Deň ubehol ako voda. Ani som sa nenazdala, a už zvonilo na koniec poslednej hodiny v týždni, geografie.
Schytila som svoje veci a rýchlo bežala ku skrinkám. Prudko som otvorila tú svoju a hodila do nej veci. Vybrala som si malý čierny batôžtek a s úsmevom bežala na internát.
Halu som prebehla ako tornádo. Asi trikrát som stlačila tlačítko na privolanie výťahu a netrpezlivo čakala. Konečne prišiel a ja som mohla vojsť.
Výťah zastal na šiestom poschodí a ja som znovu ako tornádo z neho vybehla.
Odomkla som dvere a vošla s úsmevom dnu.
,,Som domaa~"roztiahnem do široka ruky. Čakám, že ma príde Courtney privítať, no nikto neprichádza.
Hm, divné. Myslela som, že už bude doma.
Myknem plecami a zavriem dvere.
Z predsiene pokračujem do obývačky a rozvalím sa na gauči.Veď ja si tu na ňu počkám.
******
,,Ellie, zlatko, vstávaj."pomaly otvorím oči, keď započujem jej sladký smiech.
Usmejem sa a hodím sa na ňu. Prekvapilo ju to, ale objala ma späť.
,,Kde si bola?"vyhŕknem na ňu keď sa odtiahneme.
Ona sa len usmeje a začne sa hrabať v batohu. Niečo vytiahne a položí to
za seba O chvíľu sa pozrie späť
na moju zvedavú tvár a spoza chrbta vytiahne kyticu bielych ruží.,,Aww~, to si nemusela!"privoniam si ku kytici.
,,Vedela som že ťa to poteší, a taktiež som chcela vidieť tvoj krásny úsmev."
,,Ten by si videla aj bez toho." Začervenám sa a sklopím pohľad. Ona mi ale hlavu zdvihne a s úsmevom mi pozrie do očí.
Zavriem očká a ona svoje pery rýchlosťou svetla premiestni na tie moje. Jednu ruku jej dám na krk a druhú na jej rameno. Sadnem si
na ňu obkročmo a ona ma chytí
za zadok.Pár minút sme sa vášnivo bozkávali, keď v tom niekto zaklopal na dvere.
Prižmúrim naštvane oči a sadnem si späť na gauč.
,,Sakra! To sa vážne nemôžme ani raz kľudne bozkávať bez toho, aby sme boli opité, alebo by nás niečo vyrušilo?" potichu zanadáva Courtney keď ide ku dverám.
Stále si niečo mrmlala, no stíchla hneď, keď otvorila dvere.
Postavila som sa a išla smer dvere.
Nakrčila som obočie, keď som uvidela postarší manželský pár. Courtney tam len stála s pootvorenými ústami a držala dvere.
,,Ehm, dobrý deň. Som Ella. A vy? Potrebujete niečo?"rozhodla som sa konečne prehovoriť, keďže moja spolubývajúca vyzerala ako
v nejakom tranze. Zrazu sebou mykla.,,Uh, Ella, toto sú moji rodičia. Mami, oci, toto je Ella, moja, ehm, spolubývajúca."konečne prehovorila.
Tak, konečne nová časť. Dúfam, že mi odpustíte, že to trvalo tak dlho a ešte k tomu je to taká nudná kapitola. No ďalšiu mám už naplánovanú, čiže by mohla vyjsť zajtra. (;
Vaša LadyNoTearss 💜
YOU ARE READING
school love
Teen Fiction∼to myslíš vážne? ≁prepáč zlato, hádam si si nemyslela že to vydrží navždy Začiatok: 14.12.2018 Koniec: ~~~