(4)

138 13 0
                                    

Tak sekarang ni benda yang aku terkejutnya Nayeon tiba-tiba speaking . Pasal budak Nerd tu lantaklah dia kesah apa aku .

" Serius lah ? " soal Tzuyu dan Momo serentak . Mata sengaja dibulatkan . Nayeon menggeleng .

" Mana tahu yelah budak Nerd tu kan Hot sejak dia baru masuk sekolah ni lagi " Nayeon menggulingkan biji matanya menyampah .

" Yelah entah-entah sekali dengan kau suka dekat dia " Momo menunjukkan ke arah aku yang sedang syok-syok makan . Mak ini dah melampaui batas .

" Entah-entah kau yang minat dulu " aku membalas tak nak kalah . Momo menggulingkan biji matanya geli . Tzuyu hanya mampu diam .

" Erk Guys aku pergi tandas dulu lah ek ? " Tzuyu segera berjalan ke pintu depan meninggalkan aku dan Momo yang tak habis-habis lagi bertekak .

" Woi dah-dah lah tu makanan kau tersembur kena dekat muka peloles aku ni tau tak ?! " Nayeon mengelap mukanya yang dipenuhi dengan air liur aku menggunakan kain .

" Tak tahu " aku membalas selamber . Nayeon menjeling aku lalu mengeluarkan buku novel dari dalam beg nya . Dan aku terperasan sesuatu .

" Nayeon buku apa yang kau baca tu ? " soal Momo ingin tahu . Nayeon menunjukkan tajuk buku itu kepada Momo .

" Like what i think " aku berkata dengan anda perlahan tanpa didengari oleh sesiapa termasuk lalat yang suka bermain kat mata aku nih .

" Aku nak pergi jamban kejap " aku segera berlalu dari situ sebelum keluar dari kelas aku sempat mendengar Nayeon dan Momo bercakap .

" Semua nak pergi tandas jom pergi kubur pulak nak ? " ajak Nayeon . Momo menggeleng dengan laju .

Aku menggeleng .

Korang nak tahu tak apa yang aku nampak ? Ok meh aku terangkan . Kejap nak betulkan suara HOLOLOLOLO ok sedap ehem !!

Nayeon baca buku yang aku dah campak kat dalam tong sampah kitar semula tu .

That's means is dia suka Si Nerd tu .

[C]Nerdy Boy✔Where stories live. Discover now