《Chapter Dua》

2.4K 16 0
                                    

***

(Flashback)

  Grace Gray. Nama yang asing bagi sesiapa sahaja yang mendengar kerana dia bukan artis ataupun orang ternama. Dia hanya gadis yang menjual lukisan di jalanan selepas exhibitionnya tidak menjadi. Hasil lukisannya tidaklah menguntungkan tetapi cukup untuk menyuap nasi kemulut sendiri. Jika dia tidak menjual lukisan di jalanan, dia akan pergi ke Poppies Café untuk berkerja sebagai part time waitress.

  Dia pernah disoal oleh kawan-kawannya kenapa dia masih mahu menjual lukisan dijalanan sedangkan dia sudah mempunyai kerja lain. Dia hanya menjawab mereka itu adalah hobinya walaupun hakikatnya, duit yang menjadi kekangan. Jika dia tidak menjual lukisannya, dia mungkin terpaksa diam di jalanan kerana tidak mampu membayar sewa rumahnya. Begitulah kehidupan sebenar. Apabila kita hidup di dunia nyata. Cabaran untuk kita meneruskan sesebuah kehidupan itu agak berbeza untuk semua orang tapi tidak kurang juga ada yang sama.

               
***

(Now)

    

 
  Darell bangun pagi itu dan merasakan ketenangan yang amat. “Yes..! Weekend is here…” gumam Darell. Walaupun ianya hanya ada 8 hari dalam sebulan, tapi itu sudah cukup memadai bagi Darell. Dia bangun lalu menuju ke bilik mandi. Belum dia sempat memulas tombol pintu, pintu itu sudah terbuka. Terpacul muka gadis itu. “Oh Darell..sorry..I pinjam bilik ni tadi..sebab bilik mandi bawah block…” kata gadis itu sambil tersenyum simpul. Darell tidak melepaskan pandangan yang cukup indah pada pagi itu.

 
  Dia merenung tepat ke dada yang gebu itu. Ternampak sedikit lurah yang mengiurkan dan membuatkan jiwa jantannya memberontak. Gadis itu merenung muka Darell dan mukanya menjadi merah padam setelah dia menyedari Darell memandang terus ke bahagian terlarang. Dia cepat-cepat meletakkan tangannya ke dada dan berjalan laju melimpasi Darell tapi belum sempat dia berbuat begitu, Darell merangkul pinggangnya dan menariknya ke pelukan.

  Gadis itu terpana dan merenung ke bawah tidak berani bertentang mata dengannya. Darell memegang dagu gadis itu membuatkan mukanya mendongak ke atas. “Grace….can I..? kata Darell dengan lembut tapi masih tampak suara jantannya. Grace terdiam membuatkan Darell semakin geram dan ingin sahaja terus menerkam, namun dia masih bisa menahan nafsunya yang kian memuncak itu. Tangannya membelai lembut muka Grace dan sebelah lagi tangannya nakal meraba pinggul dan perlahan-lahan turun ke punggung. Grace hanya membiarkan dirinya diperlakukan sebegitu, sepertinya dipaksa, tetapi kenyataannya tidak. Dia sebenarnya menikmati setiap saat bersama dengan Darell. Perkara yang sedang dilakukan oleh Darell adalah perkara biasa dan ini bukan yang pertama kalinya, tetapi sudah berkali-kali badanya diratah oleh Darell.

~~》◇◇◇《~~




Keep on reading please♡
Give some comment and vote☆..thanksss👏👏

Rakus((Completed))Where stories live. Discover now