2. O nouă viață.

256 30 0
                                    

Dupa câteva ore de mers, au ajuns.

Intr-adevar era un loc minunat. Era un liceu foarte mare, arata foarte frumos la exterior.

Kate luă aer in piept si intră pe poarta enorm de mare a liceului. Era o curte foarte frumoasa. O alee te conducea drept la usa scolii. Pe marginile aleei se aflau multe flori; si de o parte si de alta.

Fata simtea că visează, însă totul era real. Cand intra in interiorul liceului, observă foarte multi elevi, îmbrăcați în uniforme. Toti baietii purtau cravata, costum si niste pantaloni simpli. Fetele aveau o camasa albă, peste un sacou negru si purtau fuste scurte în carouri.

Doua fete o vazuseră foarte timida, asa ca s-au apropiat de ea:

- Ăm...te vad putin cam pierduta pe aici...esti nouă?

- Ă..poftim? Da, sunt nouă.

- Eu sunt Rayna si ea e..

-Eu sunt Adelina, încântată, bine, acum....Rayna mergem? Vreau să-l vad pe Will...

-Cine e Will? întrebă Kate.

- Will e un tip super frumos, popular si putin arogant. Iese foarte rar din clasă si acum e sansa noastra sa-l vedem. E fiul sefului din baza militară. Tatal sau e un exemplu pozitiv si un erou al acestui oras. In fine, vii cu noi?

- Sigur, ăăm...apropo, eu sunt Kate.

- Ah, ce aiurite suntem, am uitat sa te intrebam de nume. Ai un nume foarte frumos, spuse Rayna.

-Multumesc!

-Fetelor! Haideti o dată, vom întarziaaa...exclamă Adelina.
Ele se grăbiră să ajungă la clasa unde era Will.

- Ah...uite-l!

Toate fetele erau înnebunite dupa tipul frumos.

- Fetele care sunt cu el în clasă sunt foarte norocoase! Nu-i corect!

- Da, dar ghinion ca e in clasă cu mizerabila de Tyna!

-Cine e Tyna? intrebă Kate

- E o fiță răutacioasă. Acum 2 luni, a înscenat furtul unei eleve nevinovate si a fost exmatriculată. Tatăl ei e chiar directorul scolii. Cand trecem pe langa ea, daca nu o salutam isi bate joc de noi. spuse Adelina.

Directorul scolii a rugat-o pe Kate sa meargă in biroul lui, pentru a-i spune clasa in care a nimerit. Kate spera din tot sufletul sa fie in clasa cu Rayna si Adelina.

- Bună ziua, am venit, domnule.

- Bună ziua, Katelyn Rodwens. Clasa in care ai fost repartizată este clasa a10 a D.

Dupa mai multe discutii, Kate ieşi din bioul directorului. Rayna si Adelina asteptau sa vada unde va fi Kate.

- Deeci? Ce clasa?

- Um pai....cică 10 D...sunt cu voi?

- Ah....nu! Nu esti in clasa cu noi. Noi suntem 10 C.

- Of...dar nu cunosc pe nimeni de acolo si ..

Kate nu termină de vorbit, ca Adelina o intrerupe:

- Ia stai asa, 10 D?! O nu....e clasa lui Will. Aiii...nu-i corect!

- O nu....si daca tipa aia ma va urî?

- Stai linistita Kate, noi nu o vom lasa sa-ti faca ceva. spuse Rayna.

- Ce drăguț, mulțumesc. spune Kate zâmbind

In oră, Kate a fost prezentată clasei, de catre diriginta lor.

- Ea este Katelyn Rodwens, noua voastra colega de clasă. E noua in acest liceu, deci purtati-va cu respect față de ea.

In timp ce diriginta vorbea, Kate încerca sa se uite la fiecare elev in parte. Unii îi zâmbeau, altii se uitau urât. Cand ajunse cu privirea la Will, el se uita țintă la ea. Nu avea nici o expresie, doar era serios si tacut.
" Ăsta sigur nu mă place deloc, de ce se uita asa ciudat?".

Toată ora, Kate se gandea la bunicii săi si la medalionul pe care il pastra la gât.

In pauză, aflase ca va imparti camera cu Rayna si Adelina. Asta a bucurat-o foarte mult.

Destine încâlcite Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum