(18)

142 17 1
                                    

Hambik kau sekali ayat drama aku keluarkan. Mereka semua agak terkejut mendengar ayat yang terkeluar dari mulut aku sendiri.

" Kau ni betul-betul cintakan Bambam ke? Or..kau cuma--"

" Aku bukan perempuan macam tu, okey? Dan untuk pengetahuan korang ini pertama kali aku merasakan cinta sejati tahu tak? " aku mengflipkan rambut aku dengan muka diva

" Eiyy menyirap aku tengok awek kau ni, Bam " Bambam hanya mampu tersenyum melihat kerenah aku yang macam **** hah diam-diam sudah.

" Halah-halah korang ni sekurang-kurangnya Bambam dah ada awek korang bila lagi? HAHAHA " perli Momo

" Bambam cute and Nerd memang lah ramai fans . Weh, Bam nanti aku nak jadi nerd macam kau jugak lah HAHAHA " Jackson tergelak dengan lawaknya sendiri.

" Just be yourself , dude "

" Habis tu? Sampai bila aku nak single? Dah lah hensem tapi malangnya single " Jackson mencebik geram.

" Petanda yang kau tu tak hensem " sindiran Jinyoung membuatkan mereka semua menghemburkan perasaan ceria*blekmoon*

" Tapi kan aku rasa antara kita orang ni hanya Jackson je yang single sebab aku dah couple dengan Jisoo " Jinyoung tersenyum sinis dihujung ayatnya.

" Aku dengan Dahyun "

" Wait , Dahyun yang kelas 5A1 ke? Bapak ahh macam mana dia boleh couple dengan orang bodoh macam kau ni? " aku menyoal sambil memaparkan muka poker. Jaebum memandang aku dengan tatapan berapi.

" Aku pandai okey, cuma saja je buat-buat bodoh bak kata berpatah biar nampak bodoh jangan betul-betul bodoh HAHAHAH " Kami semua mengangguk mendengar lawak hambar Jaebum.

" HAHAHA aku couple dengan budak pendek, cute, bunny bernama Eunha muehehehe " Aku memandangnya dengan muka derp face.

" So? Apahal kau happy sangat? "

" Sebab dia pernah suka Bambam Woi Huhuhu aku lagi kacak dari Bambam kot kalau diikutkan " Aku membuat riaksi berfikir.

" So maksudnya Bambam aku lagi hensem dari kau...sebab kau haprak tak ada fans langsung, awek pon fans Bambam tuih boleh jalan!! " aku meludah.

" Jahanam kau "

" HAHAHA don't take it serious "

" Yeah, I know "

" So, yang lain masih solo ke? "

" Nope, sebab aku dah couple dengan...bantal!! Yeah, aku rindu awek aku tuh huhuhu tunggu abe datang ye " Youngjae bernada sedikit drama.

" Bantal ada jantina ke bro? "

" Tak ada "

" So? "

" Sotong "

" Maaf mengganggu tapi masa melawat sudah habis sila meninggal " Nurse tersebut terus keluar dari wad itu dengan perlahan.

" Sukati je suruh orang meninggal "

" Btw, meninggal tu apa? "

*****

Hari ni ialah hari dimana aku akan mendermakan darah suci murni aku kepada Bambam kesayangan beta. Eiy!!

" Kim Seohyun sila masuk ke dalam " aku mengangguk dan terus masuk ke dalam bilik itu dan bermulalah sesi pengambilan darah dan sebagainya.

S
K
I
P

" Seohyun " kejut Momo yang dari tadi memanggil tapi tidak di sahut oleh aku yang sedang melelapkan mata.

[C]Nerdy Boy✔Where stories live. Discover now