7. Časť

499 34 0
                                    

,,Dáte si nejaké občerstvenie alebo niečo na pitie, madam?"spýtala sa ma letuška počas letu.

,,Horúcu čokoládu."

,,Dobre..."zapísala si to, ,,Všetko?"

,,Áno."povedala som a ona odišla. Za pár minút sa vrátila aj s horúcou čokoládou so šľahačkou.

,,Nech sa páči. Jedna horúca čokoláda."podala mi ju a ja som si odchlipla.

,,Hmmm..."privrela som oči keď som na jazyku pocítila tú lahodnú chuť čokolády, ktorú tak moc zbožňujem.

Michal sa na tom len zasmial.

****

,,Ella, vstávaj!"triasol so mnou Michal a ja som pootvorila moje rozospaté oči.

,,Hm, čo sa deje?"opýtala som sa rozospatým a mierne chraplavým hlasom.

,,Už sme pristáli. Je čas ísť von."sladko sa na mňa usmial.

,,Oh, aha."začala som sa obliekať a brať svoju príručnú batožinu.
,,Ty ideš na školu v New Yorku, alebo inde?"opýtala som sa keď sme vychádzali von.

,,V New Yorku."

,,A nepôjdeme spolu taxíkom? Nerada cestujem sama..."mykla som plecami.

,,Môžme. Ani mne sa veľmi nechce cestovať len s tými učiteľmi ktorí nás tam čakajú."kývol hlavou smerom do predu a ja som si vtedy všimla že držia cedulku s nápisom 'Slovensko'.

,,Ooh, ahaaa! Už nás tu čakajú..."zasmiala som sa nad mojou nevšímavosťou a pridala do kroku.

,,Hej."zasmial sa aj on a tiež zrýchlil tempo.

,,Dobrý deň. Vy hovoríte po anglicky alebo môžem hovoriť aj slovensky?"spýtala som sa keď sme prišli k nim. (Samozrejme sa to Ella pýtala anglicky len mne sa nechce zvyšok tejto knihy prekladať. ^°^')

,,Môžeš hovoriť slovensky."povedal milo vyšší hnedovlasý muž.

,,Ideme?"spýtala sa blondínka stojaca vedľa neho a my sme prikývli.

Všimla som si že ideme viacerí žiaci zo Slovenska spolu. Ale to by mi až tak nevadilo... Viac mi vadí to že ideme autobusom a nie taxíkom ako som si myslela! Škoda, už som sa tešila na tie typické americké taxíky...

school loveWhere stories live. Discover now