30. Časť

286 20 4
                                    

Prebudila som sa vo svojej posteli. Pozrela som na hodinky ktoré ukazovali jedenásť hodín ráno. Vybehla som z izby a skoro spadla, keď som sa potkla o nočný stolík. Doslova som preletela do kuchyne, no vzápätí sa aj vrátila do obývačky, kvôli Courtney sediacej na gauči.

,,On nie je pondelok?"spýtala som sa jej. ,,Nie?"venovala mi divný pohľad, ktorý netrval viac než sekundu kvôli telefónu v jej ruke. So zmäteným výrazom v tvári som si odišla spraviť raňajky. ,,Hej, dnes sem príde jedna moja známa... Potrebujem aby si vtedy vypadla z domu,"prišla za mnou do kuchyne a oprela sa o rám dverí. Skoro mi padol nožík z ruky. ,,Známa ako... známa?"

,,Áno, Ella. Známa ako známa. Čo na tom nechápeš? Máš v krvi ešte trochu alkoholu či čo?"ani nepočkala na odpoveď a už späť odišla do obývačky. Pretočila som očami a vytiahla toasty z hriankovača. Natrela som ich smotanovou nátierkou a prisadla si k nej na gauč. Vôbec na mňa nepozrela, iba sa párkrát usmiala do telefónu. ,,O kolkej mám teda zmiznúť?"povzdychla som si nakoniec.

,,Hm?"stále mi nevenovala pozornosť. ,,Ty ma vôbec nepočúvaš! Čo máš v tom mobile také zaujímavé že ma ani neinformuješ o detailoch tej mojej láskavosti, hh?"vytrhla som jej ho z ruky. ,,Hej! Čo to do pekla robíš?"rozbehla sa za mnou. Ja som pred ňou začala utekať po celej izbe. Obe sme sa začali smiať, keď ma skoro chytila. Ani som si nevšimla, že dôvod tejto naháňačky je už vypnutý.

Potkla som sa a spadla na zem. Courtney spadla hneď na mňa a začali sme sa smiať ešte viac. Bol to krásny moment, ktorý bohužiaľ nemohol trvať večne.

Pozreli sme sa na seba a zrazu sa akoby uvedomila. Znovu to bola tá vážna a nedostupná Courtney, ktorú zaujíma iba jej mobil.

Zdvihla ho zo zeme a znovu ma ignorovala.

school loveWhere stories live. Discover now