- Tyna opreste-te! Nu-ti mai spun inca o dată! Sunt sora ta! Nu vreau sa iti fac rău! Ben e un nesimtit!
Brusc, s-a oprit si si-a intors privirea spre mine. M-a privit de la distanta, iar apoi s-a apropiat. Mi-era cam frică, pentru ca expresia feței sale era una serioasă.
- Dacă spui adevarul, atunci ce e cu poza aia? Nu iti e de ajuns Will? Acum il vrei pe Ben?
- Tyna, nu l-as însela niciodata pe Will si chiar daca l-as vrea pe Ben nu as incerca sa ti-l fur!
- Tu chiar spui adevarul, Kate?
- Spun adevarul. Nu am spus sa te desprti de Ben pentru ca voiam sa fiu eu cu el. Am spus asta pentru ca s-a dat la mine! A incercat sa ma sarute forțat!
După spusele mele, Tyna a privit în pământ. Nu puteam sa-i vad fața, dar observam cum lacrimile sale plonjează pe pietrele fierbinți de la căldură. A început mai apoi să plângă în hohote, căzând în genunchi.
M-am aplecat si am îmbrățişat-o, bătând-o pe umăr în semn de incurajare.
- Sunt o proastă! Nu pot sa cred că am avut incredere în nesuferitul de Ben.
- Nu Tyna, nu esti o proasta, pentru ca si eu am avut incredere in el. Puteam sa spun ca e cel mai bun prieten, dar m-am înşelat.
- Îmi pare rău că l-am crezut pe el si nu pe sora mea. spuse ea, suspinând.
Am continuat s-o incurajez, iar apoi am condus-o spre liceu.
- Ma astepti aici? Merg doar sa-mi iau lucrurile si vin.
- Sigur
Tyna P.O.V
Am intrat in şcoală şi m-am îndreptat spre camera mea, pentru ca trebuia sa-mi strang lucrurile. Involuntar, privirea mea a sărit dintr-o data spre usa de la cantina şcolii. Era o uşă transparentă, si am reuşit să văd prin ea. Era Ben, care statea pe un scaun si vorbea la telefon.
Fiind foarte supărată, aveam de gand sa merg la el si sa-i dau vreo trei seturi de palme.
M-am apropiat încet, ca sa nu ma audă. Pe masura ce ma apropiam, mi-era tot mai usor sa aud ce vorbeste la telefon cu persoana respectivă.
- Stiai linstit Will, totul a iesit bine. Acum poti avea incredere. Cu Tyna? Ei bine...mi-am cam stricat relatia cu ea, dar nu-ti fa griji, o sa repar eu tot.
《 WILL?! Cum adica "totul a iesit bine"? 》 spun eu în şoaptă.
*deci daca e implicat si Will in asta, ii omor pe amandoi cu mana mea!*
Dupa ce am ascultat putina lor conversatie, am fugit pentru a nu fi observata. Mi-am luat repede lucrurile si am alergat spre iesire.
Când sa ajung aproape de uşa liceului, am simtit cum cineva ma opreşte brusc si ma imbratiseaza pe la spate.
Ma intorc si il zaresc pe Ben. L-am privit in ochi si i-am dat o palmă ca să ma țină minte.
- Tyna, trebuie sa iti explic ceva.
- Idiotule! Te-ai dat la Kate in timp ce erai impreuna cu mine, iar acum vii si ma imbratisezi? Mi-e scarba de tine! Si Will e amestecat in asta?
- Inceteaza sa ma jignesti! Am gresit! Am facut o farsă, dar nu credeam ca voi ajunge aici ...
- Farsă?
- Un fel .. uite ... Will voia doar sa o testeze pe Kate. Adica..eu i-am dat ideea.
- Ben, nu te inteleg! Fii mai explicit daca nu mai vrei inca o palmă!
- Am vorbit cu Will...noi intre timp am devenit prieteni, iar el mi-a spus ca îi e frică să nu gaseasca Kate pe altcineva si sa-l parasească...
- Aşa ..
- Şi eu i-am propus să ma lase să mă dau la ea sa vad daca acceptă să flirtez cu ea. Nu o plac! Pe tine te iubesc, Tyna!
- Si faza cu poza? De ce ai incercat sa faci sa para ca ea s.a dat la tine?
- Pai ... asta ... am mai ajutat pe inca cineva. Prietenele cu care tu stateai mai demult s au suparat că acum stai doar cu Kate, asa ca m.au rugat sa te indepartez de ea.
- Serios?
- Da, imi cer scuze.
- Esti un prost ca ai acceptat asta. Si esti si mai prost ca ai flirtat cu Kate. Nu imi pasa ca nu o placi, ai sarutat o alta fata!
- Da, dar am facut-o pentru Will!
- Pentru Will? Sunteți doi tolomaci Cum sa te lase Will s-o pupi pe gagică-sa?
- Poftim? se auzi vocea lui Kate din spatele nostru.
Ne-am întors amândoi si am zărit-o pe Kate. Stătea nemişcata, iar fața sa era plină de lacrimi.
- Tyna, ce ai spus? zise ea cu vocea tremurândă.
CITEȘTI
Destine încâlcite
DragosteKatelyn Rodwens este o puştoaică de 16 ani, căreia i se oferă şansa de a învăța la cel mai bun liceu dintr-un oraş departe de bunicii cu care ea îşi ducea traiul. O dată intrată pe uşa liceului "Kirin", Kate are parte de multe schimbări în viața ei...