~~》◇◇◇《~~
(Now)
Matanya dibuka seluas yang mampu, tetapi hampa kerana tiada suatu pun cahaya yang dapat dilihat melainkan kepekatan yang kosong tiada apa-apa. Dia cuba bersuara, tetapi suaranya tersekat dikerongkong. Dia dapat merasakan mulutnya disumbat dengan kain lalu dia cuba untuk meronta-ronta.
Tiba-tiba, suatu tangan menjalar ke tengkuknya lalu menghembus nafas yang amat berat bunyinya. Dia mula mengelabah. Air mata mula turun ke pipi dengan deras. Dia meronta dengan lebih kuat apabila tangan yang tadinya di tengkuk mula turun ke dadanya yang montok lagi besar itu. Tangan itu meramas lembut buah dadanya. Nikmatnya terasa namun hatinya meronta minta dilepaskan.
“Ohhhh yeahhh...well Melishhaaaa......your boobiesss......tip top as usual......X pernah menghampakan......” kata lelaki itu separuh bebisik ke telinganya. Melisha mengelak dan menoleh ke belakang cuba untuk melihat muka pelaku itu tetapi hampa kerana gelap sahaja yang kelihatan. Dia cuba mengingati apa yang terjadi dan terhenti apabila dia merasa skirtnya dilorotkan ke bawah.
Dia berasa geli di bahagian kemaluannya kerana lelaki itu sedang menghidunya dengan penuh nikmat. Tiba-tiba dia teringat sesuatu. “Ohhh...I know this man...” getusnya di dalam hati. Lelaki itu kembali berdiri lalu menarik kain yang menyumbat padat mulut Melisha.
“I’m freeeeee...and now I can shout so that people will here me....he is stupid...like always....” monolognya sendiri. “Aaaanngg...anngg...aan.." itu sahaja kata-kata yang keluar dari mulut Melisha membuatkan lelaki itu ketawa terbahak-bahak. “Kau ingat aku bodoh ke Melll...bagi kau jerit...?? In your dreammm....” , lalu lampu tiba-tiba terpasang. Memang muka itu.
“Sannnnn!” Insan yang sudah lama dia ingin lupakan. Dia tidak mampu untuk berkata apa-apa dan baru menyedari yang lidahnya dipotong. Sakit yang teramat sangat dari kesan potongan itu baru menyengat. Sann ketawa terbahak-bahak tanpa sekelumit pun riak bersalah dimukanya Dia mendekat kearah Melisha dan menarik kuat rambutnya.
“Well Melisha you are beautiful…sedap….tapi aku dah bosan la dengan kau….kau demanding sangat…mintak nie..mintak tu..x hairan la kalau Darell pun blah la dari hidup kau….” Kata Sann lalu mendekatkan mukanya ke muka Melisha. Kalau tangannya tidak terikat, mahu sahaja dia menampar terus muka itu yang lama dia tidak ketemu.
”Salah kau sendiri juga…invite aku dalam hidup kau…suruh aku buat tu buat nie untuk kau. Dulu kau tinggalkan Darell sebab dia xde apa-apa. Dia cuma ada Café murah dia tu. So kau bosanla dengan dia.. then cari aku…. Aku memang dah lama aim kau dari pertama kali kita bertemu. Aku dapat rasa kau jenis perempuan yang macam mane….Sluutttt…hahahaa…kau dekati aku dan minta aku ‘makan’ kau.. with pleasure…aku x rugi apa-apa pun… kita sama-sama hancurkan hidup Darell dan buat dia merana.. aku suka tengok expresi dia masa tu… expresi seseorang yang kehilangan benda yang dia sayang…..damn that feeling….pleasure yang x kan orang dapat fahami” kata Sann sambil ketawa terbahak-bahak.
Melihat muka Sann yang sekarang ada di depannya membuatkan Melisha ingat perkara jahat yang pernah mereka lakukan bersama.
YOU ARE READING
Rakus((Completed))
Mistério / SuspenseWatak-watak dalam Novel Rakus: Grace Gray ( Zack's wife) Darell Daishe (Ex husband Melisha) Sanni Daishe ( Grace daughter's) Melisha Samar ( Ex wife Darell) Sammy Brown (Darell bestfriend) Zack Watt (Grace dead husband) Sann Brown (Sammy twin) ♤Just...