9.Bölüm

9.5K 237 50
                                    


Kahvaltıya indiğmde Narini Avluda gördüm kucağındaysa Hozan vardı kızları gözüm aradığnda prensesle birlikte Lego taşlarlan Kale yapıyorlardı geri Narine baktığmda Sofranın tam kurulmadığnı gördüm ve yardıma Kızların yanlarına Mutfahğıa girdim

   "Günaydın Kızlar kolay gelsin"
    "Sağol Hanımağam" dedi gülümseyrek yaptığı Melemene baktım
             
    "Ver istersen Ben yapayım şunu sen git içeriye yoğurt,peyniri götür "

Bana tebessüm edip "şey Azad ağam Melemeni istedi"
Ona bakıp "Ee ne var bunda" dedim
Bana masum masum bakıp

"Kızmaysın Hanımağam ama Azad ağa hep benden ister bide ben nasıl yediğinide bil-" Durumdan sıkılmışcasına bakıp " Rabia eh nasıl seviyormuş ağam söylede yapam" dedim sözleri bastırarak o sırada Diyar ağa girdi Mutfağa herzaman ki gibi düz bir yüz ifadeylen ikimize bakıp  "Rabia bana Kahve yap Kahvaltı etmeyecem" dedi

" Olur ağam hemen yapıyorum" Işime dönüp Melemeni yapmaya koyuldum ocakta yaparken Diyar ağanın Gitmediğini ve bana ters ters baktığnı gördüm çatık kaşlarıylan beni süzüyordu "Bir şey mi vardı ağam" dedim sanki bir şey Söylicekte Söylemiyor yeşil gözlerini kısıp bakıyordu busefer, Sorumu cevapsız bırakıp ortadan kayboldu bu neydi şimdi. 

Sonunda sofra hazırdı bitek Melemen kalmıştı Mutfaktan ellimdeki Tavaylan çıktımda nerdeyse tüm Ev ahlisi sofradaydı bir tek Azad ağam eksikti. Tavayı sofranın ortasına bıraktığmda Azad ağanın Merdivenlerden indiğini gördüm onu süzdüğmdeyse üstünde Siyah Takımı vardı, kolundaysa saati vardı Gömleğinin yakasını düzeltiyordu bakışları bana döndüğnde göz göze geldiğimizde başımı önüme döndüm.
Düz sesini duyduğumda "Günaydın" diyip Narinin anlından öpdüğünü gördüm hüzünle bakıp hálà ağakta olduğumun farkına varınca nerye oturucağımı bakındım. Baş köşede Halil ağa onun sol yanındaysa  Yade Havva, yadenin karşısındaysa Hazar ağanın Hazarın yanında Narin ile Hozan Bebek oturuyordu, Diyar ağa çıkmıştı zaten Konaktan.

Bakışlarımı sofrada devam gezdirirken Azad ağanın Narinin oturduğnu ve bana bakıp seslendiğini
Farkedip irkildim yerimden sert sesiylen "Şilan" deyip Kafasıylan sol  yanını gösterdi Başımı aşağıya yukarığa salayıp hemen yanına oturdum oturmamla üstünde olan Erkek parfümü Kokusu Burnuma geldi çaktırmadan içime çekip Kahvaltıma başladım arada sırada başımı ona çeviriyordum kendisi bir kere bile bakmadı. Tabağımdakilerini yerken  Azadın elinin Melemene gitiğini gördüm umarım beğenir diye düşündüm içimden Ekmek parçasını Melemene bandırıp ağzına götürdüğünü gördüm dikkatlecine izliyordum. Ağzında çineyip bi ara  duraksadığnda geri çineyip yutu Allahım inşallah beğenmiştir. Hazarın
Bana seslenmesiylen ona döndüm
   "Banada biraz Melemen koysana yenğe" ellindeki Tabağı alıp iki kaşık doldurdum biraz önce eğilmem gerekiyordu tabi oyüzdende Azada yakındım önümdeki saçlarımın uçlarıysa Azadın Masada olan olan eline deyiyordu. Yerime geçerken Tabağı Hazara uzatığmda Feyzanın sesini duydum  "Şilan  yengem yaptı Melemeni Abi" Feyzaya tebessüm ederek yerime oturdum Hazar bana gülümserek  "öylemi yengem mi yaptı, ozaman kesin güzeldir " diyip göz kırptı.

Öğlen olmuştu Ben, Feyza, Yade Havva ve Prenses Terasda Pamuk ayıklıyorduk yeni Yorgan Yastık içlik için. Narin bizimle değildi bugün hemen Sabah Kahvltıdan sonra çocuklarıya Annesine gitti.
Pamukları ellime alık Prensese doğru
Öflüyordum keyfalmışcasına sırıtıyordum bana kızgınca bakıyordu
Bende surat ifadesini taklit ediyordum "Ya öhöf Abla ya yapmasana" kahkaha atıp "noldu cadalos" dedim ufacık burnundan makas alıp Feyzada bize bakıp gülldüler Yade Havvaylan birlikte
Hepimize gözlerini kısmış dudaklarını öne bükmüş bi halde ellerise  iki taraf belinde tutmuş bize küsmüş küsmüş bakıyordu Yade içini doldurduğu Yastığı yanına koyup rahat bir pozisyonda oturup Prensese
Takılıyordu "bêje keçîk mektebê gidiyorsen" (söyle kızım okula gidiyor musun) dedi Yastığı dikerek
Prenses Yade Havvaya gülümseyip ellindeki Pamukları soğuyordu "na Yade anam beni götürecek geldiğinde
Dedi ha gidip geleyim söz verdi" anlatı heycanla burukca gülümseyıp
Elime Yastık kılıfı alıp içine pamuk doldurmaya başladım Prensesime çok
Üzülüyorum Hacer teyzenin durumu iyi değildir maddi açısındada durumu iyi değildir Allah onada kolaylık versin beş çocuğu var en büyüğü Mehmet liseye gidiyor 14 yaşında ergenlik çağına yeni girmiş sonrada 9 yaşında olan Ömer Ondan sonrası Prenses bide üstüste doğmuş olan iki küçük daha biri 3 diyeri 2 yaşında olan Berfo ve Mori kızlar geçen 8 Ay önce de hamileydi kaybeti bebeyini stres den okadar çocuğa bakması zor tabi okula gidense sadece Mehmetlen Ömer zavalım Prenseside öyle olayıvermiştir diye güçleri yetmiyor Zavalım Hacer teyzenin Kocası Haşimin de birtane Kasabı var iyi gitmiyor tabi yeni mal alamıyorlar Babam geçen 3 Ay önce Mallar için Haşim amcaya yardım edip iki Tır fulleyip getirdi bitti tabi Mallar az buçak birşey kaldı tabi biz ettimizi ciğerimizi Tavuğumuzu ordan alıyoruz bide yardım da ediyoruz bazen Para üstünü fazlada veriyoruz nekadar da ısrarla  istemeseler de veriyoruz sonuçta hayırımıza bugüne insanlık yardımlaşmak yoksa nezamana var peki değilmi doğru demiyormuyum sizce. Şimdide Annası hastalandı onun yanındalar Ameliyat olmuş böbreğinden galiba neyi var bilmiyorum sormadım Allah yardımcıları olsun ne diyelim Prensesimede Ben bakıyorum zaten okula gittmiyordum hem elimdende birşey gelmiş olur yükü biraz olsunda hafiflemiş olur zaten yarın Akşam dönmüş olurlar Batmandan Prensesimle son eylencem hüzünle ona bakıp nasılda eğlendiyine bakıyorum keşke benim kardeşim yada kızım olsaydı ikinci annesi gibi oldum üstümde birsürü emeğim var tabi acaba Hacer teyzeden evlatlık mı alsam gülümseyip prensesime pamuk atıp dikkatini bana çevirip göz kırptım aynısını yapmaya çalıştığnda okadar tatlı gözüküyordu ki anlatamam "yerim seni ha" dediymde hebberaber kahkaha attık.

Kuma - (Karmaşık Sevda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin