(10)

137 16 2
                                    

Aku rasa aku nak selidik lah latar belakang budak Nerd tu . Entah lah aku rasa macam dia ada sembunyikan sesuatu dari aku .

" Seohyun " dan sekali lagi nama aku dipanggil . Aku menoleh . Tzuyu .

" Kau nak apa ? " soal aku dengan malas . Tzuyu membuat muka cuak yang teramat cuak .

" Bambam "

" Kenapa dengan dia ? " aku melipat tangan didada .

" Got7 buli dia !! "

" Hah ? Bukan ni masa rehat kedua ke ? Macam mana dia boleh kena buli pulak ? " dan kenapa aku kena kesah ?

" Entah lah weh diorang tarik dia kat belakang bengunan lama tu " tersekat-sekat Tzuyu menerangkan .

" Mainan aku !! " mata aku mula bertukar merah menandakan aku stress atau marah yang teramat . Jangan berani kau sentuh mainan aku .

" Tunjukkan aku tempatnya !! "

*Belakang bangunan lama*

" HOI !! " mereka bertujuh menoleh ke arah aku . Selalunya diorang akan lari tapi kalini diorang hanya memandang aku dengan sinis .

" Dah berani ? " aku menyindir .

Aku mendekati diorang . " Jangan kau berani sentuh mainan aku !! " aku bernada keras . Diorang membuat muka pura-pura cuak . Dan mengunci aku didinding tepat sebelah Nerd tu .

" Kau nak apa ?! " aku memandang Youngjae dengan tatapan membunuh . Nerd hanya mampu memandang aku dan Youngjae silih ganti .

" Kau fikir aku takut dengan perempuan lemah macam kau ni ? " soal dia sinis . Aku smirk .

Lemah ?

Pfft salah orang .

Aku terus menendang kehormatan dia dengan kuat dan menyebabkan dia terbaring lemah atas rumput .

" Sakit ? "

Jaebum menghampiri aku dengan muka bengisnya . " Berani kau--"

" Buat kawan aku senak ? " Aku tergelak jahat . Bodoh ni Kim seohyun lah benda-benda remeh ni semua serahkan dekat aku .

" Boleh tahan lawa jugak kau ni lagi-lagi masa kau smirk " Jinyoung cuba menyentuh pipi aku . Oh tidak pipi aku tak virgin lagi !!

" DON'T TOUCH HER !! " Jinyoung jatuh ke tanah . Aku memandang dia dengan kagum . Wow kuatnya I like .

" Asal ? Bukan dia ke yang selalu buli kau ? Benci tengok kau baca buku ? " Jinyoung gelak macan orang gila dan terus bermuka serius semula .

Gila .

" CUZ SHE'S MINE " aku terkedu mata aku membulat . Apa yang dia cakap tadi ? Aku mengorek telinga bagi memastikan telinga aku tak bermasalah .

" Heh ? Bertepuk sebelah tangan "

[C]Nerdy Boy✔Where stories live. Discover now