27. Časť

288 23 6
                                    

,,Dobré ráno,"vošla som do kuchyne a naliala si kávu. Courtney tam už sedela a so sklonenou hlavou usrkávala zo svojej šálky.

,,Ako si sa vyspala?"usmiala som sa na ňu, ale ona ma stále ignorovala.

,,Okay. Chcela som byť milá lebo viem, že ťa určite bolí hlava. Bodaj by nie, keď si prišla ako z domu Charlieho Sheena,"zasmiala som sa načo Courtney zdvihla svoj zrak od kávy a zadívala sa na mňa celkom nepríjemným pohľadom. Nasucho som prehltla a pokračovala. ,,Ale nedá sa to keď ma totálne ignoruješ!"

,,Takže... čo sa stalo?"prestala som s gestikuláciou a sadla si oproti nej.

Bohužiaľ, odpoveďou mi bol iba ďalší otrávený pohľad.

,,Courtney, nechodíme spolu síce dlho, ale celkom si mi prirástla k srdcu. Nemusíš sa báť, že by som ťa súdila lebo si na mňa vyletela kvôli totálnej blbosti a potom sa šla opiť."na toto mi už odpovedala, ale nie úplne podľa mojich predstáv.

Celkom podráždene sa postavila a začala sa baliť do školy. ,,Tak za prvé, určite spolu nechodíme. O tom by som asi niečo vedela. Za druhé, blbosť to bola akurát pre teba. A za tretie," zastavila sa v pobehovaní po byte a pre zmenu sa na mňa, nie moc milo, usmiala, ,,pôvodne som sa nešla opiť."

,,Nie? A kam si teda šla?"snažila som sa pôsobiť sebavedomo, aj keď ma zlomila hneď prvá veta čo mi dnes povedala.

,,To teba nemusí zaujímať!"vyštekla na mňa a zabuchla za sebou dvere.

Zhlboka som sa nadýchla a snažila sa neplakať. Nesmiem. Idem predsa do školy.

Nechcem aby ma takto videla. Nechcem aby vedela, že ma to bolí. Nesmie ma vidieť slabú.




Dovolím si povedať, že teraz to začne byť zaujímavé. :D

Ako vždy sa ospravedlňujem, že je časť tak neskoro. ALE! Mám dobrú správu. Konečne si začínam predpisovať kapitoly k novej knihe. :))

Tým čo ešte nespia prajem dobrú noc a ostatným dobré ráno.<3

school loveWhere stories live. Discover now