Eğlenceli Okumalar.
Araba da Ağamı beklerken kollarımı birbirine bağlamış bi şekilde, sinirle camdan bakıyordum. Kısır olmadığımı o kadar çok mutluydum ki öyle bi ihtimal bile beni çok üzüyordu Nihayet Azad da Narin de gerçekleri öğrendi içim rahata erdi fakat Narinle eskisi gibi olacağımızın anlamına gelmezdi asla onunla bir daha eskisi gibi samimi olmicaktim Kocamı bana düşman etmeye çalışıyor buna asla izin vermem. Düşüncelerim Azadın Arabaya gelmesiyle koptu ona baktığımda sakindi ne yani kısır olmadığıma mı üzüldü tam tersi olması gerekmiyor muydu sevinmesi gerikiyordu. Sinirle dişimi sıktım Azad yerinden biraz kıpırdağında cebinden sigara paketini çıkardı, paketinden bi dal sigara çıkarıp çakmağını da açıp Sigarasını yaktı, dalından çektikten sonra dumanını Camdan dışarya üfledi.
"Şu kız meselesi" dedi sakin bir ses tonuyla. Hemen bakışlarımı normale değiştim merakla ona bakıyordum "Milan abiyi ikna edebildin mi Ağam?" Diye sordum tekrar Sigarasından çekip püfledi. "Milan'la konuştum vaz geçmiyor yapacak bişey yok kızdan vaz geçmek istemiyor " dedi soğuk bi sesle "Bana bu kadarı düşer gerisi beni ilgilendirmez sende kapat konuyu uzatmanın bi anlamı yoktur" diyip elindeki izmiratı pencereden atıp arabayı çalıştırdı doğru konağa yol aldı. Yol boyunca ikimizden de ses çıkmadı."Narin!" diye cağırdı Yade elini Beline koymuş Avluda dikkatli adımlarla Merdivenleri çıkmaya çalışıyordu,
Elinde temizlik beziyle Narin geldi "Buyur Ana " nefes nefese konuştu Yade "Elimi tutarsın Buke" diye elini uzattı Gelinine, Narin Yadenin kolunun altına girip dikkatle yukarıya çıkarıyordu " Bukam niye yatağından kalktın vii bırak bezi dinlen kızım" dedi Narin tebesüm etti Yadesine "Napim Ana yerimde duramıyorum işte hem bişeyim kalmadı ki-" demesiyle Narinin miğdesi bulandı elini ağzına götürdü "Hani bişeyin yoktu yalançi" diye kızdı Yade Gelinine. Narinin miğdesi baskı uygulayınca direk banyoya koştu, bi eli karnında diğer eli ise klozetdeydi miğdesini boşaltıp sakin bi şekilde nefes alıp verdi "Allahım nolur Hamile olmayayım " Eyildiği yerinden kalkıp lavaboda soğuk suyla elini yüzünü yıkadı Aynadan kendine bakınca içi burkuldu bi ihtimal olabilirmiydi böyle bişey. Elini ensesine götürüp ovdu başı feci şekilde zonkluyordu. Banyodan çıkıp Avluya doğru adımladı Mutfaktan çıkan Rabia ile karşılaştı, elinde tepsi tutan Rabia Gelinhanıma gülümsedi fakat Gelinhanımın yüzüne soluk görünce iyi olmadığını fark etti.
"Iyimisiniz Gelin hanım yüzünüz solmuş ?" Narin elini karnında tutup başını saladı kurumuş olan buağızını toparlayıp "miğdem ağrıyor biraz uyusam geçer " dedi sesiz çıkan sesi ile. Rabia başını salladı "Yeliş çay yapayım mı size iyi gelir Gelin Hanım?" Narin başını salladı, Merdivenleri yavaş adımlarla çıkıp Odasına geçti üstündekilerinden kurtulup altına kısa gri tayt ve beyaz bi tişört geçirdi, saçlarını gelişi güzel tepede topuz yaptı yatağa geçip yorganı omuzlarına kadar örtü. Neyseki çocuklar Avluda Feyza Halalarıyla oyun oynuyordu Hozan da bahçedeki Beşikte uyuyordu. Kapı tıklanıp bi müddet sonra açıldı Başını kimin geldiğine çevirdi Rabia Gelin hanıma gülümseyip elindeki tepsiyle içeri girdi Yeşil çay yanında da ağrı kesici ve bi Adet dilimlenmiş limon vardı. "Sağol Rabia zahmet etmişsin"
Rabia ellerini önüne koyup gülümsedi Hanımına "Olur mu hiç ne zahmeti bi ihtiyacınız varsa seslenin bana" Narin tebesüm etti "ederim" Rabia hanımına iyi istirahatler dileyip odadan ayrıldı.Azad arabayı Konağın önüne park edip kapıya doğru yürüdü arkasından Şilan ona soru işaret dolu bakışlarla bakıyordu arabada Bejnanın ve bu tip olaylara pek dahil olmak istemediğini açıkca söyledi oysa ki o bir Ağaydı Şehirinin Insanlarına yardımlarını ve ihtiyaçlarına çare olması gerekirdi. Azad ağanın gündem progamı o kadar yoğun ki basit işlerle başını yoğurmak istemiyordu Şilana açıkca söyledi bu tip işler için bir daha gelmemesini istedi. Ilk başta ne gerekiyorsa yardım etmek istiyordu fakat o Gün den sonra fikrini değiştiren şeyler oldu bu nedeniyle de Şilandan uzaklaşmak istedi Evet ilk geldiği Günlerdeki gibi fazla dikkatini çekmiyordu yeni Konağa geldiği için ilgisini bi süre çekti fakat huyu ve suyu Azad ağaya göre değildi. Fiziğine ince beline bitiyordu fakat buda onun ilgisini bu son zamanlardır tınlamıyordu. Kocalık görevini her türlü yerine getirmeye çalışıyor ve kişisel ihtiyacını gideriyordu. Azad ağayı ilk fark eden çocukları oldu "Babaaa!" Diye koşarak atladı Derya babasının kucağına. Azad ağa kızını sarmalayıp öpüp kokladı "Prensesim" diyip eyildi "Napıyorsunuz bakalım" dedi kızına. Derya babasının kucağından inip diğer kardeşinin ve Halasının yanına koştu "Oyun oynuyorduk sende bizimle oyna baba " hevesle babasının paçasına sarıldı. Ağabeysinin geldiğini gören halıda oturan Feyza ayağa kalktı "Hoş geldiniz Ağabey"
Azad ağa başını salladı Yade oğlunun sesini duyunca bastonuyla yavaş adımlarla geldi merakla haberleri bekliyorlardı Konaktakiler "Xoş gelmişsen oglum eyi haberler getirmişsen?" Azad ağa Yadenin elini öpüp anlına koydu " Her şey yolunda Ana Şilan kısır değildir merak etmeyin" Azadın müjdeli haberi vermesiyle Yadenin Feyzanın ve Hizmetcilerin sevinç sesleri işitildi.
Azad ağa etrafına bakınıyordu görmek istediği kişiyi göremedi "Feyza Narin nerde?" Diye sordu.
Narinin ismini duyan Şilan gözünü devirdi ismine bile gıcık olmuştu "Gelin hanım çok rahatsız Ağam odasında dinleniyordur" diye atıldı Rabia lafa. Azad ağa kaşlarını çatı bişey demeyip Merdivenleri hızlıca çıktı. Şilan dişlerini sıktı Ağasının Narine bu kadar endişelenmesini hiç hoşnut olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuma - (Karmaşık Sevda)
RomanceBir varmış bir yokmuş sinirli sert bir ağa bozuntusu varmış karısıyla pek ilgilenmeyen bir adam adêtden dolayı ikinci bir evlilik yapmak zorundaymış bundan habersiz güzeller güzeli bir genç kız varmış evleneceği adamın zaten çocukların var oluşu...