(9)

115 10 1
                                    

TOK TOK TOK

" Masuk "

Aku membukan pintu dan terus masuk . Aku duduk dikerusi berhadapan dengan dia .

" Ada apa pengetua panggil saya ? "

" Saya nak cakap pretasi kamu makin menurun jadi--"

" Jadi pemgetua nak saya belajar dengan budak Nerd tu dah akhirnya kami jatuh cinta ? Ceh novel biasa " aku memotong .

" Bukan "

" Habis tu ? "

" Belajar lah apa ke bangang sangat soalan kamu ni ? " aku menggulingkan biji mata aku menyampah .

Eh ?

" Pengetua saya nak tanya ada tak pelajar hantar buku novel yang tertinggal dekat taman " aku menyoal dengan jantung yang berdegup kencang .

" Yang dalam tong sampah adalah "

Aku menghembuskan nafas lega .

Nayeon tak khianat aku .

" Tapi---"

" Tapi apa ? "

" Im Nayeon dah ambil "

KRAKK

Nayeon khianat aku ?

" Boleh saya pergi ? " soal aku dengan nada geram yang teramat . Nayeon dah khianat aku sekarang aku nak tahu Sana khianat aku ke tak .

" Boleh tapi tolong naikkan prestasi kamu " aku mengangguk dan terus keluar dari bilik pengetua . Tempat yang aku nak pergi sekarang ialah .

Tandas .

Tak tahan nak kencing

*Tandas*

" Kim Seohyun !! " aku menoleh .

" Apa yang kau nak budak bajet Nerd ? " perempuan itu nampaknya berang dan hanya bersabar dengan perangai aku . Nak lawan takut .

Takut apa ?

Takut makeup tanggal .

" I taknak tengok U rapat dengan Bambam I . U kena ingat yang U tu bukannya cantik pon " dia menghina ciptaan tuhan guys .

" Kalau aku simbah asid kat muka kau . Kau rasa ada tak yang nak kat muka zombie kau tu ? Kulit merekah darah mengalir apa lagi ? " Aku memandang atas berpura-pura berfikir .

Aku pandang depan .

Hilang ?

Tch dasar pengecut .

[C]Nerdy Boy✔Where stories live. Discover now