- Ce-i...spuse Tyna întorcându-se sa vada cine-i persoana care indrazneste s-o atingă.
-Las-o!
- Îi iei apararea acum?
- Pai din cate vezi, da!Kate se uita speriată si parcă îşi pierdea echilibrul din cauza sperieturii provocată de Tyna în momentul în care a încercat să o loveasca. Ea era o fata sensibila, avand in vedere ca a ramas orfana si a avut de trecut prin felurite încercari.
- Nici nu pot sa cred ca ai facut asta, Will. Esti atat de josnic!
- Dar tu? Tu nu esti josnica? Te legi de persoane care nu ti-au facut nimic!Auzind aceste cuvinte, Tynei i se facuse rusine asa ca a plecat. Kate si-a pierdut controlul şi a lesinat pe hol. Will a dus-o repede in cabinetul medical al liceului, insa acolo se afla numai un elev.
- Unde-i asistenta? întrebă Will ținând-o pe bratele sale pe Kate.
- Nu e, sunt doar eu aici.
- Te descurci să o ajuti sa se faca bine? A lesinat pur si simplu.
- Sa o ajut? Nu ma pricep, sunt si eu elev aici, nu doctor!
- Frate, nu refuza, stiu ca toceşti la biologie si chimie in fiecare zi! Da-i ceva medicamente si ajut-o te rog! Nu vreau sa afle cineva.
- Fie...o sa vad ce pot sa fac.
-Mersi mult, Beniamin!
- Spune-mi Ben.
-Bine, Ben..eu plec! O sa revin cat de repede pot. Am iar antrenament.Will o lăsă pe Kate în grija lui Ben. Acesta a îngrijit-o un timp, dupa care s-a trezit.
- Will?
-Nici un Will, e Ben!
-Unde e Will si ce caut aici?
- S-a dus la antrenament si te-a a...
- ANTRRNAMENT!?!?
- Uoou...nu țipa!
- Dar are glrzna luxată! I-am spus sa nu se mai joace un timp!
- O sa te las imediat sa pleci la el, dar intai trebuie sa iei niste medicamente.
- Bine...eu sunt Kate.
- Beniamin. Poti sa.mi spui Ben.
- In ce clasa studiezi?
- 10 A. Tu?
- 10 D.Kate îl lua la intrebari pe Ben, deoarece îi părea un băiat simpatic, asa că, cuprinsă de interesul fată de Beniamin, a uitat să- l mai caute pe Will.
Peste cateva minute, Will isi facu aparitia în cabinet:- Am venit! Esti mai bine Kate?
- Da sunt! De ce ai mers la antrenament? Nu ai voie sa-ti fortezi piciorul
- E in regula, mi-am amintit ce ai spus, asa ca am stat pe margine. De saptamana viitoare o sa incep iar sa joc.
- Ah, ma bucur sa aud asta.Will o lua pe Kate si merseră amândoi în clasă. Lui Ben începea să-i placă de Kate, deoarece era o fată frumoasa si foarte calculată.
CITEȘTI
Destine încâlcite
RomanceKatelyn Rodwens este o puştoaică de 16 ani, căreia i se oferă şansa de a învăța la cel mai bun liceu dintr-un oraş departe de bunicii cu care ea îşi ducea traiul. O dată intrată pe uşa liceului "Kirin", Kate are parte de multe schimbări în viața ei...