(1)

313 21 5
                                    

Aku Seohyun gadis yang paling berkuasa di SOPA high School dan beberapa hari lepas ada seorang lelaki nerd yang baru masuk ke dalam sekolah ni . Hah yang tengah baca buku tu .

" Weh , budak tu ada dekat situ " kata sahabat sesyaitan aku sedikit berbisik . Aku menoleh ke arah lelaki itu lalu tersenyum sinis .

Aku mendekati dia .

" Woi , Nerd !! " aku menjerit pada dia . Dia memandang aku dengan muka yang boleh buat aku nak lempang dia .

" Aku dah kata jangan baca buku depan aku kan ?! Aku meluat tengok kau baca buku !! " aku merampas buku itu lalu dicampak ke dalam tong sampah kitar semula .

" Ke-kenapa awak bu-buang buku saya ? " soal dia hampir menangis . Aku tersenyum puas melihat air mata jernih dia mengalir ke pipi .

" Sukati aku lah kau siapa nak tanya soalan tu ?! " soal aku lalu menarik rambut dia . Dia tidak melawan tetapi hanya memegang tangan aku yang sedang menarik rambut dia .

" KIM SEOHYUN !! " Hah fans dia dah sampai . Aku memandang mereka sambil tersenyum sinis .

" Apa kau nak ? Aku baru nak enjoy " soal aku dengan mimik muka menyampah dan menguatkan lagi pegangan aku . Dia hanya mampu meringis kesakitan .

" Lepas kan dia !! " arah yeoja itu . Aku mengangguk lalu melepaskan rambut dia dan memandang ke arah 6 yeoja dihadapan aku ni .

" Okey done Hwang Eunbi apa yang kau nak ? " soal aku dengan tatapan sinis . Hwang Eunbi atau lebih dikenali sebagai Sinb aka bekas kawan baik aku menghampiri dia .

Hati aku kian memanas .

" Jangan kacau dia lagi !! " arah Sinb dengan nada keras aku menaikan sebelah alis aku sambil buat muka pelik .

" Apa yang istimewa sangat jantan ni sampai satu sekolah bakeup dia ? " aku menyoal lalu menunjal kepala si dia . Lelaki itu menunduk .

" Perangai syaitan macam kau ni ada ke yang nak bakeup ?! " soal kakak kembar Sinb . Eunha .

" Kau diam pendek "

" KAU PANGGIL AKU PENDEK ?! " soal Eunha dan cuba menghampiri aku . Dengan cepat kawan-kawannya menahan . Aku tergelak sinis .

" Kenapa ? Takut ? " aku menyindir lalu menolak tubuh Eunha dengan kuat dan menyebabkan mereka berlima terjatuh sekali .

" Tch , lembik " aku terus berlalu dari situ bersama empat lagi rakan aku . Kami membuat simbol loser kepada mereka bertujuh .

" Awak okey ? " soal Sinb dengan lembut . Lelaki yang lebih senang dikenali sebagai Bambam mengangguk . Eunha menghampiri tong sampah yang Seohyun baling .

" Mari saya belanja awak buku novel baru ? " Sinb tersenyum manis ke arah Bambam . Bambam tersenyum kelat .

' Apa salah kau , Bam ? '

[C]Nerdy Boy✔Where stories live. Discover now