26. Časť

345 22 45
                                    

Zavolala som si záchranku a sadla si na zem pred dvere nášho bytu. O pár minút tu už boli a pomohli mi do sanitky.

,,Je to len mierne červené s pár pľuzgiermi, ale aj tak by ste na tú nohu nemali moc stúpať. Ako sa vám to vlastne stalo?"spýtal sa ma doktor a pomohol mi vstať.

,,Uh, no... tak trochu som si zabudla zaliať kávu."

,,Tak nech sa to už neopakuje, dovidenia."

,,Dovidenia,"doktor za mnou zavrel dvere a ja som pomalým krokom šla smerom von z nemocnice. Zavolala som si taxík, sadla na lavičku a čakala.

O pár minút som už bola na ceste domov.

Zaplatila som a výťahom vyšla až na moje poschodie. Čakala som, že bude už Courtney doma, ale keď som vošla do bytu, nikto tam nebol.

Sadla som si na gauč, zakryla sa dekou a pustila si televízor.

*********

Prebudil ma zvuk odomykania dverí a ich následné rozrazenie. Ospalo som sa pozrela smerom toho hluku a tam som uvidela Courtney ako sa snaží zdvihnúť zo zemi. Svižným krokom som k nej prišla a pomohla jej.

,,Ty si pila?"prekvapene som sa na ňu pozrela. Odpoveď sa mi ale nedostala.

Chcela som jej pomôcť až do izby, ale odstrčila ma a nejako sa tam dostala sama.

Len som si povzdychla a šla si ľahnúť do svojej izby.


Veeeeeľmi sa ospravedlňujem že dlho nevychádzali časti, ale ako vždy som nemala žiadne nápady. Ani toto nie je nejaké umelecké dielo, ale už som vás nechcela nechať dlhšie čakať.

Btw chystám pre vás novú knihu, tiež na tému LGBT. Tak mi držte palce nech ju zverejním do konca tohto roka. :D


school loveWhere stories live. Discover now