až zajtra na obed,"povedala som a začala na internete hľadať spomínaný film.
,,Mám to!"pustila som film a sadla si vedľa Katie.
Pozerali sme film, občas kričali a napokon sme šli spať. Vlastne sme sa ešte chvíľu rozprávali kým sme nezaspali.
Síce po dlhšej dobe ale vítam vás pri novej časti.^°^
Dúfam že sa vám časť páčila.
Za 🌟 a 💬 budem rada.
Vaša ladynotearss
YOU ARE READING
school love
Teen Fiction∼to myslíš vážne? ≁prepáč zlato, hádam si si nemyslela že to vydrží navždy Začiatok: 14.12.2018 Koniec: ~~~