24. Prostuțo

150 19 6
                                    

Am fugit repede afară si m.am apropiat să văd mai bine.

*Doamne, te rog să nu fie Will*

Mă apropiam tot mai tare, ascunzându-ma după un tufiş.

- Te iubesc mult, Will, ai grijă ce faci la liceu. spuse tipa aceea zâmbind şi lovindu-l în umăr prieteneşte

- Am grijă, şi eu te iubesc.

Fata l-a îmbrățişat, i-a sărutat obrazul şi a plecat. Părea matură, avea părul brunet şi ochii verzi. Purta un top negru şi o fustă mulată şi scurtă, parcă o luase intenționat ca să-şi scoată formele în evidență.

Când Will s-a întors spre uşa principală a liceului, i-am sărit în față, privind în jos

- Kate?! M-ai speriat! De ce plângi? m-a intrebat el, apropiindu-se de mine.

Mi-a luat obrajii între palmele sale şi şi-a apropiat fața de a mea, încercând să mă sărute.

Mi-am întors privirea în altă parte, evitându-i sărutul.

- Kate, ce ai?

- Lasă-mă. spun, smâcindu-ma din bratele sale.

L-am fixat cu privirea, iar apoi am luat-o la fugă, intrând în camera mea. Nu am mai vrut sa ies de acolo toată ziua.

Mai spre seară, după ce Rayna şi Adelina au terminat antrenamentul la înot, s-au întors în cameră.

- Kate, unde ai fost azi toata ziua? Te-am căutat la tine în clasă, dar Tyna ne-a spus că nu te simți bine.

- Da, apropo, ne-a spus să-ți urăm să te faci bine. spuse Adelina

- Îi mulțumesc ... astăzi ... l-am văzut pe Will cu o altă fată. L-a îmbrățişat şi l-a pupat pe obraz.

- Serios? spun ambele în acelaşi timp.

S-au oprit brusc din actiunile lor, s-au aşezat pe pat lângă mine şi au început să mă mângâie le umăr.

- Kate, nu fii tristă, vei întâlni pe cineva mai bun. Praf îl fac pe William Moss! spunse Rayna, încercând să mă încurajeze.

- Mulțumesc fetelor, vă mulțumesc că-mi sunteți aproape. Cred că cel mai bine ar fi să-l evit şi să trec peste asta

- Bine faci, scumpo. Acum hai la culcare, maine avem o zi lungă.

- Îmbrățişare de grup? spuse Rayna zâmbind

- Vă iubesc mult. spun eu, îmbrățişându-le.

În ziua următoare, m-am trezit mai devreme decât Rayna şi Adelina. Mi-am făcut un duş, mi-am îmbrăcat uniforma obişnuită şi mi-am lăsat parul blond şi lung pe spate. Buclele strălucitoare îmi acopereau tot spatele.

Am ieşit din cameră chiar înainte să se trezească prietenele mele şi le-am lăsat un bilet în care le-am scris că plec mai repede, pentru că voiam să merg la magazin să-mi cumpăr un suc

Afară era destul de frig, aşa că am alergat, pentru a ajunge mai repede la magazin.

Deodată, simt că mă izbesc de ceva. Mi-am frecat puțin fruntea, deoarece mă durea de la ciocnitură. Ridic privirea si o zăresc pe tipa cu care Will vorbea.

- Ăăh..îmi pare rău, iartă-ma, nu am fost atentă. spun eu îngrijorată

- Nu-i nimic, drăguțo. îmi spuse ea zâmbind.

- Sincer...scuze

- E în regulă. Eu sunt Emma. Emma Moss. spuse ea, întinzându-mi mâna

- Um, Kate Willsom. Încântată

- Kate? Oo, eşti iubita lui Will, nu?

- Iubită? Uh..

- Da, Will mi-a povestit atâtea despre tine. Apropo, sunt sora lui. Ce noroc pe el că a găsit o fată aşa frumoasa

- Soră? A..multumesc mult, si tu esti foarte drăgută

Ea îmi zâmbi frumos. Părea aşa prietenoasă. În momentul in care am aflat că e sora lui, ziua mea se înseninase.

*Prostuțo, nu te înşela!* îmi spunea conştiința

Dupa ce a plecat, am fugit repede la liceu. Am şi uitat de acel suc pe care trebuia sa-l cumpăr.

Am intrat rapid în camera, aveam de gand să le spun prietenelor mele că de fapt Will nu mă înşela.

Ciudat...Rayna si Adelina nu erau în cameră. Totul era curat, iar pe perna mea am observat un bilet.

M-am apropiat de patul meu, am luat biletul şi am început să-l citesc.

Destine încâlcite Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum