25. Rodwens sau Willsom?

131 11 0
                                    

Era un bilețel de la Will. Spunea să ne vedem la intrarea în liceu înainte de ore.

M-am uitat repede la ceas:

*perfect, mai am timp*

Am luat-o la fugă, iar când am ajuns la intrarea în liceu, Will ma astepta acolo, asa ca m.am apropiat de el

- Am..venit

- Kate esti bine? De ce ai plans ieri? Uite, daca e din cauza că m-ai văzut cu acea fată, ei bine ea ...

- Ştiu Will, ştiu. E în regulă, ştiu că e sora ta. spun eu, îmbrățişându-l

- De unde ştii ...?

- Doar păstrează liniştea şi hai să stăm îmbrățişați, Will.

Elevii ne priveau, dar nu-mi păsa. Deja ştia toată şcoala că eu şi Will suntem împreună.

- Scuzați-mă că vă deranjez. spuse tata, privindu-ne insistent

- Ăm..da, ă bună ziua. spun eu repede, despărțindu-ma din îmbrățişare.

- Bună ziua. spuse Will sfios

- Kate, te aştept în biroul meu după ore. S-o iei şi pe Tyna. zise tata serios, iar apoi plecă

Eu şi Will ne-am privit reciproc dând din umeri, iar apoi am mers spre clasă, deoarece orele erau pe cale să înceapă.

*

După terminarea orelor, am chemat-o pe Tyna în biroul directorului.

- Auzi ... de ce ne-a chemat? spuse Tyna

- Vom afla.

- Mhm..bine. Ştii, m.am combinat cu Ben. E un tip super drăguț şi se vede că mă iubeşte.

- Felicitări, Tyna, acum fă linişte că bat la uşă

- Serios? E taică-tu, intra direct.

- Părea nervos, aşa că mai bine mă comport ca o simplă elevă, nu ca o fiică neastâmpărată.

Tyna a păstrat tăcerea, iar eu am batut respectuos la uşă. Am intrat,ne-am aşezat pe cele doua fotolii din biroul său şi am ascultat ceea ce voia să ne zică.

- Fetelor, nu trebuie să ne mai ascundem. Trebuie să facem cunoscut faptul că eu sunt tatăl lui Kate, iar ea e sora ta. spuse el, îndreptându-şi privirea spre Tyna.

- Vrei să spui că vei spune tuturor că eu sunt acum Kate Willsom?

- Ai fost tot timpul Kate Willsom, dar n-am ştiut nici unul.

Fără să mai stea pe gânduri, tata a pornit boxele şi microfonul, spunând că are un anunț de facut.

- Fii atentă. Ador când tata le vorbeşte elevilor prin microfonul ala. se amuza Tyna

- Dragi elevi, eleva cu numele de Kate Rodwens, este fiica mea biologică. De acum, ea va fi cunoscută în acest liceu drept Kate Willsom. Mulțumesc pentru ascultare.

Telefonul a început să-mi bâzâie întruna în buzunarul sacoului. Era logic că asta va apărea pe prima pagină a blogului şcolii.

Nici nu voiam să-mi imaginez ce zarvă o sa fie pe coridoare şi în clase. Totuşi, tata a facut bine ce a făcut. Până la urmă, numele meu trebuia modificat peste tot, deci era mai bine asa, decat sa apara apoi semne de intrebare şi bârfe între elevi.

Când am ieşit din biroul tatei, o gramada de elevi îm iadresau felurite întrebări.

" Deci tu si rivala ta sunteti surori?", " Cum te simti acum ca tatal tau e dorectorul?", " Cum ai descoperit asta?", "Rodwens sau Willsom?".

Îmi adresau prea multe întrebări, făceau poze şi filmau. Mă simteam ca o vedetă, dar era într-adevar obositor si stresant. De abia am scăpat de ei, ii sunt recunoscatoare Tynei.

Mai spre seară, Will a intrat în camera noastră. Eu, Rayna şi Adelina vorbeam liniştite despre ziua de azi, ca de obicei.

- Will, nu stii sa bati la usa? sluse Adelina iritată

- Îmi cer scuze. Vă supărați dacă o răpesc puțin pe Kate de langa voi? Trebuie să vorbesc cu ea puțin

Destine încâlcite Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum