Ertesi Sabah uyandığında Azadın gelmediğni gören Şilan burukca tebesüm edip banyoya girip rutin işlerini hal edip odaya gelip Dolabın önüne geçip ne giyicene düşünürken hevesizce lacivert renginde olan elbisesini eline alıp elbisesinede uyumlu olan gri ince tülbentini alıp kanepeye geçti, Kolunun durumu ise hâlâ aynıydı iyiye deyişen bir şey yoktu. Neredeyse yarım saaten beri giyinmeye çalışan Şilan sonunda elbisesini geçirebilmişti üstüne eteklerini düzeltireken uçları bileyin bir karış üstüne geliyordu sağ olan kolunada 10 kalın burma bilezikerine takarken kendisine küsmüşcesine bakıyordu Makyaj Masasındaki Aynaya boynuna Yade Havvanın ona düğününde taktığı altın kolyesini geçirdi kafasından bugün hiç hazırlanası gelmiyordu Şilanın yüzüne hiç bir şey sürmeyip parfümünü sıkıp gelişi güzel tülbentini bağlayıp ayağına babatlerini geçirdikten sonra odasından çıkarken Narinin odasından Azad be Narinin çıktığnı gördü. Azad ilen göz göze gelince yorgun bakışlarıyla baktı Azada ardından bakışlarını Narine çevirdi kucağında Hozan bebek yine kıpır kıpırdı Narin Şilanın koluna acizce bakıyordu acıyordu kıza biliyor ya zamanında ne yaşadığnı.....
(Flashback )
" Ağam dur yapma nolursun vurma bana kulun köpeyin olayım yapma" Azad elinde kemeriyle Narini vuruyordu yeni Evlenmişlerdi Azad istememişti Narini Akrabalırı oluyordu Narin Halil ağanın isteyiyle evlendiler istek mi zorla mı diyelim bilemedim nefret ediyordu Azad Narinden asla o gözlen bakmıyordu Karısına. Büyükler aralarında anlaşmış evlendirmişler ikisini. Narin bu duruma çok sevinmişti ilk zamalar gönlü kaymıştı Azada yıllar önce daha 18 yaşında görmüştü Azadı Evlerinde Misafir olarak gelmişlerdi. Aileler birbirine çok gelip giderdi Narin genç kızdı diye pek fazla gitmezdi babası kızıyordu buna çok Erkek var ne işi var onca kalabağın arasında diye söylenirdi. Azad hiç Narini fark etmemişti gözü etrafında deyildi çok sert ve asabiydi halada öyle. Nekadarda itiraz ederse de Azad Evlendiler evliliğin yıllarında Narine eziyet etmedik gün yoktu her gün kavga gürültü bütün stresini Narinin bedeninde çıkarıyordu vucudu yara bere içindeydi her gün bu Hozan bebekin doğdundan beri biraz inmiş gibiydi Azadın öfkesi vurmuyordu ama bağrıp çarıyordu tokat atmalar oluyordu bazen ama okadar Narin nekadar da beklese Azadın nezaman kendisini seveceğini ama olmamıştı hiç bir zaman sevmemişti Narini denemek istemişti bi aralar ama olmuyordu kalp istemiyorsa olmuyordu ozaman.......(Şimdiki zaman )
Narin bakışlarını Azada çevirip "Ağam ben gideyim en iyisi" diyip ortadan kayboldu. Azad bakışlarını geri Şilan çekti çatık kaşlarıyla bakıyordu Azada "Gece gelmedin ağam Narine mi gittdin ne soruyorsam karın o senin tabi gidersin yanına" diye konuştu sinirle
Azad bozulmuş ki uyardı Şilanı sert sesiylen "Şilan " diye tısladı " Buyur ağam " dedi Şilan alaya vurarak. Azad sabır dileyip " Kolun nasıl?" Diye sordu Şilan üzüntüyle koluna bakıp
"Gördüyün gibi ağam " diyi verip hızlıca yanından ayrıldı.Kahvaltı normal sesiz geçti Evin Erkekleri çoktan Şirkete gitmişlerdi Halil ağa Merkeze inmişti Yade Havva ise elinde yasini okuyordu terasda. Konağın bütün işleri Yardımcılara ve Narine kalmıştı Şilanın durumu ortadaydı bir şey yapamıyordu. Çocuklar ise Babanelerin yanında oturup oynuyorlardı. Şilan sıkıntıdan odasına geçti danıklığı gördüğnde yavaş hareketle toplamaya çalıştı arada sırada acısı oluyordu ilalah etti kanepeye oturup Bejnayı aramaya karar verdi uzun zamandır görememişti can dostunu Gelin görmeyede gelememişti. Eline telefonu alıp Bejnayı aramaya başladı iki üç çalışında açabilmişti sonunda "Alo" diye Bejnanın sesi duyuldu "Alo Bejna cane çawa yî " dedi Şilan sevinçle Bejnanın sesini duyunca çok sevindi " Ez baş im " dedi Bejna hiç iyi olmayan bir ses ile Şilan yüzünü indirdi biraz " Emin misin " dedi........
Konuşmaları sona erdiyinde doktorun yazdığı ilaçları eline aldı üçtane hap ağzına atıp başucunda duran sehpadan su dolusu sürahi eline alıp bardağa doldurup dikti kafasına. Yorgun hisediyordu kendisini yorganın altına girip başındaki tülbentini çıkarıp yanına koydu gözerini hemen yumdu biraz kestirse iyi olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuma - (Karmaşık Sevda)
RomansaBir varmış bir yokmuş sinirli sert bir ağa bozuntusu varmış karısıyla pek ilgilenmeyen bir adam adêtden dolayı ikinci bir evlilik yapmak zorundaymış bundan habersiz güzeller güzeli bir genç kız varmış evleneceği adamın zaten çocukların var oluşu...