12.Bölüm

8.6K 233 83
                                    


Multide Hazar var 😝😝

Şarkıyıda dinleyin güzeldir 👍🏻


Ağzımda şarkı geveleyip odamdan çıkıyordum çaprazımda Hazarın sesini duydum ona döndüğümde oda odasından çıkıyordu "Ah ananı sikim" küfür edip ayağını tutup sekiyordu. Kıkırdayıp "noldu Hazar " dedim gülümseyrek.

Bana bakıp "Ah ayağımı kapıya çarptım" dedi yüzünü buruşturarak " sakar " diyip aşağıya inicektim " Sakar ha sen görürsün şimdi yenge" diye bağrıp beni kovalamaya başladı, çığlık atıp Merdivrnlerden koşmaya başladım nefes nefese kalmıştım "Ya Hazar Dur ya" diye bağrıp Avlunun ortasına koştum.

"Gel buraya" diye arkamdan bağrıyordu çığlık atıyordum arkamı dönüp tam öbür tarafa koşucaktım sert bir gövdeye çarpmamla duraksadım " Yavaş çocuk musunuz lan siz " diyen Diyarın sesini işitim sırıtmayı kesip düz baktım kendisi ise kaşlarını çatmış bana bakıyordu.

Hazar sekerek gelip " Ne varmış, yengemlen eğleniyorduk" diye cevap verdi Diyara.  Diyarsa sesli nefes verip " Başlarım lan  eğlenmenize " diyip geri bana baktı gözlerimin içine bakarak " Bakalım bunuda ağama açıklıya bileçekmisin " diye kulağıma sertce alay dolu sesiylen fısıldadı bana.  "Biz yanlış birşey yapmadık tamam mı " diye çıkıştım. Hazar ise ikimizin tartışmasını izliyordu.

" Kardeşinlen ne ulu ortakda fingirdeşiyorsun gelin " diye alayla konuştu. Kaşlarımı dahada çatmıştım elimi yumruk yapıp burnumdan soldum o arada Hazarın sesini duydum "Diyar saçmalama artık " dedi sesini yükseltmişti. Diyar sırıtıp ikimize gezdirdi Bakışlarını " ikinizide ağama şikayet ettmesem görürsünüz " tehtitcesine parmağını bize doğru sallayıp yanımızdan ayrıldı.

  Hazara kendimi çevirip yanına yürüdüm " Ne saçmalıyor bu " diye sinirle soldum. Elliyle omuzuma dokunup "Boşver sen onu boş konuşuyor işte " diyip gülümsedi Moralimi bozmicaktım ben  Diyar yüzünden.

Hazara gülümsedim imalı imalı sırıtıyor Ben sorarcasına ne var diye başımı salladım sen biliyorsun gibi başını salladı oda " hayır hayır Hazar ya" diye bağrıp kaçmaya çalıştım bellimden yakalayıp havaya kaldırdı beni çığlık atıp " indir beni Hazar indirsene " diye omuzuna vurdum kahkaha atıp yere indirdi nihayet " benimlen alay etmemen dersiydi bu " dedi salak bende yav He he diye elimi salladım " Şilan " diye uyardı " tamam tamam"  dedim pes ederek , yani şimdilik.

Neyse Ben kaybolayım artık yoksa ağamdan sopayı yerim " diye dalga geçti kıkırdayıp " Yallah ozaman Yallah " diye Konağın dış kapısına kadar itirdim kapıyı yüzüne kapatacaktım Hazarın kolumdan tutması ve beni dışarıya çekmek istediğinde öbür elimlen demirden tutundum " Hazar " diye uyardım kendisini tamam tamam diyip arabasına binip gaza bastı deli diye içimden söylenip tam geri içeriye giricektim ki arabadan inen Narini ve çocuklarını görmemle durdum.

Narinde bana bakıp selam verdi " ve aleyküm selam Narin" dedim. Derya ile Lorin ellerindeki oluncakları gösteriyorlardı " Bak Şilan abla dedem bize ne aldı " dedi Derya heycanla elindekilerini gösteriyordu 
" Gerçekten mi ne güzeller gel içeriye bakalım " diye gülümseyip içeriye geçirdim Kızları Hozana baktığmda Annesinin kucağında kıpır kıpır oynuyordu gözlerini bümbüyük açmış bana gülüyordu kollarını bana doğru uzatmış kucağıma gelmek istiyordu burukca gülümsedim üzüldüm kendi halime Kocamın çocukları ne kadarda benimsemişler beni kocam dedim demi ne zaman Kocam oldu ki belkide asla Anne olma ihtimalim olmicak belki asla çocuğum olmicak çürüyüp gidecekmiyim Ben bu evde beni karısı olarak laik görmeyen Kocam olurmu.

Hozan mızmızlanmaya başladı Narinin sesiyle ona çevirdim yerdeki bakışlarımı " Seni istiyor görmüyormusun Şilan " dedi. Hozana "Gel bakalım " diye kollarımı açtım ona, hemencik de geldi " Oy oy seni yerim Ben " dedim öpücüklerle boğdum bebişi. Narin bizi izliyordu  "Zoruna gitmiyormu kocanın çocuklarını seviyorsun tiksinmen gerekmiyormu " dedi beklenmedik bir şekilde, Hozanı belime yerleştirip cevap verdim Narine " Cani değilim ben Narin çocuk bunlar herşeyden habersiz Ben onlara düşman gözüyle asla bakmıyorum çocuklara karşı benim Hakımda böyle düşünme " dedim.

Kuma - (Karmaşık Sevda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin