20. Časť

350 25 0
                                    

,,Nejdeme sa ešte prejsť?"spýta sa a ja prikývnem.

Zoberiem do jednej ruky košík a
do druhej jej ruku. Takto sme
s úsmevom prešli polovicu parku, až ku stánku so zmrzlinou.

,,Ktorú máš najradšej?"hlavou kývnem smerom ku zmrzline.

,,Stracciatella, a ty?"zmení smer našej prechádzky ku stánku.

,,Banánovú."

,,Dobrý, poprosím vás jednu banánovú a jednu stracciatellu..Ďakujem"zoberie
zmrzliny a sadne si na lavičku. Sadla som si vedľa nej a zobrala si tú svoju.

,,Môžem ochutnať?"usmejem sa na ňu.

,,Nie."vyplazí jazyk.

,,Ale áno."rýchlo si lýznem z jej zmrzliny.

,,Heeej! Aj ja chcem teda."zasmeje sa a prevezme si moju zmrzlinu.
,,Tak, a teraz to je spravodlivé."dodá.

Ako sme dojedali zmrzlinu, začalo zapadať slnko. 

,,Poď, chcem ti niečo ukázať."chytila ma za ruku a začala niekam ťahať.

,,Kam to ideme?"spýtala som sa keď sme boli v polovici nejakého kopca.

,,Uvidíš."povie iba a pokračuje v ceste.

O chvíľu sme boli na vrchole toho vŕšku, odkiaľ bolo krásne vidieť zapadajúce slnko.

,,Wau, to je nádhera."poviem v úžase a idem bližšie ku kraju.

,,Pozor!"chytí ma rýchlo za ruku, keď som išla očividne ďalej ku kraju vŕšku. Nervózne sa zasmejem a sadnem si na zem.

Vedľa mňa si o chvíľu prisadne aj Courtney. Oprie si hlavu o strom a ja
o jej rameno.

,,Toto miesto mám rada. Bola som tu aj.. keď ma naši vyhodili prvýkrát
z domu."povzdychne si.

,,To ma mrzí."smutne sa na ňu usmejem.

,,To nemusí. ..Mali by sme už ísť. Vidím, že si unavená."potichu sa zasmeje, keď vidí ako sa mi už zatvárajú oči.

Len mierne prikývnem a postavím sa.

Courtney zoberie košík s dekou a išli sme pomaly dolu kopcom.

O pár minút sme už boli doma.

Rýchlo som sa prezliekla, zaľahla do mäkkučkej postele a odišla do ríše snov.

Ospravedlňujem sa, že minulý týždeň neboli kapitoly, ale bola som chorá a musela sa doučovať učivá..
Zajtra sa pokúsim vydať kapitolu. Ak mi to nevyjde, tak sa ospravedlňujem.

Dobrú noc!

Vaša LadyNoTearss 💘

school loveWhere stories live. Discover now