" KUMPULAN KAMBING TAGUNA !! " aku terus berlari keluar dari kantin dan menuju ke belakang sekolah . Memang takde tempat lain eh selain kat sini ? Grr..
" WOI !! KAU LEPASKAN DIA !! " aku menjerit dengan suara yang agak lantang dan menuju ke arah mereka bertujuh . Mereka tidak mengendahkan aku tetapi mereka hanya tersenyum sinis .
" Kenapa perlu aku dengar cakap kau wahai gadis lemah " Sindir Jinyoung dengan senyuman sinis . Eee muka je baik geram pulak aku dengan dia ni .
" Aku kata lepaskan LEPASKAN JELAH !! " aku menengking dihujung ayat aku . Mereka melepaskan Dia dan memandang aku dengan senyuman yang tidak lengkang dibibir .
" KENAPA AKU PERLU LEPASKAN DIA ?! " Jinyoung membalas dengan suara yang lantang . Bambam memandang aku . Aku memberikan dia sedikit jelingan lalu memandang mereka bertujuh .
" SEBAB DIA AKU PUNYA !! " Aku menjerit dengan lantang dan menyebabkan Got7 dan Bambam memandang aku tidak percaya .
Aku menghampiri Bambam dan menariknya ke belakang aku . " Last warning for you guys kalau aku tahu kau apa-apakan dia...aku akan pastikan kau melutut kat kaki aku !! " aku berjalan melepasi mereka sambil memegang pergelangan tangan Bambam .
Perkara paling gila aku pernah lakukan buat masa sekarang ni .
" Gwenchana ? " aku meyoal dengan lembut . Bambam mengangguk sambil menunduk dia melepaskan pegangan tangan aku pada lengannya dan berlalu dari situ . Aku terdiam .
" Apa yang aku dah buat ? "
*****
" Weh , korang dah ada dengar cerita yang Kim Seohyun dengan lelaki Nerd tu couple ? " seorang gadis berbisik bersama rakan-rakannya .
" Serius lah ? Menyebok je perempuan tu !! Grr..." Salah seorang daripada mereka mula menghemburkan kemarahannya . Rakan-rakan gadis itu mengangguk menyetujui kata-kata gadis itu .
" Apa yang korang maksudkan ni ? Seohyun dengan Bamban couple ? What the fuck in the world korang ni bodoh , eh ? Aku kawan dia pon tak tahu pasal benda ni apatah lagi korang " Momo berkata dengan nada sinis lalu berjalan ke arah kelasnya .
" Hai , guys " Sapa Momo dengan ramahnya tetapi dibalas sepi . Momo menghampiri mejanya .
" Hai "
" Kau dah tahu kan ? Pasal khabar angin tu ? " Nayeon tiba-tiba bersuara . Momo menggeleng dengan muka blurnya . Tidak lama selepas itu dia mengangguk .
" Alah , khabar angin je tu jangan dilayan sangat " Momo tersenyum lalu menatap kawan-kawannya satu per satu . Semua membuat muka ketat .
" Dan kau perasan tak yang Seohyun dah tak buli Nerd lagi ? " Sana menyambung dan menyebabkan mulut Momo terkunci .
" Seohyun dah tak nak buli orang lagi lah tu . Guys cubalah kita berfikiran positif sikit " Momo tersenyum dihujung ayatnya . Sana dan Nayeon terus mendiamkan diri .
" Tu Seohyun kan ? " soal Tzuyu lalu menatap seorang gadis yang sedang berjalan masuk ke dalam kelas . Mereka bertiga mengangguk .
" Hye " sapa aku tetapi tidak dibalas oleh mereka . Hanya Momo sahaja yang membalas sapaan aku sambil tersenyum . Aku membalas
" Korang okey tak ni ? " aku menyoal dengan nada pelik . Nayeon , Sana dan Tzuyu hanya diam sambil memandang ke arah bertentangan daripada aku .
Apa yang aku dah buat kalini ?
" Erm..takpelah kalau macam---"
" Kau Suka Nerd , kan ?
YOU ARE READING
[C]Nerdy Boy✔
Hayran Kurgu[ C O M P L E T E ] +Seketul jejaka Nerd yang digilai ramai Gadis+ start-15 December 2018 end-7 February 2019 Kim Seolhyun Bambam