8:50
Čas, kedy mi zazvonil budík. Už tretíkrát som ho vypla. Chcela som sa otočiť na druhú stranu a spať ďalej, lenže namiesto toho som spadla na zem. Au. Zabudla som, že som zaspala na gauči. S rukou položenou na temene mojej hlavy som vstala a namierila si to rovno do kúpeľne. Dala som si rýchlu sprchu a umyla zuby. Stále ospalá som išla do kuchyne a začala si robiť kávu. Vložila som dva toasty do hriankovača a zapla mobil. Prekvapením som pootvorila ústa. V priebehu sekundy som sa spamätala, rýchlo schmatla tašku a už som zamykala vchodové dvere.
Rýchlosťou svetla som dobehla ku mojej skrinke a vzala si učebnicu dejepisu. O chvíľu som už klopala na dvere učebni. Zvnútra sa ozvalo ďalej a ja som vošla dnu. Len som povedala tiché dobrý deň a sadla si do voľnej lavice.
,,Ah, Kucherová, meškáš. Zapíšem ti neospravedlnených 10 minút."
,,Ale-"prerušil ma jej pohľad, ktorý naznačoval nech radšej zmlknem.
Zvyšok hodiny sme pozerali nejaký dokument, no moju pozornosť zaujalo niečo iné. Nie je tu. Prvú hodinu máme mať spolu, no ona neprišla.
ellie__: Prečo nie si v škole?
Zobrazené
Zobrazené? Iba zobrazené? Bože, ako moc ja nenávidím keď toto niekto spraví. Odložila som telefón a radšej sa venovala hodine.
Celý deň som v škole Courtney nevidela. No ako naschvál som stretla Michala. Zase sa s podivným úsmevom pýtal či sa mi tu už niekto páči. V tomto mi trochu pripomína Katie, sú rovnako otravní.
Odomkla som a vošla do kuchyne.
,,No do..."rozbehla som sa rovno k horiacemu hriankovači. Hodila som naňho útierku a rozbehla sa na chodbu po hasiaci prístroj. Len čo sa mi to podarilo uhasiť, môj zrak padol na stále zapnutú kanvicu, v ktorej bola na sto percent prevarená voda.
V panike som kanvicu zdvihla, ale pritom sa mi podarilo trochu vody vyliať na moje odhalené chodidlá.
,,Ahhh, to hrozne páli!" pustila som nádobu na zem a s uterákom v ruke ušla do obývačky. Sadla som si na gauč a utrela vodu z nôh.
Ako vidím, tak sa mi dnes veľmi darí.
A zase tu máme hlasovanie. :)
Takže...
1 alebo 2?
YOU ARE READING
school love
Teen Fiction∼to myslíš vážne? ≁prepáč zlato, hádam si si nemyslela že to vydrží navždy Začiatok: 14.12.2018 Koniec: ~~~