" Oppa palli !! Kita nak Graduate pon lambat lagi ke?! Yah Nerd palli juseyo!!! " aku menjerit bagai nak rak pada suami yang tercinta. Ehek.
" Nae !! " aku menghampiri Omma mertua yang sedang membaca surat khabar dan menyalaminya.
" Omma doakan Seo tau? Bye Omma saranghae !! OPPA !! " Omma hanya menggelengkan kepalanya sahaja melihat telatah kami yang seperti kanak-kanak.
Hah nak tahu tak? Aku dan Bambam dah berkahwin sekarang dah genap 10 bulan so sekarang nak graduate ok bye!! Kesayangan dah bebel tu.
" Chagi buat apa lagi tu?! Sudah-sudah lah dengan tudung yang tak seberapa tu " apa? Terkejut dengar perkataan tudung? Hahah sebenarnya ni semua berpunca dari honeymoon dekat mesir lah ni Hahaha yup kitorang dah masuk islam dengan izin Omma dan Appa serta Abang tershayang.
" Kejap lah Oppa !! Omma tengok Oppa tadi dia yang lambat kan? Hah eh?! Oppa ni cermin mata bulat ni tak nak pakai ke?! Nanti takut ada orang tergoda!! " aku menyindirnya.
" Yah !! Wife!! Cepat sikit !! "
Inilah husband kalau aku lambat je mesti dia akan panggil wife kan bagus kalau dia panggil aku baby ke apa ke Grr..
" Ok dah siap "
Setibanya disekolah
" Yeah sempat juga!! Momoring!! " aku berlari mendapatkan Momo yang sedang memakai ayam potong. Bapak ahh sedap siot bukan nak ajak!!
" Nak sikit "
" Ahh kau this is ma boypren tau?! Kau hape tau? Tu husband mintaklah dia " aku mengelap muka aku yang telah lencun dibasahi oleh air liur Momo.
" Kau dengan hantu jepun tu sama je perangai tak ada beza !! " aku menggulingkan biji mata aku menyampah.
" Aip-aip jaga kandungan tu jangan marah-marah " Sowon tiba-tiba datang ke arah aku . Aku menarik lalu menghembuskan nafas.
Lupa pulak yang aku bawak dua nyawa. Aku mengusap perut aku yang sudah memboncet. " Aku masih comel kan? " aku pout sedikit.
" Tak secomel aku HAHAHAHA " Eunha tiba-tiba mencelah dari arah belakang.
" Eh, sebok je kau ni "
" Sayang jom pergi ambil result " aku menoleh ke arah Bambam yang makin hensem. Rambutnya semakin kemas dan cermin mata bulatnya sudah pupus.
" Jom " aku memegang tangannya lalu naik ke pentas bersama dia. Almaklumlah aku tengah boncet kang sakali tergelincir hah matilah aku nak bangun pon payah.
" Tahniah Seohyun pencapaian yang bagus " aku menunduk hormat.
" Thank you "
" Op--Oppa sakit...sakit!! "
" Hah? Nak terberanak ke?! Ya Allah " Bambam merampas mic lalu menjerit dengan gembira tanpa menghiraukan aku yang sedang sarat.
" BINI AKU NAK BERANAK AKU BAKAL JADI APPA WOOOHOOO !! " aku tak sangka suami aku sebodoh ni. Woi husband aku tengah sarat ni!!
" OPPA !! "
" Ok !! " Bambam terus mendukung aku masuk ke dalam kereta dan memandu dengan kelajuan yang agak laju. Sakit!!
Hopital
" Docter Isteri saya nak terberanak ni !! Palli palli !! " Bambam menjerit tanpa ada perasaan malu.
" Oppa...sakit !! "
" Sabar sayang ok tarik nafas hembus ok teran!! " jerit Bambam aku mengikut arahan Bambam dan akhirnya aku sudah melahirkan anak kembar seorang lelaki dan seorang perempuan.
" Hiks hiks gomawo Seohyun ah " aku tersenyum puas setelah melihat anak aku bernafas dengan baik dan tenang.
" Hensemnya anak Appa "
" Awak , tu anak perempuan bukan lelaki tang mananya dia hensem? " aku menyoal sambil membuat muka poker. Bambam tersengih lalu mengambil anak lelaki kami dan diazankan.
" Nak namakan diorang apa? "
" Damia dan Danial "
The End
YOU ARE READING
[C]Nerdy Boy✔
Fanfiction[ C O M P L E T E ] +Seketul jejaka Nerd yang digilai ramai Gadis+ start-15 December 2018 end-7 February 2019 Kim Seolhyun Bambam